Alleen het idee dat mensen niet gehoord worden is in de steden bijna nog groter dan in de provincie. Als zelfs denk ze niet kan redden, wie dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als de rest van de stad zo anders zou denken, hebben ze de mogelijkheid om hun stem te laten horen. Door dat niet te doen, gaan ze ermee akkoord dat een GL de grootste kan worden.
Het speelt ook eigenlijk maar in een paar gemeenten die gaskraan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:40 schreef TheVulture het volgende:
Groningen dat ook gewoon vol voor BBB gaat is natuurlijk ook gewoon een grote grap als je weet wat hun standpunt over de gaskraan is
Ja21 ook 6%+ ofzoietsquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:42 schreef Scrummie het volgende:
Die +8% van BBB in Rotterdam vind ik een stuk indrukwekkender dan de +1.3% en +2.6% van GL en D66.
Lijkt me sterk dat in de grote steden BBB ook de winnaar zal zijn, ja.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:42 schreef Maver24 het volgende:
Zal Rotterdam niet een voorbode zijn voor de rest van de grote steden zoals Amsterdam en Den Haag. Weinig landbouw
Daar moet BBB het vooral van de booskiezer hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:42 schreef Maver24 het volgende:
Zal Rotterdam niet een voorbode zijn voor de rest van de grote steden zoals Amsterdam en Den Haag. Weinig landbouw
Misschien wel ja.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar je zou eerder verwachten dat JA21 groter zou zijn dan de BBB in Rotterdam
https://www.ad.nl/groning(...)ingsgebied~a01799cc/quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:40 schreef TheVulture het volgende:
Groningen dat ook gewoon vol voor BBB gaat is natuurlijk ook gewoon een grote grap als je weet wat hun standpunt over de gaskraan is
Wellicht is het merk Eerdmans daar onderhand wel sleets.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar je zou eerder verwachten dat JA21 groter zou zijn dan de BBB in Rotterdam
Die 8% is deel van de groep ontevreden onnozelen die zich iedere verkiezingen weer aansluiten bij de nieuwe rechtse smaak van de dag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:42 schreef Scrummie het volgende:
Die +8% van BBB in Rotterdam vind ik een stuk indrukwekkender dan de +1.3% en +2.6% van GL en D66.
Leefbaar Rotterdam, zijn vorige, vorige partij is nog steeds de grootste partij in Rotterdamquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wellicht is het merk Eerdmans daar onderhand wel sleets.
Ah oke.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die 8% is deel van de groep ontevreden onnozelen die zich iedere verkiezingen weer aansluiten bij de nieuwe rechtse smaak van de dag.
Ik heb overigens het idee dat hij het daar als wethouder lang niet slecht deed.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam, zijn vorige, vorige partij is nog steeds de grootste partij in Rotterdam
Mis ik hier wat partijen? Ik kom niet echt aan de 20% winst van de BBB als ik de verliezers optelquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Wijk bij Duurstede (Utr)
[ afbeelding ]
Dit rekenwonderquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mis ik hier wat partijen? Ik kom niet echt aan de 20% winst van de BBB als ik de verliezers optel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |