Oh, stemmers bedoel je? Ja, uiteraard.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Serieus ja? FVD op -10 en BBB op +10 en niemand heeft die stap gezet? Dat is wel heel merkwaardig hoor.
ik doelde op die plaatsen in Drenthe, maar BBB vergelijken met FvD is echt kansloos. Totaal ander soort partij, laten we gewoon wachten. Dezelfde mensen die nu mooi zeggen dat BBB gaat eindigen als FvD wil ik volgend jaar wel weer horen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ook dat hoorden we na de PS van 2019 toen de FvD virtueel de grootste partij was.
Matige score voor BBBquote:
Vertelquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Loop een zaterdagmiddag door het centrum van Eindhoven en je snapt het.
Sowieso, waar zouden die stemmen dan wel heen zijn gegaan? JA21 en de rest terug naar het partijkartel?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Serieus ja? FVD op -10 en BBB op +10 en niemand heeft die stap gezet? Dat is wel heel merkwaardig hoor.
Ja is het ook, dat optellen van 2 fracties en uitleggen als winst.quote:
PvdA en GL zijn ook één fractie in de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja is het ook, dat optellen van 2 fracties en uitleggen als winst.
Niet op komen dagen is ook een optie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso, waar zouden die stemmen dan wel heen zijn gegaan? JA21 en de rest terug naar het partijkartel?
Is een grapje van Theo Maassenquote:
Nou dan is het er met een move naar de veeteeltlobby niet echt beter op geworden voor die totaalidioot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je eerst een gigantische totaalidioot bent die voor de leugens van D66 is gevallen (mogelijk omdat je net 18 bent en nog onbekend met de politiek) en daarna pas erachter komt dat dat helemaal niet zo'n terechte stem was.
Wat?!quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snso niet dat men totaal voor het grootkapitaal achter BBB gaat stemmen, maar ach..
Ja, maar waarom stond er dan op dat handige schermpje van de NOS dat stemmers op de BBB afkomstig zijn van VVD, CDA, SGP, SP, D66 (wtf?) en niet gestemd. En daar stond geen FVD tussen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, stemmers bedoel je? Ja, uiteraard.
Als je alleen heel graag de eerste vrouwelijke premier wilde bewerkstelligen dan was Kaag de enige optie bij de tweede kamer verkiezingen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me echt af hoe je als stemmer kunt overstappen van D66 naar BBB
Zeker voor FvD aanhang. Ja.quote:
Dat wordt nachtwerk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:36 schreef Maver24 het volgende:
Gaan we een aantal grote steden nog zien vanavond. Wil Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Amsterdam graag weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |