Waarom overdreven? Wij zijn een kleinere economie die nog meer afhankelijk is van export naar de EU en zitten ook nog in de Eurozone. Een harde Nexit is een economische ramp voor Nederland.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wat overdreven al gaat het wel heel veel gezeur opleveren ja.
Ik vermoed dat een groot deel van de BBB stemmers helemaal niet weet waar de BBB voor of tegen is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:31 schreef yats het volgende:
Deze verkiezingen zijn het beste argument ooit voor inperking van het kiesrecht. Na 4 jaar geleden massaal in de praatjes van Baudet getrapt te zijn trappen mensen nu massaal in de praatjes van de BBB. Niet dat het slecht is dat mensen nu duidelijk hebben laten zien dat dit wan kabinet klaar is. Als je in een economische boom gewoon het aantal armen met 1/5 weet te verhogen moet je je gewoon schamen als regering! Maar waarom stem je dan op de BBB? Dit gaat er alleen maar voor zorgen dat het land stil komt te liggen omdat de absoluut benodigde bouwprojecten nu niet door kunnen gaan puur omdat we zogenaamd de boeren moeten behouden. Terwijl er gewoon teveel boeren in Nederland zijn!
De partij niet, de stemmers wel. "We zijn de grootste ledenpartij en er zijn altijd 'veel' mensen bij onze bijeenkomsten, waarom dan maar twee zetels?? Moet wel fraude zijn"quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:29 schreef capricia het volgende:
Ik vind het toch wel heel mooi om te zien dat de Kremlin-partij volledig ingestort is.
Hebben ze al 'fraude' geroepen?
Ach, zal wel meevallenquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Altijd lachen, gieren, brullen als PietjePuk weer eens epistels begint te schrijven over zaken waar hij geen verstand van heeft.
Weet de BBB dat zelf überhaupt en denken ze daar ook onderling hetzelfde over?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een groot deel van de BBB stemmers helemaal niet weet waar de BBB voor of tegen is.
De factcheck beoordeelt dit als onwaar:quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Europa stelt geen eisen aan de stikstofdepositie, dat doet Nederland zelf.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ze-gelijk~acbd8bec/quote:Dat Europa nooit heeft gezegd dat wij stikstof moeten reduceren om onze natuurdoelen te halen klopt als het over Natura 2000-gebieden gaat, maar om de natuurdoelen te halen die de Europese Unie ons voorschrijft kunnen we niet zonder stikstofreductie.
Zo komisch vind ik het allemaal niet, bedenk dat er zo nog veel meer BBB-stemmers zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Altijd lachen, gieren, brullen als PietjePuk weer eens epistels begint te schrijven over zaken waar hij geen verstand van heeft.
Ja ga jij ook nog even lekker door met demoniseren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo komisch vind ik het allemaal niet, bedenk dat er zo nog veel meer BBB-stemmers zijn.
We gaan het zien? Ze zullen vermoedelijk een (groot?) aantal provincies moeten gaan besturen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet de BBB dat zelf überhaupt en denken ze daar ook onderling hetzelfde over?
zeg vooral niet dat ik het niet snap, want dan demoniseer je.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ga jij ook nog even lekker door met demoniseren.Had je verstandiger ingeschat.
Nee, zeker niet. BBB Drenthe wil bijvoorbeeld aan de stikstofregels per 2035 voldoen, BBB Overijssel vindt zelfs 2030 prima "als er maar geen gedwongen uitkoop is". En dat is dan het hoofdstandpunt. Op alle andere standpunten kun je ook verschillen per provincie ontdekken en zullen ook veel Eerste Kamerleden verschillend denken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet de BBB dat zelf überhaupt en denken ze daar ook onderling hetzelfde over?
Altijd leuk als Koffieplanter op de man speelt en geen zin heeft argumenten uit te wisselen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is daar demoniseren aan? Doe eens normaal, jij mag ook constant te keer gaan over links zonder dat iemand dat demoniseren noemtquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja ga jij ook nog even lekker door met demoniseren.Had je verstandiger ingeschat.
Het BBB is een partij opgezet door het grootkapitaal voor het grootkapitaal. Dat vele mensen daar in trappen vind ik schrijnend.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
mwa, omdat jij het niet eens bent met de uitslag is natuurlijk geen argument om de democratie af te schaffen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:31 schreef yats het volgende:
Deze verkiezingen zijn het beste argument ooit voor inperking van het kiesrecht. Na 4 jaar geleden massaal in de praatjes van Baudet getrapt te zijn trappen mensen nu massaal in de praatjes van de BBB. Niet dat het slecht is dat mensen nu duidelijk hebben laten zien dat dit wan kabinet klaar is. Als je in een economische boom gewoon het aantal armen met 1/5 weet te verhogen moet je je gewoon schamen als regering! Maar waarom stem je dan op de BBB? Dit gaat er alleen maar voor zorgen dat het land stil komt te liggen omdat de absoluut benodigde bouwprojecten nu niet door kunnen gaan puur omdat we zogenaamd de boeren moeten behouden. Terwijl er gewoon teveel boeren in Nederland zijn!
Beschrijf je nu niet ook de VVD?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het BBB is een partij opgezet door het grootkapitaal voor het grootkapitaal. Dat vele mensen daar in trappen vind ik schrijnend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |