Schiphol.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Maar je moet alsnog ergens anders de reductie realiseren.
Ja. Iedere wet of afspraak is gewoon iets op papier.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon bouwen met die handel. Stikstof is ook enkel en alleen een probleem op papier.
O.a. ja.quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon bouwen met die handel. Stikstof is ook enkel en alleen een probleem op papier.
Innovatie, je weet wel die innovaties waar de rechter gehakt van maaktquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Maar je moet alsnog ergens anders de reductie realiseren.
Mag hopen dat dat tegenwoordig digitaal is vastgelegd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Iedere wet of afspraak is gewoon iets op papier.
Daar kon je nu dan ook niet op stemmen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:00 schreef Paul het volgende:
Kaag moet toch gewoon weg bij D66 daar wil je toch niet op stemmen
Daar denken de eiken op de Brabantse Wal anders over.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Deze vrouwquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar kon je nu dan ook niet op stemmen.
Volgens mij is er al iets van een uitspraak van een rechter. Over stikstof en bouwen enzo. Raad van State zelfs.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat tegenwoordig digitaal is vastgelegd.
We stemmen dan ook niet op personen in Nederland maar op partijen en ik blijf gewoon D66 stemmen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:00 schreef Paul het volgende:
Kaag moet toch gewoon weg bij D66 daar wil je toch niet op stemmen
We stemmen wel degelijk op personenquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We stemmen dan ook niet op personen in Nederland maar op partijen en ik blijf gewoon D66 stemmen.
Nee duurt altijd een dag voordat alles binnen isquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:06 schreef Paul het volgende:
Waarom gaat het tellen zo traag, bij de gemeenteraadsverkiezingen heb je toch ook op de avond zelf altijd al een zo goed als volledige telling?
Ik weet 100000000% zeker dat met de gemeenteraadsverkiezingen er op de avond zelf al een uitkomst wasquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee duurt altijd een dag voordat alles binnen is
Dit is altijd nachtwerk, het gaat alleen plots heel hard zo vlak na middernacht doorgaans.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet 100000000% zeker dat met de gemeenteraadsverkiezingen er op de avond zelf al een uitkomst wasof in ieder geval een prognose dan per gemeente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |