Is toch simpel zat, sowieso grootschalige verkiezingsfraude claimen. Anders calimero doen over de media of Illuminatie ofzo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die is nog even bezig alle argumenten op één lijntje aan t zetten ...
Hoe neemt u de rotonde?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LINKSOM LINKSOM LINKSOM LINKSOM LINKSOM
Het VK gaat het enorm goed doen ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dreigen met Brexit (en het doen) heeft ook zo fantastisch gewerkt voor het VK, toch?
Wanneer denk jij dat dit gaat gebeuren? 2070 of zo?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het VK gaat het enorm goed doen ja.
Mogen we jaloers op zijn.
Koppel dit los van BBB en het is een uitspraak 1 op 1 inwisselbaar met VVD.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:48 schreef mcmlxiv het volgende:
Het spannendste is wie over 4 jaar de nieuwe held(in) gaat worden van de mensjes die niet voor zichzelf kunnen zorgen of die moeite hebben de wereld te begrijpen.
De volgende stappen zijn voorspelbaar. BBB ontdekt dat het boerenparadijs met mest overal, ammoniak die weer vrij in de sloot mag worden gedumpt, hormoonvarkens en schuren vol plofkippen toch lastig realiseerbaar is, waarna de kiezers weer teleurgesteld op zoek gaan naar de volgende heiland
Dat snap ik. Hoewel ik geen SP stem is dat, van de zogenaamd linkse partijen, toch wel de enige partij die opkomt voor de normale burger.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, heb vandaag alsnog SP gestemd. Voelde niet goed dat niet te doen.
En ik vertrouw de combi GL/PvdA voor geen meter.
Het is de vraag wie haar gaat opvolgen. Denk eigenlijk dat alleen een Aboutaleb de PvdA uit het slop kan trekken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft het prima gedaan als tussenpaus.
Dat is mijn irritatie punt op stip op 1 in NL.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan verwacht je een krachtige oproep om het roer om te gooien en dan komt deze user aanzetten met 130 op de snelweg.
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom staat ze bij een Noord Koreaanse vlag?
SP voert beroerd campagne; zet 100% in op werknemersrecht en sociale zekerheid en toon aan dat alle andere partijen Jan Modaal naar het graf aan het dragen zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat snap ik. Hoewel ik geen SP stem is dat, van de zogenaamd linkse partijen, toch wel de enige partij die opkomt voor de normale burger.
Sneu gezicht idd.quote:
Hamer en sikkel is nu not done.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom staat ze bij een Noord Koreaanse vlag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |