Huh ze scoren toch de meeste zetels? Winnen terwijl de politiek juist de andere kant op loopt is weinig waarmaken voor jou?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, maar het is wel dunnetjes en van de veelgeprezen PvdA/GL combinatie wordt weinig waargemaakt.
Laat ik het zo zeggen, vooraf veel geprezenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veelgeprezen? Of veel afgezeken?
Met Pauw en VVD als toppunt
Bar slechte analyse van een 'probleem' waar men zich alleen in Nederland druk om maakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit is voor het CDA wat destijds de WAO voor de PvdA was. Te lang probleem ontkend en pappen en nathouden. En als het dan ineens tegen de grens aan loopt worden we met deze ellende opgescheept.
Heb je in ook maar één van die zaaltjes enige diversiteit gezien?quote:
Ah weer wegvluchten omdat je het niet concreet kan maken wat er zo woke aan ons kabinet is en welke woke onderwerpen bij deze verkiezingen prominent waren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog beter: croft je eigen pohi.
Verder maak ik geen woorden meer aan je wijze van discussiëren vuil, want die is abominabel.
Doei Hex.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah weer wegvluchten omdat je het niet concreet kan maken wat er zo woke aan ons kabinet is en welke woke onderwerpen bij deze verkiezingen prominent waren.
Ik ben voor LINKSOMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |