Heb je in ook maar één van die zaaltjes enige diversiteit gezien?quote:
Ah weer wegvluchten omdat je het niet concreet kan maken wat er zo woke aan ons kabinet is en welke woke onderwerpen bij deze verkiezingen prominent waren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog beter: croft je eigen pohi.
Verder maak ik geen woorden meer aan je wijze van discussiëren vuil, want die is abominabel.
Doei Hex.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah weer wegvluchten omdat je het niet concreet kan maken wat er zo woke aan ons kabinet is en welke woke onderwerpen bij deze verkiezingen prominent waren.
Ik ben voor LINKSOMquote:
Dat was dus ook zo. Weer de stokpaardjes over criminaliteit enzo terwijl ze al meer dan een decennium ad macht zijn. Hadden ze dus al lang iets aan kunnen doen..quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, vooraf veel geprezen
Ik vond de VVD campagne overigens lachwekkend slecht.
Dat blijft mijn grootste verbazing... De stagnering van de SP, juist nu.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben voor LINKSOMmet de SP erbij
Als je genoeg linksom gaat, kom je vanzelf uit bij rechts.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben voor LINKSOMmet de SP erbij
Op D66 na prediken die niet diversiteit en inclusie de hele dag met allerlei halfgare plannen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je in ook maar één van die zaaltjes enige diversiteit gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |