Ik alleen bij de waterschappen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Bas Nijhuis is ook een BBB stemmer
En ook tegen de sloop van het platteland en het woke gekloot, en in ieder geval tegen dat onuitstaanbaar moreel verheven toontje van de coalitie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou met de BBB stem je dan op nog meer neoliberalisme.
Hopen dat BBB in elkaar dondertquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar wat dan? Zo kunnen ze zich helemaal niet profileren
Lol, welnee. Ik zie liever BBB dan FVD, vanzelfsprekend. Dus ik zie dat als een verbetering. Echter, het kernthema van BBB vergt weg kijken en ze zijn bereid om daarvoor sprookjes omarmen. Zeg maar net als het volk wat net doet alsof de hedendaagse klimaatverandering een nonissue zou zijn.quote:
FvD en BBB vergelijk ik niet eens.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Vooral blijven ontkennen dat BBB/FvD achtige partijtjes niet even hard de boel verkloten.
Als VVD en CDA gaan rellen dan valt het kabinet toch gewoon? Voor het eerst sinds 21 jaar is er een fatsoenlijk rechts alternatief.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
D66 zal stiekem wel gewoon blij zijn, want deze ontwikkelingen maken de kans dat het beleid met ondersteuning van GL/PvdA gewoon door kan gaan groot. VVD en CDA zitten in een veel lastiger pakket met BBB en alles op rechts wat in de nek hijgt. De VVD wreet natuurlijk ook dat de eerstvolgende verkiezingen zonder Rutte sowieso een ramp gaan worden.
Op zich is de kans natuurlijk groot, want er is no way dat ze daadwerkelijk capabele mensen hebben om al die zetels te vullen.quote:
'Dit telt gewoon niet'.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Raisa en Els Rechts zijn woedend
Je moet wat om TV tijd te vullenquote:
Buiten de tijd!!!!quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Dit telt gewoon niet'.
Het stampvoetargument genot.
Continu nieuwe aanwas, hequote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Ook een teleurstelling dat we nog niet van 50+ af zijn.
raisaquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Raisa en Els Rechts zijn woedend
en JA21 erbij gekomenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Ook een teleurstelling dat we nog niet van 50+ af zijn.
Ohja kutzooi.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als coalitie + linkse wolk echt een meerderheid heeft, kan je fluiten naar een andere koers.
Hopelijk nergens.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Waar is BVNL, die club van Van Haga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |