Hangt er van af of coalitie + GL + PvdA een meerderheid in Eerste Kamer houdt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Slobeend het volgende:
Gaat het kabinet nu vallen op het stikstofbeleid?
Ooit eens op twitter, tiktok, facebook etc gekeken?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zijn de gemiddelde Nederlandse jongeren dan echt zo makkelijk beïnvloedbaar?
Veel keuze hebben ze nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jij denkt dat CDA gewoon blijft zitten?
Als je natuur wil opofferen voor huizen moet je niet bij linkse partijen zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef Nexum het volgende:
[..]
BBB wil zoveel mogelijk natuur behouden als ik het goed begrijp. (Correct me sowieso als dit niet klopt). Ik wil meer natuur opofferen voor betaalbare huizen. Simpel als dat
Alsof dat beter gaat worden in de komende jarenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weinig mensen in de Nederlandse geschiedenis kochten op die leeftijd een eigen huis.
En Volt mag je daasr nog bij rekenen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hangt er van af of coalitie + GL + PvdA een meerderheid in Eerste Kamer houdt.
Oppositie voeren en aan bbb hangen? In de regering hebben ze sowieso niks meer te winnen.quote:
Ik ben benieuwd hoeveel zetels de regering met steun van GL/PVDA in de EK gaat krijgen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet erg waarschijnlijk. Voorlopig moet de BBB nog maar eens wat gaan laten zien en de BBB zal, als ze de provincieen gaan besturen, het beleid gaan uitvoeren.
nee, het punt is is dat het volstrekt onrealistisch is om te denken dat er ooit een tijd is geweest dat hele volksstammen op hun 21e een huis kochten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
Alsof dat beter gaat worden in de komende jaren
Echt hè.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je natuur wil opofferen voor huizen moet je niet bij linkse partijen zijn.
de BBB ziet gecultiveerde landbouwgrond als natuur
Oppositie voeren met wat? Als er nu verkiezingen komen dan is het CDA gezien, denkelijk, ze zullen liever de komende 2 jaar in de regering blijven en hopen dat de BBB implodeert.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:55 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oppositie voeren en aan bbb hangen? In de regering hebben ze sowieso niks meer te winnen.
Nog altijd 100 keer beter dan beton.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt hè.
Schraal landbouwgrond als natuur zien.
Wat gebeurd hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |