Hangt er van af of coalitie + GL + PvdA een meerderheid in Eerste Kamer houdt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Slobeend het volgende:
Gaat het kabinet nu vallen op het stikstofbeleid?
Ooit eens op twitter, tiktok, facebook etc gekeken?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zijn de gemiddelde Nederlandse jongeren dan echt zo makkelijk beïnvloedbaar?
Veel keuze hebben ze nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jij denkt dat CDA gewoon blijft zitten?
Als je natuur wil opofferen voor huizen moet je niet bij linkse partijen zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef Nexum het volgende:
[..]
BBB wil zoveel mogelijk natuur behouden als ik het goed begrijp. (Correct me sowieso als dit niet klopt). Ik wil meer natuur opofferen voor betaalbare huizen. Simpel als dat
Alsof dat beter gaat worden in de komende jarenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weinig mensen in de Nederlandse geschiedenis kochten op die leeftijd een eigen huis.
En Volt mag je daasr nog bij rekenen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hangt er van af of coalitie + GL + PvdA een meerderheid in Eerste Kamer houdt.
Oppositie voeren en aan bbb hangen? In de regering hebben ze sowieso niks meer te winnen.quote:
Ik ben benieuwd hoeveel zetels de regering met steun van GL/PVDA in de EK gaat krijgen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet erg waarschijnlijk. Voorlopig moet de BBB nog maar eens wat gaan laten zien en de BBB zal, als ze de provincieen gaan besturen, het beleid gaan uitvoeren.
nee, het punt is is dat het volstrekt onrealistisch is om te denken dat er ooit een tijd is geweest dat hele volksstammen op hun 21e een huis kochten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
Alsof dat beter gaat worden in de komende jaren
Echt hè.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je natuur wil opofferen voor huizen moet je niet bij linkse partijen zijn.
de BBB ziet gecultiveerde landbouwgrond als natuur
Oppositie voeren met wat? Als er nu verkiezingen komen dan is het CDA gezien, denkelijk, ze zullen liever de komende 2 jaar in de regering blijven en hopen dat de BBB implodeert.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:55 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oppositie voeren en aan bbb hangen? In de regering hebben ze sowieso niks meer te winnen.
Nog altijd 100 keer beter dan beton.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt hè.
Schraal landbouwgrond als natuur zien.
Wat gebeurd hier?quote:
En ze zouden nog wel zo gezellig de verjaardag van Willem Engel vieren, volgens Dorien dan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Thierry ligt nu in foetus houding onder zijn vleugel denk ik. Heb het wel een beetje met hem te doen.
Dat heb ik dus wel dat is het hele punt. Mijn generatie kampt meer dan ooit met mentale gezondheidsproblemen en er zijn steeds meer jongeren die leiden bij hun ouders maar die niet op zichzelf kunnen omdat ze of niet een goed genoeg netwerk hebben of financieel in de krap zitten omdat ze niet genoeg kunnen werken en dus extra bij moeten lenen bij hun studie. Voor die groep moeten er gewoon betaalbaardere kamers en huizen komenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, het punt is is dat het volstrekt onrealistisch is om te denken dat er ooit een tijd is geweest dat hele volksstammen op hun 21e een huis kochten.
Dat die 30ers en 40ers NU een huis hebben betekent niet dat jij daar nu direct ook recht op hebt.
Ben jij 1e Kamerlid ?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef timmmmm het volgende:
@:kingroland na de exitpoll van de 1e kamer ga ik je verlaten kameraad
En of GL en PvdA gaan overvragen nu ze onmisbaar zijn…dit wordt een zooitje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
En Volt mag je daasr nog bij rekenen...
Maar ook hoe erg VVD en CDA nu dwars gaan liggen. En die kans is best groot.
Liever een huis om in te wonen dan die lelijke landbouwgrond.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd 100 keer beter dan beton.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel dat is het hele punt. Mijn generatie kampt meer dan ooit met mentale gezondheidsproblemen en er zijn steeds meer jongeren die leiden bij hun ouders maar die niet op zichzelf kunnen omdat ze of niet een goed genoeg netwerk hebben of financieel in de krap zitten omdat ze niet genoeg kunnen werken en dus extra bij moeten lenen bij hun studie. Voor die groep moeten er gewoon betaalbaardere kamers en huizen komen
En wie gaat dat betalen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel dat is het hele punt. Mijn generatie kampt meer dan ooit met mentale gezondheidsproblemen en er zijn steeds meer jongeren die leiden bij hun ouders maar die niet op zichzelf kunnen omdat ze of niet een goed genoeg netwerk hebben of financieel in de krap zitten omdat ze niet genoeg kunnen werken en dus extra bij moeten lenen bij hun studie. Voor die groep moeten er gewoon betaalbaardere kamers en huizen komen
Jammer, we zullen je missen makker.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef timmmmm het volgende:
@:kingroland na de exitpoll van de 1e kamer ga ik je verlaten kameraad
Ik had liever echte natuur en wat minder bioindustrie. Maar ja, we gaan wel zien wat dit op gaat leveren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd 100 keer beter dan beton.
We ontvoeren Elon Musk jatten al zijn geld weg en stoppen het in mijn fondsquote:
Dit komt wel heel dichtbijquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
FvD zit in hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee, daar heb ik nog 2 dagen cursus gehad vorig jaar.![]()
![]()
Het is gewoon een luie kutgeneratie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef Nexum het volgende:
[..]
Komt wel dichtbijquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
FvD zit in hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee, daar heb ik nog 2 dagen cursus gehad vorig jaar.![]()
![]()
Lelijk? Werp eens een blik op foto's van al dat afschuwelijke platteland rond Tilburg, Helmond en Roosendaal en hoe het er nu uitziet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Liever een huis om in te wonen dan die lelijke landbouwgrond.
Pohh komt wel dichtbij zo zeg. Spanend hoor xxquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
quote:
Veel te dichtbij voor mijquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
Dat was het cohort 1955-1965, dat in de jaren ‘80 een premiewoning kocht, die netjes inrichtte, daar een gezin stichtte en een gelukkig leventje leidde.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, het punt is is dat het volstrekt onrealistisch is om te denken dat er ooit een tijd is geweest dat hele volksstammen op hun 21e een huis kochten.
Dat die 30ers en 40ers NU een huis hebben betekent niet dat jij daar nu direct ook recht op hebt.
Was jij fvd-lid?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
Oh dat sowieso... maak er echte natuur van, 100% voor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had liever echte natuur en wat minder bioindustrie. Maar ja, we gaan wel zien wat dit op gaat leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |