Ik gok dat men nog steeds wat kan over links/progressief: GL/PvdA/Pvddquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef capricia het volgende:
Is dit een vroegtijdig einde van de coalitie?
Er valt geen wet meer te passeren in de EK, denk ik zo.
Ik denk dat dat misschien nog wel meevalt. Extreemrechts (PVV,FvD) doet het ook vrij slecht dus die hebben dan minder blokkeermacht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef capricia het volgende:
Is dit een vroegtijdig einde van de coalitie?
Er valt geen wet meer te passeren in de EK, denk ik zo.
Protest stem. Net als 4 jaar geledenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
Iemand een idee waarom BBB zo groot is? Met al die protesten had ik dit niet verwacht. Zijn mensen gewoon dit politieke beleid zat?
1. De teloorgang van de oude boerenpartij CDAquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
Iemand een idee waarom BBB zo groot is? Met al die protesten had ik dit niet verwacht. Zijn mensen gewoon dit politieke beleid zat?
zit wat in inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Provinciale verkiezingen en eerste kamer verkiezingen moeten uit elkaar gehaald worden.
Stikstof hoeft helemaal geen breekpunt te zijn voor BBB, er zijn echter meerdere wegen naar Rome.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef OmniRocket het volgende:
ik zie BBB nergens in een meerderheidscoalitie terecht komen. Stikstof breekpunt
Je blijft mensquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Paul het volgende:
Thierry had training gehad om verlies om te buigen naar positiviteit
[ afbeelding ]
Samenvattend: verschuiving van centrum rechts naar rechts, omdat VVD en CDA D66-beleid uitvoeren. Hoewel die mensen persoonlijk niet zullen vinden dat ze meer rechts zijn geworden, maar vinden dat VVD en CDA links zijn geworden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
4. Een proteststem tegen de regering?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. De teloorgang van de oude boerenpartij CDA
2. De teloorgang van de oude populistenpartij FvD
3. Een zeer sterke boerenlobby
Nee, geeeeeeeeeeeeen idee!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
Dat valt onder 2.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
4. Een proteststem tegen de regering?
Dat maar dan ook specifiek de verlammende werking van het stikstofbeleid. Alles wordt op slot gegooid daardoor, waaronder de woningmarkt wat nu wel echt uit de klauwen begint te lopen. Mensen zijn dat zat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
Uh, wat? Die protesten tonen juist aan dat er veel animo is voor zoiets als BBB. Wat ik op zich wel snap, want het is natuurlijk compleet van de pot gerukt van de regering om domweg te roepen dat de meerderheid van de veelteelt de deuren maar moet sluiten, zonder verder enige hulp te bieden. Als je een opstand wil kweken, is dit wel de manier, ja. En dat zie je nu in de uitslagen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Kiwi7 het volgende:
Iemand een idee waarom BBB zo groot is? Met al die protesten had ik dit niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |