ik moest dit googlen maar er is ook een zuid-brabant, maar dat is van belgie. dat was vroeger, heel lang geleden 1 brabant.quote:
Daar heeft D66 nogal moeite mee de laatste tijd, terwijl de kern van hun bestaan juist de verdere democratisering van NL was maar dat is allemaal niet gelukt. Toen hebben ze maar het klimaat gekaapt omdat ze verder geen inhoud meer hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is democratie, deal with it.
Sowieso kreeg het CDA in 2006 nog 41 zetels en waren ze bijna in elke gemeente de grootste. Niet al die mensen zijn natuurlijk al overleden. Partij heeft gewoon nog een erg groot electoraat die alleen niet meer cda stemt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De CDA'er is naar BBB gegaan maar de boze FvD burger ook. Dan heb je een groot electoraat
Progressie is niets mis mee. De manier waarop partijen als GL en D66 dat wensen te bereiken is van alles mis mee.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
En waarom is progressie niet goed? Waarom moeten we de status quo behouden?
Omdat de meeste mensen een prima leven hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
En waarom is progressie niet goed? Waarom moeten we de status quo behouden?
Dit, vergeten mensen vaak.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen een prima leven hebben.
Waarom geven mensen niet meer om een ander? Waarom zijn we alleen zo op ons eigen hacheltje gefocused?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen een prima leven hebben.
Dat is jammer. Jij bent hier gelukkig nog te vinden, daar ben ik heel erg blij mee.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het verdrietig dat ik morgen om 7 uur weer aan de bak moet, anders kon ik nog een fles wijn open trekken met mijn goede vriend @:kingroland
En hoe wensen GL en D66 dat te bereiken? Beargumenteer. Wat zijn punten van hen die onzin zouden zijn voor de samenleving?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Progressie is niets mis mee. De manier waarop partijen als GL en D66 dat wensen te bereiken is van alles mis mee.
het zit echt heel diep vanavond.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook eencelligen en @:ettovanbelgie mogen stemmen
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Progressie is niets mis mee. De manier waarop partijen als GL en D66 dat wensen te bereiken is van alles mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |