abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 maart 2023 @ 20:49:08 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208394074

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.

Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.

Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)
pi_208394082
Was een mooie jingle :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_208394111
Deze week werd duidelijk dat de Pet Shop Boys begonnen zijn met de opnames van een nieuw studioalbum ( *G* ), met producer James Ford. Die naam zei me niks, maar hij blijkt de laatste jaren enorm veel bands te hebben geproduceerd, waaronder ook het nieuwe album van Depeche Mode. En hij is lid van de formatie waarvan ik nu een nummer draai.

i Simian Mobile Disco - I Believe
pi_208394118
Ik vond het topic rondom chat gtp hier in Muz wel heel grappig, maar verder kan ik niks met chatbots
  woensdag 15 maart 2023 @ 20:51:07 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_208394125
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Na 3 staccato antwoorden op even zoveel vragen vond ik het wel genoeg…
Het klantenservice-jargon vind ik alleen al amusant. In het echt kan ik daar totaal niet tegen, maar hier op het forum vind ik het grappig.

Ik krijg altijd ruzie met de chatbot van bol.com. Ik probeer het iedere keer weer braaf om vervolgens binnen 2 minuten een echt persoon te vragen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_208394142
Ik word wat recalcitrant van al die politiek correcte zinnen van Nova. Zie er buiten de lol om ook geen enkele meerwaarde in. Maar wel interessant om te zien hoe ze zich blijft ontwikkelen.

Dit nummer klinkt ook helemáál niet onaardig. Fijne beat erin. Dat werkt ook mee. :P
L2B's Mixcloud
pi_208394143
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:51 schreef livelink het volgende:

[..]
Het klantenservice-jargon vind ik alleen al amusant. In het echt kan ik daar totaal niet tegen, maar hier op het forum vind ik het grappig.

Ik krijg altijd ruzie met de chatbot van bol.com. Ik probeer het iedere keer weer braaf om vervolgens binnen 2 minuten een echt persoon te vragen.
Chatbots zijn sowieso :') ____!!!
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 15 maart 2023 @ 20:52:31 #8
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208394152
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:51 schreef livelink het volgende:

[..]

Je mag al mijn vraagbeurten hebben… ;)
pi_208394181
En dan moet er natuurlijk een nummer van het duo in kwestie achteraan. Gek genoeg slagen ze er regelmatig in om hun beste nummers als b-kant uit te brengen en niet op albums te zetten. Dit nummer uit najaar 2019 is een voorbeeld. Uitgekozen omdat het verkiezingsavond is:

i Pet Shop Boys - Decide
  woensdag 15 maart 2023 @ 20:54:34 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 15 maart 2023 @ 20:55:06 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208394211
Om 21:00 uur komt er trouwens een exit poll. Zegt allemaal bar weinig. Pas later vanavond, als de echte uitslagen binnenkomen, wordt duidelijk hoe de verhoudingen liggen.
pi_208394212
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef DJ11 het volgende:
En dan moet er natuurlijk een nummer van het duo in kwestie achteraan. Gek genoeg slagen ze er regelmatig in om hun beste nummers als b-kant uit te brengen en niet op albums te zetten. Dit nummer uit najaar 2019 is een voorbeeld. Uitgekozen omdat het verkiezingsavond is:

i Pet Shop Boys - Decide
Ik ga zaterdag ook een leuke b kant draaien :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_208394218
Dit vind ik het beste nummer ooit van ze, want weinig zang. :P
L2B's Mixcloud
pi_208394239
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit vind ik het beste nummer ooit van ze, want weinig zang. :P
Als je goed luistert, wordt het nummer voor een groot deel door Chris Lowe gezongen (met veel autotune, want zo'n geweldige zanger is het niet)
  woensdag 15 maart 2023 @ 20:56:28 #16
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_208394241
Ik vond het deze verkiezingen lastig om te deciden. Zowel voor de provincie als het waterschap.
Heb me echt serieus moeten verdiepen in de verschillende partijen. Het was nog niet makkelijk om tussen alle mooie, niet realistische, onbetaalbare plannen de daadwerkelijke standpunten te vinden.

Weet ook nog steeds niet helemaal zeker of ik wel juist heb gestemd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_208394245
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Nog 5.30 minuten tot de exit poll…
Volgens de stemwijzer moest ik op Jezus Leeft stemmen.
Dus dat heb ik maar braaf gedaan :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_208394251
Ik vond het helemaal niet lastig. Ik wist het maanden geleden al: 2x BBB.
Leg het later graag nog eens rustig uit (desgewenst), maar is nu te veel werk om te typen.
pi_208394255
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:56 schreef Symphonic het volgende:
st ik op Jezus Leeft stemmen.
_O- Die kwam ook hier meermaals naar voren
  woensdag 15 maart 2023 @ 20:58:46 #20
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208394278
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:56 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Volgens de stemwijzer moest ik op Jezus Leeft stemmen.
Dus dat heb ik maar braaf gedaan :'(

SPOILER
Die zag ik bij de waterschappen ook voorbij komen.
Maar Jezus kon zelfs over het water lopen, dus ik dicht die partij grote kansen toe…
pi_208394288
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Die zag ik bij de waterschappen ook voorbij komen.
Maar Jezus kon zelfs over het water lopen, dus ik dicht die partij grote kansen toe…
_O-
pi_208394289
Heb nog wel een vraag voor Nova.
Wat vond je nou zelf van Aurora?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_208394292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:56 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Als je goed luistert, wordt het nummer voor een groot deel door Chris Lowe gezongen (met veel autotune, want zo'n geweldige zanger is het niet)
Het nummer zit goed in elkaar. Zang is vaak zo aan de zeurderige kant bij PSB en dat was bij dit nummer helemaal niet het geval.
L2B's Mixcloud
pi_208394294
Over niet-singles gesproken, Symph, hier is er ook nog eentje...

i Coldplay - Politik

Hierna weer een nieuw, Duitstalig liedje. Klinkt als een liefdesliedje, maar is een zwaar politiek nummer.
pi_208394312
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Heb nog wel een vraag voor Nova.
Wat vond je nou zelf van Aurora?
:D
L2B's Mixcloud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')