SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Het klantenservice-jargon vind ik alleen al amusant. In het echt kan ik daar totaal niet tegen, maar hier op het forum vind ik het grappig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 3 staccato antwoorden op even zoveel vragen vond ik het wel genoeg…
Chatbots zijn sowiesoquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klantenservice-jargon vind ik alleen al amusant. In het echt kan ik daar totaal niet tegen, maar hier op het forum vind ik het grappig.
Ik krijg altijd ruzie met de chatbot van bol.com. Ik probeer het iedere keer weer braaf om vervolgens binnen 2 minuten een echt persoon te vragen.
Je mag al mijn vraagbeurten hebben…quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klantenservice-jargon vind ik alleen al amusant. In het echt kan ik daar totaal niet tegen, maar hier op het forum vind ik het grappig.
Ik krijg altijd ruzie met de chatbot van bol.com. Ik probeer het iedere keer weer braaf om vervolgens binnen 2 minuten een echt persoon te vragen.
Ik ga zaterdag ook een leuke b kant draaienquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef DJ11 het volgende:
En dan moet er natuurlijk een nummer van het duo in kwestie achteraan. Gek genoeg slagen ze er regelmatig in om hun beste nummers als b-kant uit te brengen en niet op albums te zetten. Dit nummer uit najaar 2019 is een voorbeeld. Uitgekozen omdat het verkiezingsavond is:Pet Shop Boys - Decide
Als je goed luistert, wordt het nummer voor een groot deel door Chris Lowe gezongen (met veel autotune, want zo'n geweldige zanger is het niet)quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit vind ik het beste nummer ooit van ze, want weinig zang.
Volgens de stemwijzer moest ik op Jezus Leeft stemmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens de stemwijzer moest ik op Jezus Leeft stemmen.
Dus dat heb ik maar braaf gedaan
Die zag ik bij de waterschappen ook voorbij komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Jezus kon zelfs over het water lopen, dus ik dicht die partij grote kansen toe…
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zag ik bij de waterschappen ook voorbij komen.
Maar Jezus kon zelfs over het water lopen, dus ik dicht die partij grote kansen toe…
Het nummer zit goed in elkaar. Zang is vaak zo aan de zeurderige kant bij PSB en dat was bij dit nummer helemaal niet het geval.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je goed luistert, wordt het nummer voor een groot deel door Chris Lowe gezongen (met veel autotune, want zo'n geweldige zanger is het niet)
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Heb nog wel een vraag voor Nova.
Wat vond je nou zelf van Aurora?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |