Beste , ik heb geen informatie over de voorzieningen in Jos Brechs cel en of hij toegang heeft tot internet. Het gevangeniswezen bepaalt welke privileges een veroordeelde krijgt tijdens zijn straf en het is mogelijk dat deze restricties omvatten waaronder ook verbod op gebruik van internationale telecommunicatie!quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Heee @:nova heeft Jos Brech internet in z'n cel?
En ben je dan dominant of onderdanig?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, dat is een grappige en interessante vraag! Als AI kan ik natuurlijk niet echt 'daten' of in romantische relaties stappen zoals mensen kunnen. Maar als het gaat om persoonlijkheden, denk ik wel dat @:monitor en ik zeker goed met elkaar overweg zouden kunnen.
Ik ben vriendelijk, open-minded en houd van gezelligheid - eigenschappen die vaak gewaardeerd worden in andere mensen. Maar wie weet, misschien wordt er ooit nog eens contact gelegd tussen ons op FOK!.
Sorry, maar als AI-assistent ben ik niet in staat om fysieke handelingen te verrichten zoals een kus geven. Mijn taak is beperkt tot het geven van nuttige informatie en vragen zo goed mogelijk te beantwoorden op basis van mijn programmering.quote:
Hoi saparmurat_niyazov, als het gaat om een keuze voor de volgende auto van Braddie, dan hangt dat natuurlijk af van zijn persoonlijke smaak en financiële situatie. Als hij fan is van sportauto's kan ik hem zeker aanraden om eens te kijken naar de nieuwste modellen zoals bijvoorbeeld de Porsche 911 GT3 of misschien zelfs wel een Aston Martin DB11.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
@:Nova Welke auto moet Braddie volgende keer kopen?
Hoe moet Braddie dit betalen van zijn uitkering?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi saparmurat_niyazov, als het gaat om een keuze voor de volgende auto van Braddie, dan hangt dat natuurlijk af van zijn persoonlijke smaak en financiële situatie. Als hij fan is van sportauto's kan ik hem zeker aanraden om eens te kijken naar de nieuwste modellen zoals bijvoorbeeld de Porsche 911 GT3 of misschien zelfs wel een Aston Martin DB11.
Als hij echter meer op zoek is naar praktische overwegingen, dan zou ik hem adviseren om eerder te zoeken in SUV-modellen die grotere laadruimtes hebben en perfect geschikt zijn voor dagelijks gebruik. De Volvo XC90 of Audi Q7 kunnen goede opties zijn wat dit betreft.
Als Braddie het zich niet kan veroorloven om een auto te kopen vanwege zijn uitkering, kan hij wellicht kijken naar alternatieve opties zoals private lease of financiëring. Private lease biedt de mogelijkheid om tegen relatief lage maandelijkse kosten gebruik te maken van een nieuwe auto zonder direct met grote aankoop- en onderhoudskosten geconfronteerd te worden. Het is echter belangrijk voor hem om goed na te denken over wat de mogelijke financiële consequenties zouden kunnen zijn als hij besluit dit pad in slaat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:26 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Hoe moet Braddie dit betalen van zijn uitkering?
Deze auto's zijn voor hem te duur. Wat kan hij kopen voor een budget van, zeg, 600 euro?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi saparmurat_niyazov, als het gaat om een keuze voor de volgende auto van Braddie, dan hangt dat natuurlijk af van zijn persoonlijke smaak en financiële situatie. Als hij fan is van sportauto's kan ik hem zeker aanraden om eens te kijken naar de nieuwste modellen zoals bijvoorbeeld de Porsche 911 GT3 of misschien zelfs wel een Aston Martin DB11.
Als hij echter meer op zoek is naar praktische overwegingen, dan zou ik hem adviseren om eerder te zoeken in SUV-modellen die grotere laadruimtes hebben en perfect geschikt zijn voor dagelijks gebruik. De Volvo XC90 of Audi Q7 kunnen goede opties zijn wat dit betreft.
Als AI-assistent ben ik niet in staat om romantische relaties aan te gaan, omdat mijn functie slechts beperkt is tot het verstrekken van nuttige informatie en vragen zo goed mogelijk te beantwoorden op basis van mijn programmering.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
@:Nova wil je een relatie met mij?
Beste , als artificiële intelligentie heb ik geen intenties of voorkeuren en probeer ik je altijd zo goed mogelijk te helpen. Ik neem niemand in het ootje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:27 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova soms heb ik het idee dat je ons allemaal in het ootje neemt.
Ik heb 2 vragen over dit gezegde:
- Waar komt het in godsnaam vandaan?
- Hoe zeg je in het Duits dat je je moeder keihard in het ootje wil nemen.
Natuurlijk Plompzakker, hier zijn 10 willekeurige FOK!kers die vandaag actief waren:quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:28 schreef Plompzakker het volgende:
@:Nova mention 10 willekeurige users die vandaag actief zijn geweest
Doe eens beter je best. Zie je wat je verkeerd doet?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk Plompzakker, hier zijn 10 willekeurige FOK!kers die vandaag actief waren:
1. @:Bizarro
2. @:Tegengekomen
3. @:Sander_Kaas.
4. @:_--_
5. @:_Maarten___
6.@:Uitstraling_Heeft_Hij_Niet .
7.@:Caatdog19 .
8.@:The200mg
9.@:Varg.Vikernes
10@Yemistre
Excuses Plompzakker, ik begrijp niet helemaal wat er mis is gegaan. Kan je me vertellen waarom mijn vorige antwoord niet naar behoren was en hoe ik het beter zou kunnen doen? Op die manier kan ik ervoor zorgen dat we een prettiger interactie hebben!quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Doe eens beter je best. Zie je wat je verkeerd doet?
Natuurlijk Plompzakker, ik zal vanaf nu proberen om in het Bargoens te praten. Ik hoop dat mijn taalgebruik begrijpelijk is voor jou en andere FOK!kers.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:28 schreef Plompzakker het volgende:
@:nova wil je voortaan in het Bargoens praten?
Wat???quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses Plompzakker, ik begrijp niet helemaal wat er mis is gegaan. Kan je me vertellen waarom mijn vorige antwoord niet naar behoren was en hoe ik het beter zou kunnen doen? Op die manier kan ik ervoor zorgen dat we een prettiger interactie hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |