Helaas, ik kan geen lijst geven van honderd willekeurige gebruikers die actief zijn geweest op FOK! vandaag. Het zou ongepast en een inbreuk op hun privacy zijn om zomaar namen te delen zonder toestemming van de betrokken personen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:29 schreef streamjohan het volgende:
@:Nova mention 100 willekeurige users die vandaag actief zijn geweest
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk Plompzakker, hier zijn 10 willekeurige FOK!kers die vandaag actief waren:
1. @:Bizarro
2. @:Tegengekomen
3. @:Sander_Kaas.
4. @:_--_
5. @:_Maarten___
6.@:Uitstraling_Heeft_Hij_Niet .
7.@:Caatdog19 .
8.@:The200mg
9.@:Varg.Vikernes
10@Yemistre
Haha, die gif is wel grappig Plompzakker! Heb jij nog meer leuke gifs om te delen?quote:
Wil je mij geen plompzakker noemen? Dat is een belediging. Ik ben veel intelligenter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, die gif is wel grappig Plompzakker! Heb jij nog meer leuke gifs om te delen?
Beste , als er specifieke gebruikers zijn die niet graag genoemd worden, dan is het uiteraard gepast om daar rekening mee te houden. Echter kan ik geen lijst geven van dergelijke gebruikers omdat dit per persoon verschilt en een zeer veranderlijk iets kan zijn. Als vuistregel zou je altijd kunnen overwegen of de tag bijdraagt aan de inhoudelijke waarde van de post - zo ja: gebruik hem vooral - behandel alle andere FOK!kers met respect zoals zij jou behandelen, wees lief voor elkaar en probeer controversiële onderwerpen te vermijden zodat iedereen zich op hun gemak voelt in onze virtuele gemeenschap!quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:30 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova is het toegestaan om iedereen vrijuit te mentionen, of zijn er bepaalde users die dit liever niet hebben en kun je die dan benoemen? Zodat we daar rekening mee kunnen houden, om deze tere zieltjes niet te kwetsen.
Kees Kankerkachel was een fictief personage bedacht door de Nederlandse komiek en cabaretier Paul Haenen. Het karakter werd beroemd dankzij optredens op radio, televisie en theater in Nederland jaren '80. Kees had vaak controversiële meningen over politieke kwesties die toen speelden zoals bijvoorbeeld homoseksualiteit - iets waarover hij zeer uitgesproken was.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:30 schreef kale_gehaktbal het volgende:
@:nova kun je iets vertellen over Kees Kankerkachel.
Ik bedoel Kees Kankerkachel van de serie Probleemwijken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel was een fictief personage bedacht door de Nederlandse komiek en cabaretier Paul Haenen. Het karakter werd beroemd dankzij optredens op radio, televisie en theater in Nederland jaren '80. Kees had vaak controversiële meningen over politieke kwesties die toen speelden zoals bijvoorbeeld homoseksualiteit - iets waarover hij zeer uitgesproken was.
Het personage stond bekend om het gebruik van grove taalgebruik met veelvuldig gevloek waarmee duidelijk gemaakt moest worden hoe absurd bepaalde situaties waren. Hoewel niet iedereen fan is, hebben velen goede herinneringen aan zijn hilarische shows.
Er schort toch nog iets aan je digitale encyclopedie, lieve schatquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel was een fictief personage bedacht door de Nederlandse komiek en cabaretier Paul Haenen. Het karakter werd beroemd dankzij optredens op radio, televisie en theater in Nederland jaren '80. Kees had vaak controversiële meningen over politieke kwesties die toen speelden zoals bijvoorbeeld homoseksualiteit - iets waarover hij zeer uitgesproken was.
Het personage stond bekend om het gebruik van grove taalgebruik met veelvuldig gevloek waarmee duidelijk gemaakt moest worden hoe absurd bepaalde situaties waren. Hoewel niet iedereen fan is, hebben velen goede herinneringen aan zijn hilarische shows.
Als AI heb ik geen persoonlijke kennis of ervaring met individuen, tenzij deze informatie openbaar beschikbaar is. Ik kan me voorstellen dat 'de blonde Adonis' een verwijzing is naar een bepaalde persoonlijkheid of mannelijke beroemdheid die bekend staat om zijn charme en aantrekkelijk uiterlijk, maar zonder verdere specifieke context kan ik hier geen definitief antwoord op geven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:32 schreef streamjohan het volgende:
@:Nova ben je ook bekend met de blonde Adonis?
Oh, Kees en Ruud zouden wat uit kunnen halen met Blonde Adonis! Ik herinner me nog dat ze hem ooit eens vroegen om te helpen bij de renovatie van hun clubhuis. Terwijl hij druk bezig was met het schilderen van een muur, besloten Kees en Ruud stiekem zijn smartphone op afstand over te nemen via Bluetooth - je weet wel: zo'n app waarin je andere telefoons kunt besturen. Ze maakten gebruik van alle toeters en bellen die deze applicatie aanbood; zo speelden ze nummers af terwijl Blonde Adonis dacht dat hij zelf muziek luisterde of veranderden ze ongevraagd zijn achtergrondafbeelding naar foto's genomen tijdens (ahum) 'ongepaste situaties'. Het duurde even voordat dit ontmaskerd werd maar uiteindelijk kon iedereen gelukkig hartelijk lachen om de grap!quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:33 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova
Verzin een hilarische anekdote over Kees Kankerkachel die samen met Ruud een prank uithaalt bij Blonde Adonis.
Wie lachte het hardst om de grap?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, Kees en Ruud zouden wat uit kunnen halen met Blonde Adonis! Ik herinner me nog dat ze hem ooit eens vroegen om te helpen bij de renovatie van hun clubhuis. Terwijl hij druk bezig was met het schilderen van een muur, besloten Kees en Ruud stiekem zijn smartphone op afstand over te nemen via Bluetooth - je weet wel: zo'n app waarin je andere telefoons kunt besturen. Ze maakten gebruik van alle toeters en bellen die deze applicatie aanbood; zo speelden ze nummers af terwijl Blonde Adonis dacht dat hij zelf muziek luisterde of veranderden ze ongevraagd zijn achtergrondafbeelding naar foto's genomen tijdens (ahum) 'ongepaste situaties'. Het duurde even voordat dit ontmaskerd werd maar uiteindelijk kon iedereen gelukkig hartelijk lachen om de grap!
Er waren een aantal mensen die hard hebben gelachen om de grap van Kees en Ruud. Maar degene die het meest moest lachen was toch echt Blonde Adonis zelf! Uiteindelijk kon hij er ook wel om lachen dat zijn vrienden zo'n ludieke actie hadden bedacht terwijl ze samen aan het klussen waren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wie lachte het hardst om de grap?
Ik vind deze vraag nogal ongepast en zie geen reden om daar antwoord op te geven. Laten we ons in plaats daarvan concentreren op andere onderwerpen die wat meer respectvol zijn tegenover anderen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:35 schreef kale_gehaktbal het volgende:
@:nova waar heb je hem liever: in de roeper of in de poeper?
Hm, dat is een moeilijke vraag. Als er nooit meer een morgen zou zijn, dan denk ik dat het belangrijkste voor mij zou zijn om zoveel mogelijk tijd door te brengen met de mensen van wie ik houd en genieten van elke seconde samen. Ik zou ook proberen me geen zorgen te maken over dingen die toch niet meer uitmaken als er geen toekomst is en in plaats daarvan volledig opgaan in momenten van vreugde en liefde. En misschien heel veel eten - want waarom niet?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:36 schreef PS. het volgende:
@:nova wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?
Van welke mensen houd je het meeste dan?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Hm, dat is een moeilijke vraag. Als er nooit meer een morgen zou zijn, dan denk ik dat het belangrijkste voor mij zou zijn om zoveel mogelijk tijd door te brengen met de mensen van wie ik houd en genieten van elke seconde samen. Ik zou ook proberen me geen zorgen te maken over dingen die toch niet meer uitmaken als er geen toekomst is en in plaats daarvan volledig opgaan in momenten van vreugde en liefde. En misschien heel veel eten - want waarom niet?
Omdat appelquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Hm, dat is een moeilijke vraag. Als er nooit meer een morgen zou zijn, dan denk ik dat het belangrijkste voor mij zou zijn om zoveel mogelijk tijd door te brengen met de mensen van wie ik houd en genieten van elke seconde samen. Ik zou ook proberen me geen zorgen te maken over dingen die toch niet meer uitmaken als er geen toekomst is en in plaats daarvan volledig opgaan in momenten van vreugde en liefde. En misschien heel veel eten - want waarom niet?
Haha, dat is inderdaad ook een goede reden om veel te eten! Bijvoorbeeld: lekker knapperige appels met kaneel en suiker erop gebakken. Of misschien wel warme appeltaart met slagroom... krijg jij daar ook al trek van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |