Vraag beantwoord in POLquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef KingRoland het volgende:
Als Rotterdammer niet op de pvda stemmen wtf
Abougod
@:wereldgozer
POL zit vol links tuig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vraag beantwoord in POL
Kans op grimmig sfeertje daar
Je kunt nu in ieder geval hier niet verantwoordelijk voor worden gehouden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, gestemd, net even anders dan Caroline.
Ik denk NPO1quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:06 schreef aTypisch het volgende:
waar kun je een beetje leuk die uitslagen volgend vandaag?
Livescore.comquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:06 schreef aTypisch het volgende:
waar kun je een beetje leuk die uitslagen volgend vandaag?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt nu in ieder geval hier niet verantwoordelijk voor worden gehouden.
[ twitter ]
Vol trots meldt ze af en toe hoeveel ze al is afgevallen maar dan denk ik, hoe dan?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik doelde inderdaad op deze SC.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht een compliment naar deze SC.
Ze kan alleen in haar gezicht al 20 kilo afvallen, dus dat kan zomaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vol trots meldt ze af en toe hoeveel ze al is afgevallen maar dan denk ik, hoe dan?
@Coco snapte het weer eens niet.quote:
@Pisces29 ook niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:AFCNiels snapte het weer eens niet.
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniale zet van @:Danny
Totdat de nieuwigheid eraf is.
Boze bommelse boeren aan de deur bij Herm.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:10 schreef tong80 het volgende:
Net als columnist gepost op de site van gemeente Zaltbommel:
Benieuwd, of de ultra-rechtse christen fundamentalisten in de gemeente Zaltbommel weer godsdienstig hebben gestemd. Of dat de boeren in de dorpen rond Bommel, in de populistische praatjes van Caroline doet een Plas zijn getrapt.
Herman.
Je snapt het niet he.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Je snapt het niet he.
Dat zorgde ook voor veel activiteit hier in de SC.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |