Dat is ook altijd mijn antwoord als mensen op festivals aan mij vragen of ik iets te drinken wil hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meer informatie heb je in zo'n geval niet nodig, was het altijd maar zo makkelijk. Ik heb vandaag op Water Natuurlijk gestemd, dat vond ik wel passend bij waterschappen.
Rodekoolschotel met puree en draadjesvlees.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Heb tevens lokaal gestemd
Alternatieven genoeg hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet eens heel lang geleden ook op Rutte/de VVD gestemd. Maar je kan dat op zijn minst na de laatste jaren toch onmogelijk volhouden?
Wel mee eens dat je aan die kant eigenlijk geen echte alternatieven hebt, en dat is eigenlijk treurig genoeg.
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat hijzelf al om 14:00 moet slapen na 20x plassen
Heb je gestemd?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:02 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ve-band-opnieuw-niet
Kap er maar gewoon mee
Te triestquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:02 schreef RipCity het volgende:
Kap er maar gewoon mee
Nee, te ingewikkeld in buitenland.quote:
Ja, gestemd, net even anders dan Caroline.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, te ingewikkeld in buitenland.
Jij? BBB?
Heb je soms iets tegen megastallen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, gestemd, net even anders dan Caroline.
Doet Denk nog mee met deze verkiezingen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:02 schreef RipCity het volgende:
Kap er maar gewoon mee
Dat mogen gewone stallen worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen megastallen?
In Napels zijn ze wel wat gewend.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
In Napels mochten geen Frankfurt supporters aanwezig zijn
Net de verkeerde groep om dat tegen te zeggen
Die agenten begonnen nog dapper.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, maar ze zijn niet gewend dat relschoppers zo massaal tegenstand bieden daar.quote:
Nee, meestal zijn het een paar individuen die schieten of steken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet gewend dat relschoppers zo massaal tegenstand bieden daar.
Veldslagen kun je die Duitsers wel toevertrouwenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet gewend dat relschoppers zo massaal tegenstand bieden daar.
genotquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ben net nog in de kerk geweest!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |