quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik de laatste weken eigenlijk.
Verrotte is wel dat ik met enige regelmaat online moet zijn voor een overleg oid.
Nee het was een beetje een domme en provocerende opmerking van @GGMM maar hij heeft wel weer beetquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dat is anders voor de gemiddelde stemmer op andere partijen?
de truc is dan om er nog wat werk naast te doenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel erg gevaarlijk om niet te lui en gemakzuchtig te worden.
oh ik ben bekend met het formatquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee het was een beetje een domme en provocerende opmerking van @:ggmm maar hij heeft wel weer beet
Dat klopt maar ze worden als ik het goed heb weer teruggeplaatst als ‘ontmoetingsplek’ (lol)quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, die bankjes zijn onlangs weggehaald (lol)
Ik sport nu eigenlijk altijd tussen de middag. Dan gaat de dag nog wel redelijk vlot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel erg gevaarlijk om niet te lui en gemakzuchtig te worden.
Jammer dat hijzelf al om 14:00 moet slapen na 20x plassenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
FOK! leeft en daar doen we @:tong80 een groot plezier mee
Keuze zal ook wel flink afhangen met waar je woont. Als ik in een hutje in Friesland zou wonen, beleefde ik het leven toch anders dan nu. (goh)quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het alternatief is dat ze met een blikje Kanon bij de bankjes van Rotterdam Centraal gaan zitten en daar word ik onderhand ook een beetje moe van, het worden er steeds meer de laatste tijd. Altijd lastig.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik de laatste weken eigenlijk.
Verrotte is wel dat ik met enige regelmaat online moet zijn voor een overleg oid.
Gun het je van harte hoor aan afgunst weiger ik te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sport nu eigenlijk altijd tussen de middag. Dan gaat de dag nog wel redelijk vlot.
Dat is oprecht een mooie eigenschap.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gun het je van harte hoor aan afgunst weiger ik te doen.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gun het je van harte hoor aan afgunst weiger ik te doen.
Romige pasta met prei. Nieuw recept.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Heb tevens lokaal gestemd
Klopt, daarom ben ik lokaal ook ietsje linkser dan landelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Keuze zal ook wel flink afhangen met waar je woont. Als ik in een hutje in Friesland zou wonen, beleefde ik het leven toch anders dan nu. (goh)
Ja ze hadden er waarschijnlijk niet op gerekend dat zwervers alsnog zwervers blijven als ze openbare bankjes weghalen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klopt maar ze worden als ik het goed heb weer teruggeplaatst als ‘ontmoetingsplek’ (lol)
Ze draven sinds het weghalen door de hele stad, ook bij Eudokiaplein waar het nu vol zit met zwervende junkies
Zoiets lukt in kleinere plaatsen wel eens, Rotterdam is dan wel een ding op zichzelf.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ze hadden er waarschijnlijk niet op gerekend dat zwervers alsnog zwervers blijven als ze openbare bankjes weghalen.
[ afbeelding ]
Nee maar op deze manier is het probleem wel minder zichtbaar!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ze hadden er waarschijnlijk niet op gerekend dat zwervers alsnog zwervers blijven als ze openbare bankjes weghalen.
[ afbeelding ]
Het is sowieso niet echt een gezellige hal ofzo toch, helemaal niet dat stuk voor/na de poortjes.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar op deze manier is het probleem wel minder zichtbaar!
Alhoewel ik de berichtgeving dat Rotterdam Centraal zo’n gezellige ontmoetingsplek was geworden ook wel lachwekkend vond. Waren gewoon agressieve junkies.
Meer informatie heb je in zo'n geval niet nodig, was het altijd maar zo makkelijk. Ik heb vandaag op Water Natuurlijk gestemd, dat vond ik wel passend bij waterschappen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb niet gestemd verder aangezien de namen erg tegenvielen. 4 jaar terug had ik tenminste ene Jonkheer Paul Just de la Paisières om te kiezen.
Wat kunnen wij van de VBL SC nog doen om je over te halen de komende drie uur?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb niet gestemd verder aangezien de namen erg tegenvielen. 4 jaar terug had ik tenminste ene Jonkheer Paul Just de la Paisières om te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |