Hallo Klaas!quote:
Vraag me af of je dan genoeg zou hebben, maar goed dit is al erg speculeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JA21 misschien?
Wel leuk dat FVD niets meer is.
Ja idd, wel leuk dat er wat leven in de brouwerij is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me af of je dan genoeg zou hebben, maar goed dit is al erg speculeren.
Nee, maar kan mij niet voorstellen dat ze Ja21 willen. Dat is gewoon een Fvd light. Dus moet sowieso wat links bij.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt samen te gaan eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JA21 misschien?
Wel leuk dat FVD niets meer is.
Naja, laten we kijken hoe BBB het gaat doen nu het meer gaat worden dan een eenmansfractie in de tweede kamer. Over Fvd zei iedereen hetzelfde en dat werd heel geleidelijk maar toch wel snel de wappiepartij.quote:
FvD had dus 9 zetels in Noord-Holland kennelijk die nu allemaal naar de bbb zijn overgestapt.quote:
Om het feest compleet te maken hoop ik wel dat ze nog met een verkiezingsfraude-act komen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FvD had dus 9 zetels in Noord-Holland kennelijk die nu allemaal naar de bbb zijn overgestapt.
Ik zie louter winst.
Tel maar vast af want daar is geen hopen voor nodig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om het feest compleet te maken hoop ik wel dat ze nog met een verkiezingsfraude-act komen.
CDA en VVD hebben in het verleden toch genoeg goeds gedaan voor het land / de normale burger (de laatste jaren niet meegenomen). Of doelde je specifiek op partijen als JA21, FvD, etc?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, laten we kijken hoe BBB het gaat doen nu het meer gaat worden dan een eenmansfractie in de tweede kamer. Over Fvd zei iedereen hetzelfde en dat werd heel geleidelijk maar toch wel snel de wappiepartij.
Uiteindelijk kan een BBB ook maar voor zo lang die kneuterige act doen waar ze nu nog sympathie mee winnen, de eerste populistische rechtse partij die er daadwerkelijk voor de ‘normale burger’ was moet nog komen.
Ruttegoatquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
VVD is wel echt een strontvlek waar je maar niet van afkomt
Als er geen goed alternatief is zullen ze altijd wel redelijk groot blijven. Al ben ik wel benieuwd hoe het gaat als Rutte vertrekt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
VVD is wel echt een strontvlek waar je maar niet van afkomt
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb Els moeten rapporteren vanwege deze tweet.
Sorry @:Littlerabbit
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD wat verloren maat. Zwarte dag dit.
Is Els nu voor de bbbquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
Voor de Groen Links-stemmers heeft Els ook nog een boodschap.
[ twitter ]
quote:
Ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
CDA en VVD hebben in het verleden toch genoeg goeds gedaan voor het land / de normale burger (de laatste jaren niet meegenomen). Of doelde je specifiek op partijen als JA21, FvD, etc?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Bekende scam. Pretenderen er voor ‘de normale burger’ te zijn die last heeft van ‘de overheid’, maar gewoon minder overheidsbeperkingen willen hebben zodat rijke bedrijven nog rijker kunnen worden. Gebeurt overal op de wereld.
Lui zitten ook in Bornequote:
Echt waar???quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef aTypisch het volgende:
het pretenderen voor de burger dingen te doen is niet alleen voor die partijen hoor
oke ambtenaarquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt waar???
En ik maar denken dat alle andere politici het doen enkel omdat ze zoveel om ons geven. Shit wel echt een eye opener
ben helaas te laat in bitcoin gestapt om zelf er veel aan te verdienen maat, volgende keer DAADKRACHTIG handelen.quote:
Je hebt nu juist alle tijd om in btc te stappenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben helaas te laat in bitcoin gestapt om zelf er veel aan te verdienen maat, volgende keer DAADKRACHTIG handelen.
ben je niet te laat meequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben helaas te laat in bitcoin gestapt om zelf er veel aan te verdienen maat, volgende keer DAADKRACHTIG handelen.
als je maar weg blijft van die andere tokensquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt nu juist alle tijd om in btc te stappen
onzinquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef Scrummie het volgende:
Maar BTC is slecht voor het milieu, dus niets voor Gurney.
Ik heb nog steeds Waves. Had ik vorig jaar eigenlijk moeten verkopen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je maar weg blijft van die andere tokens
scammers in het BTC forum
@:nattekat
Tips @Orientequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je maar weg blijft van die andere tokens
scammers in het BTC forum
@:nattekat
ja ik ben daar ook ingetrapt, maar dat was voordat ik begreep wat het wasquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds Waves. Had ik vorig jaar eigenlijk moeten verkopen.
overheidsbudgetten, de balans van een centrale bank of de pensioenpottenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete pyramidespel?
Vorig jaar op 40 dollar, nu 2. Ik zit te wachten tot er weer een keer een korte opleving is en dan alles naar btc.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja ik ben daar ook ingetrapt, maar dat was voordat ik begreep wat het was
op aanraden van iemand op fok gekocht rond 50 cent per stuk dacht ik, gelukkig kon het toen niet mis gaan qua koersen en dus goed uitgepakt
die russische ceo is een scammert
ja die was hetquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorig jaar op 40 dollar, nu 2. Ik zit te wachten tot er weer een keer een korte opleving is en dan alles naar btc.
Magnet van hier is er schatrijk mee geworden
Mijn favoriete piramidespel is de sportschoolquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
overheidsbudgetten, de balans van een centrale bank of de pensioenpotten
kies maar
bij nader inzien kies ik voor de federal reservequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn favoriete piramidespel is de sportschool
Mijn trein ging plots niet waardoor ik halsoverkop mijn bed uit moest komen om een vroegere trein te halenquote:
Zelfs in Nijmegen gaan ze gelukkig om het kwartierquote:Op donderdag 16 maart 2023 07:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn trein ging plots niet waardoor ik halsoverkop mijn bed uit moest komen om een vroegere trein te halen
En de boerburgerbeweging doet níks
Maar je woont wel nog steeds in Papendrechtquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:10 schreef onlogisch het volgende:
GM.
De VVD is in mijn gemeente gewoon de grootste gebleven
Bij mij ook.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:10 schreef onlogisch het volgende:
GM.
De VVD is in mijn gemeente gewoon de grootste gebleven
Aldus iemand uit Nijmegen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je woont wel nog steeds in Papendrecht
Ik begrijp dat alleen de trein in Den Haag doordendert.quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn trein ging plots niet waardoor ik halsoverkop mijn bed uit moest komen om een vroegere trein te halen
En de boerburgerbeweging doet níks
Ik geef @onlogisch wel gewoon een like.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je woont wel nog steeds in Papendrecht
En bij de Punt? @Zipportalquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik begrijp dat alleen de trein in Den Haag doordendert.
Wat gaan we doen vandaag?quote:
ga jij nog wel eens op datesquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje werken.
Sporten.
Feyenoord kijken.
First dates slaan we over.
Daar?
Jouw liedjes zitten er duidelijk niet meer goed in.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje werken.
Sporten.
Feyenoord kijken.
First dates slaan we over.
Daar?
Winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw liedjes zitten er duidelijk niet meer goed in.![]()
Opnieuw:
Wat Feyenoord gaat doen?
je bent niet mijn typequote:Op donderdag 16 maart 2023 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen best een keer naar de bioscoop gaan
@:johannes_vermeer
@:GGMM
'boerin'quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geef @:onlogisch wel gewoon een like.
Verder eens dat je boos bent. Had het jouw partij ook meer gegund dan boerin Caroline. Maar helaas.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Nederland is nog dommer dan verwacht.quote:
Eens maat. Schrikbarend hoeveel mensen nog steeds op die linkse troep stemmen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Nederland is nog dommer dan verwacht.
Leuk. maat Maar weer misgeschoten brother.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens maat. Schrikbarend hoeveel mensen nog steeds op die linkse troep stemmen.
Gebbetje brother. Voel je je al beter?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. maat Maar weer misgeschoten brother.
Ik werd alleen maar geroepen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Users @:scrummie en @:oriente lijken een nieuwe hobby te hebben gevonden. Hopelijk biedt vriendin @:Nova fijn gezelschap.
Benieuwd of ze het al een dickpic of rituals pakketje gestuurd hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Users @:scrummie en @:oriente lijken een nieuwe hobby te hebben gevonden. Hopelijk biedt vriendin @:Nova fijn gezelschap.
Ja tijdens het werk zie ik mijn echte vriendin nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is allemaal erg 2022.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Benieuwd of ze het al een dickpic of rituals pakketje gestuurd hebben.
User @Coco en ik heb inmiddels al vernomen dat Nova een loopje neemt met je gevoelens.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Niet echt. Net bij huisarts geweest. Urine ingeleverd en bloed laten prikken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Gebbetje brother. Voel je je al beter?
Heb jij al gebruik gemaakt van @Nova ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds bot Nova is geworden nog niet. Daarvoor had het helaas een beetje moeite mijn vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij al gebruik gemaakt van @:Nova ?
Fijn dat je bot Nova genderneutraal benadertquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds bot Nova is geworden nog niet. Daarvoor had het helaas een beetje moeite mijn vragen te beantwoorden.
Ik zet graag m’n filantropische been voor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je bot Nova genderneutraal benadert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |