2 zetels, gok ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:44 schreef Bocaj het volgende:
Denken jullie dat FVD nog in de 1e kamer zal blijven? Otten en Co. (Frentrop) zullen wel vertrekken.
Geen last vanquote:
Vast wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:44 schreef Bocaj het volgende:
Denken jullie dat FVD nog in de 1e kamer zal blijven? Otten en Co. (Frentrop) zullen wel vertrekken.
Geforceerde loopjes?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef asco het volgende:
Die geforceerde loopjes ook elke keer.
Wat Vermoeiend.
Beter dan überhaupt niet stemmenquote:
Die werkt bij NOS Sport.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:46 schreef patat het volgende:
Krijgen we wel gewoon Herman de Schermman?
Volgens mij ook echt de enige die er bestaat.quote:
Ja dat wel. Kan mij niet voorstellen dat die mensen in de ochtend geen tijd hebben. Prioriteitenquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:51 schreef asco het volgende:
[..]
Ze leek een beetje op die meid van Fame wat onlangs is gestorven.
Irene Cara.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:51 schreef asco het volgende:
[..]
Ze leek een beetje op die meid van Fame wat onlangs is gestorven.
Zal wel ten koste gaan van D66, GL en Voltquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Heb het idee dat PvdD het erg goed gaat doen. Van veel mensen gehoord dat ze er op stemmen, en ook trending op Twitter.
Hoiquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Heb het idee dat PvdD het erg goed gaat doen. Van veel mensen gehoord dat ze er op stemmen, en ook trending op Twitter.
Ik ben lid geweest van PvdD maar dit keer niet erop gestemd, vond ze af en toe te extreemquote:
Had ik ook hee, wilde er bijna op stemmen, maar kwam erachter dat ze heel erg van het vegetarier zijn etc dat ben ik niet. dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben lid geweest van PvdD maar dit keer niet erop gestemd, vond ze af en toe te extreem
Daar heb ik heul geen behoefte aanquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:58 schreef StephanL het volgende:
Stembiljetten op bij stembureaus in Amsterdam
Niet mij mockenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Had ik ook hee, wilde er bijna op stemmen, maar kwam erachter dat ze heel erg van het vegetarier zijn etc dat ben ik niet. dus
Oepsiequote:Op woensdag 15 maart 2023 20:58 schreef StephanL het volgende:
Stembiljetten op bij stembureaus in Amsterdam
@3rr0rquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |