Ik kom overal met mijn “coole wagen”. Faxie vroeg of ik mee ging een rondje rijden. Prima maar een beetje dom er naast zitten is niet leuk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een opmerkingen verzin je om in iemands wagen te rijden. Waarom kom je niet gewoon met je eigen coole wagen?
Hij vraagt dit voor zichzelf, niet voor jou. Vandaar de pook opmerking van zijn kant.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kom overal met mijn “coole wagen”. Faxie vroeg of ik mee ging een rondje rijden. Prima maar een beetje dom er naast zitten is niet leuk.
Bedankt voor de verhelderingquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij vraagt dit voor zichzelf, niet voor jou. Vandaar de pook opmerking van zijn kant.
Dat is het vervolg als ik door de eerste keuring heen ben?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Anders zou hij wel aanbieden om een dag kite-les aan je te geven.
Dat is iets dat hij graag wilt delen met iemand die hij in zijn hart heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is het vervolg als ik door de eerste keuring heen ben?
Ik lig graag plat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is iets dat hij graag wilt delen met iemand die hij in zijn hart heeft.
Ik weet niet waarom jij dat zo plat verwoord?
Wat een pech, gelukkig bestaat creativiteit!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:25 schreef rival het volgende:
Arme knul, net een auto besteld waar de stoelen niet plat kunnen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij vraagt dit voor zichzelf, niet voor jou. Vandaar de pook opmerking van zijn kant.
Maar beschik je daar ook over?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een pech, gelukkig bestaat creativiteit!
Nah laat maar. Ik rij wel in m'n eentje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jouw pookje smacht om aanraking?
Sow jij draait snel om.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah laat maar. Ik rij wel in m'n eentje.
Erin past amper, dus zal wel moetenquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kite vastbinden aan de kofferklep.
Dan zou ik hem maar allrisk verzekeren.. klinkt niet als iets dat ik zou doen met een splinternieuwe auto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |