quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een blaasontsteking gehad. De plasproblemen blijven. Slik nu een maand medicatie daarvoor. Problemen blijven en ik ga me steeds beroerder voelen. Lig meer in bed dan me lief is. Maak me wel zorgen. Eerst was het vaak alcohol gerelateerd. Zuip echter al tijden niet meer Caland.
Kan je dus net zo goed weer beginnen. Net zoveel ongemak en dan heb je er nog een beetje plezier aan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:12 schreef tong80 het volgende:
Eerst was het vaak alcohol gerelateerd. Zuip echter al tijden niet meer Caland.
Ik neem het dan ook in overweging.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je dus net zo goed weer beginnen. Net zoveel ongemak en dan heb je er nog een beetje plezier aan.
Na 30 jaar in 2014 zonder haperen gestopt met roken.quote:
Heb je weinig aan als je wel weer aan de drank gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 30 jaar in 2014 zonder haperen gestopt met roken.
Alsof ik serieus overweeg weer te gaan drinken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als je wel weer aan de drank gaat.
Die troep is ministens even slecht voor je.
Oh het was een grapje, gelukkig maarquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik serieus overweeg weer te gaan drinken.
Ik zet de corona koud.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zonnetje schijnt
Ik trek een biertje open
Die met de grootste tieten deed je toch altijd?quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
Op wie zal ik gaan stemmen @:KingRoland ?
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:04 schreef fetX het volgende:
Stemmen nog nooit zo lastig gevonden. Altijd VVD gestemd en zit nog steeds net iets rechts van het centrum. JA21, FvD en die idioterie hoef ik niet. Links is geen optie voor mij en partijen met een religieuze draad er door hoef ik ook niet. Nou, kies maar![]()
Wellicht toch ook maar lokaal gaan.
Dan zou hij het niet aan @KingRoland vragen, die Aziaten hebben zelden grote tieten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die met de grootste tieten deed je toch altijd?
Grote tieten en zondags naar de kerk dan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou hij het niet aan @:KingRoland vragen, die Aziaten hebben zelden grote tieten.
Het moet wel FvD worden, anders ben je een pedo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Grote tieten en zondags naar de kerk dan.
Echt iedere tweet is ook debielquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het moet wel FvD worden, anders ben je een pedo.
[ twitter ]
Volt? Of is dat alsnog te links voor je?quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:04 schreef fetX het volgende:
Stemmen nog nooit zo lastig gevonden. Altijd VVD gestemd en zit nog steeds net iets rechts van het centrum. JA21, FvD en die idioterie hoef ik niet. Links is geen optie voor mij en partijen met een religieuze draad er door hoef ik ook niet. Nou, kies maar![]()
Wellicht toch ook maar lokaal gaan.
Jij bent landelijk toch ook zo'n smerige GroenLinks stemmer?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volt? Of is dat alsnog te links voor je?
Ik heb zelf trouwens net als @:caland op de PvdA gestemd, merk dat ik lokaal toch wat meer op links zit dan landelijk.
Op school moet je wel GL stemmen, anders krijg je een verbod.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent landelijk toch ook zo'n smerige GroenLinks stemmer?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die met de grootste tieten deed je toch altijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |