Oh het was een grapje, gelukkig maarquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik serieus overweeg weer te gaan drinken.
Ik zet de corona koud.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zonnetje schijnt
Ik trek een biertje open
Die met de grootste tieten deed je toch altijd?quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
Op wie zal ik gaan stemmen @:KingRoland ?
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:04 schreef fetX het volgende:
Stemmen nog nooit zo lastig gevonden. Altijd VVD gestemd en zit nog steeds net iets rechts van het centrum. JA21, FvD en die idioterie hoef ik niet. Links is geen optie voor mij en partijen met een religieuze draad er door hoef ik ook niet. Nou, kies maar![]()
Wellicht toch ook maar lokaal gaan.
Dan zou hij het niet aan @KingRoland vragen, die Aziaten hebben zelden grote tieten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die met de grootste tieten deed je toch altijd?
Grote tieten en zondags naar de kerk dan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou hij het niet aan @:KingRoland vragen, die Aziaten hebben zelden grote tieten.
Het moet wel FvD worden, anders ben je een pedo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Grote tieten en zondags naar de kerk dan.
Echt iedere tweet is ook debielquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het moet wel FvD worden, anders ben je een pedo.
[ twitter ]
Volt? Of is dat alsnog te links voor je?quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:04 schreef fetX het volgende:
Stemmen nog nooit zo lastig gevonden. Altijd VVD gestemd en zit nog steeds net iets rechts van het centrum. JA21, FvD en die idioterie hoef ik niet. Links is geen optie voor mij en partijen met een religieuze draad er door hoef ik ook niet. Nou, kies maar![]()
Wellicht toch ook maar lokaal gaan.
Jij bent landelijk toch ook zo'n smerige GroenLinks stemmer?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volt? Of is dat alsnog te links voor je?
Ik heb zelf trouwens net als @:caland op de PvdA gestemd, merk dat ik lokaal toch wat meer op links zit dan landelijk.
Op school moet je wel GL stemmen, anders krijg je een verbod.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent landelijk toch ook zo'n smerige GroenLinks stemmer?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die met de grootste tieten deed je toch altijd?
Nee, Volt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent landelijk toch ook zo'n smerige GroenLinks stemmer?
Lekker, dan zorg je wel voor de dood van Nederland!quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Op school moet je wel GL stemmen, anders krijg je een verbod.
Els snapt niet hoe deze verkiezingen werken (goh)quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
Dit zal hard aankomen bij Rutte.
[ twitter ]
Els is een beetje boos. Vermakelijk account wel. Die Kaag heeft ook geen greintje humor hé. Die Tweet is zo haar style. Zelfs in bed lijkt mij die ontzettend saai.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, dan zorg je wel voor de dood van Nederland!
[ twitter ]
Els begrijpt het nog niet zo goedquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Daar denk ik liever niet over na.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Els is een beetje boos. Vermakelijk account wel. Die Kaag heeft ook geen greintje humor hé. Die Tweet is zo haar style. Zelfs in bed lijkt mij die ontzettend saai.
Wat is je mening over Partij voor de Dieren stemmers?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Els snapt niet hoe deze verkiezingen werken (goh)
Zou het wel grappig vinden als Rutte gewoon op Partij van de Dieren of zo’n lokaal jezuspartijtje stemt.
Partij voor de Dierenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Els zit tussen twee banen inquote:
Wanbeleidquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Els zit tussen twee banen in
Ze heeft gesolliciteerd bij Ongehoord Nederland maar onterecht afgewezen.
quote:
Nadat ze er bij een bejaardenhuis uitgeschopt was of zoiets. @Littlerabbit weet hier het fijne van.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Els zit tussen twee banen in
Ze heeft gesolliciteerd bij Ongehoord Nederland maar onterecht afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |