Dat is zowaar nog belachelijker dan de VVD met plucheplakker en politiek onbenul Eerdmans.quote:
Eens. Dat is ook zeker positief.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij haar heb ik wel het idee dat ze oprecht is en dat is al een moeilijk te vinden kwaliteit bij een politicus.
maximus en ik Lokaalquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd waar iedereen op stemt.
Caland PvdA
Onlogisch VVD
DombohetOlifantje1 PvdD
VUL AAN
Die zijn me wat te wereldvreemd en ben ik ook wat teveel carnivoor voor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga straks mijn stem uitbrengen op PvdD
Ik vreet ook elk kippetje op wat ik tegenkom.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn me wat te wereldvreemd en ben ik ook wat teveel carnivoor voor.
Ben je voor of tegen de wolf?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga straks mijn stem uitbrengen op PvdD
Ik zou mijn balkje naar de voor kant toe bewegen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je voor of tegen de wolf?
(het dier)
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je voor of tegen de wolf?
(het dier)
Nee laat me met rustquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan ik je verblijden met dit prachtige stuk muziek
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat Caroline vanavond voor winst heeft weten te oogsten.
Het gaat om de provincie Caland.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is zowaar nog belachelijker dan de VVD met plucheplakker en politiek onbenul Eerdmans.
Juist bij de provincie zou ik minder snel stemmen op een 'nieuwe' partij eigenlijk.quote:
JA21 is gewoon BruinRechts, alleen niet zo hijgerig als Baudet/Wilders. Dan lijkt het al snel meer salonfahig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die schaar ik onder onder eng rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |