JA21 een optie?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben zoveel kapot gemaakt in mijn stad dus daar zal ik nooit op stemmen, groenlinks is nog net een slagje erger maar er valt weinig meer kapot te maken.
VVD is hier al toegelicht, Rutte waait met alle winden mee als hij maar kan blijven zitten.
Eng rechts zal ik ook nooit stemmen, dus er blijft niet zoveel over.
Vroeger werd je hier kapot gemaakt om je stemkeuze.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
Verder zeik ik normaliter eigenlijk nooit op een partijkeuze van mensen en word ik blij als iemand met stemrecht de moeite neemt om te gaan. Dus dit topic stemt me blij.
Bij haar heb ik wel het idee dat ze oprecht is en dat is al een moeilijk te vinden kwaliteit bij een politicus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me niet vinden in een kratje bier in de voortuin, niet werken en stemmen op LilianGodin.
Verder draait het om zoveel meer dan geld.
Ik heb vandaag echt voor wat dingen gekozen die niet over geld gaan, maar wat me lokaal irriteert.
Ik ben blijkbaar ook nog lid van de RK kerk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is erg lang geleden.
doet de libertaire partij niet mee daar in amsterdam?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben zoveel kapot gemaakt in mijn stad dus daar zal ik nooit op stemmen, groenlinks is nog net een slagje erger maar er valt weinig meer kapot te maken.
VVD is hier al toegelicht, Rutte waait met alle winden mee als hij maar kan blijven zitten.
Eng rechts zal ik ook nooit stemmen, dus er blijft niet zoveel over.
Dat is zowaar nog belachelijker dan de VVD met plucheplakker en politiek onbenul Eerdmans.quote:
Eens. Dat is ook zeker positief.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij haar heb ik wel het idee dat ze oprecht is en dat is al een moeilijk te vinden kwaliteit bij een politicus.
maximus en ik Lokaalquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd waar iedereen op stemt.
Caland PvdA
Onlogisch VVD
DombohetOlifantje1 PvdD
VUL AAN
Die zijn me wat te wereldvreemd en ben ik ook wat teveel carnivoor voor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga straks mijn stem uitbrengen op PvdD
Ik vreet ook elk kippetje op wat ik tegenkom.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn me wat te wereldvreemd en ben ik ook wat teveel carnivoor voor.
Ben je voor of tegen de wolf?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga straks mijn stem uitbrengen op PvdD
Ik zou mijn balkje naar de voor kant toe bewegen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je voor of tegen de wolf?
(het dier)
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je voor of tegen de wolf?
(het dier)
Nee laat me met rustquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan ik je verblijden met dit prachtige stuk muziek
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat Caroline vanavond voor winst heeft weten te oogsten.
Het gaat om de provincie Caland.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is zowaar nog belachelijker dan de VVD met plucheplakker en politiek onbenul Eerdmans.
Juist bij de provincie zou ik minder snel stemmen op een 'nieuwe' partij eigenlijk.quote:
JA21 is gewoon BruinRechts, alleen niet zo hijgerig als Baudet/Wilders. Dan lijkt het al snel meer salonfahig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die schaar ik onder onder eng rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |