Ik heb op PvdA en AWP gestemdquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof je van het predicaat 'linkse rat' afkomt als je over 2 jaar je verstand wel weer hebt gevonden
Maar het niet glashard weerspreken zegt genoeg, linkse rat.
Die moet ik nog zien maar ik schrok van het lage cijfer dat je deze aflevering gaf.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je mening over de laatste aflevering van The Last of Us
Ik zit middenin een hoestbui.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef Coco het volgende:
Ik zit middenin Stranger Things seizoen 3.
Waar ga jij op stemmen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof je van het predicaat 'linkse rat' afkomt als je over 2 jaar je verstand wel weer hebt gevonden
Maar het niet glashard weerspreken zegt genoeg, linkse rat.
Ja sorry maat. Maar ik nam je al op geen enkel vlak serieus, maar na deze opmerkingquote:
ben je ook op politiek gebied wel echt af.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SGP heeft eigenlijk een heel goed programma.
Het is dat het geloof als een rode leidraad door het partijprogramma loopt, dat weerhoudt me ervan op ze te stemmen. Maar ze hebben echt wel een goed geluid op rechts.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry maat. Maar ik nam je al op geen enkel vlak serieus, maar na deze opmerking
[..]
ben je ook op politiek gebied wel echt af.
Ja 41 minuten was wat mij betreft wel veel te kortquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien maar ik schrok van het lage cijfer dat je deze aflevering gaf.
Dat scheelt 90 % voor de PVV.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:21 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Mensen die geen werk hebben zouden eigenlijk niet mogen stemmen.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Hallo Pisces. Ik sla een keertje over. Met de landelijke partijen heb ik niks en onze provincie is te groot om wat gevoel te krijgen bij de lokale partijen.
Wat een heftige verhoudingen hier. Bad wordt snel koud. Gelukkig brengt voetbal iedereen weer samen.quote:
Ik geef je een warme like als je gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb me al bedacht door alle verstandige adviezen hier.
Brabant mag ook.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:19 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet stemmen zouden ze eigenlijk allemaal moeten deporteren naar Limburg.
Nouja, ook niet altijd. Vooral dit weekend niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een heftige verhoudingen hier. Bad wordt snel koud. Gelukkig brengt voetbal iedereen weer samen.
@AFCNiels gaat er nooit hard in.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, ook niet altijd. Vooral dit weekend niet.
Goedzo makker.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb me al bedacht door alle verstandige adviezen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |