https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
ok victor vlamquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:01 schreef RipCity het volgende:
Rob Knoepert in gevaar
https://www.mediacourant.(...)zone-vandaag-inside/
Victor Vlam.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:01 schreef RipCity het volgende:
Rob Knoepert in gevaar
Ik hoop het. Vind het maar een irritante vent.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:01 schreef RipCity het volgende:
Rob Knoepert in gevaar
Het Roxane syndroom.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vind het maar een irritante vent.
Eerst leukquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:46 schreef GM78 het volgende:
[..]
Het Roxane syndroom.
Eerst leuk, daarna bloedirritant.
Wat was er leuk aan haar optredens ?quote:
Alles.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was er leuk aan haar optredens ?
Tetten!quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was er leuk aan haar optredens ?
Die heb ik nooit bij haar kunnen ontdekken. Jack van Gelder heeft grotere.quote:
Ik hoef die van Jack niet te zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit bij haar kunnen ontdekken. Jack van Gelder heeft grotere.
Ik die van die doos niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik hoef die van Jack niet te zien.
geldt eigenlijk voor iedereen, ook Gijp en vooral Derksen en Geneequote:Op woensdag 15 maart 2023 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Rob Knoepert is er allemaal een beetje teveel in gaan geloven, lijkt mij prima als die wat minder vaak langs gaat komen.
Gaat alleen lastig worden om hen niet meer uit te nodigen in hun eigen programma.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
geldt eigenlijk voor iedereen, ook Gijp en vooral Derksen en Genee
Je maakt nu een slechte grap. Maar je hebt wel gelijk. 18 miljoen Nederlanders en ze komen met Roxanne, Heleen, Helčne en gepensioneerde militairen aangescheten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:16 schreef KingRadler het volgende:
Ze hebben nieuwe verse gasten nodig, nodig Marco Borsato uit bijvoorbeeld.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:49 schreef NY_Giant het volgende:
En als Valentijn daar mag zitten kan Hansie natuurlijk ook prima. Ik denk dat Hansie minder eendimensionaal is dan Valentijn. Niet te vaak natuurlijk, maar één keer per maand moet best kunnen. Het brengt wel leven in de brouwerij.
Ik heb zo'n idee dat Hansie en Boskamp niet bepaald nog goede vrienden zijn met Johan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:49 schreef NY_Giant het volgende:
En als Valentijn daar mag zitten kan Hansie natuurlijk ook prima. Ik denk dat Hansie minder eendimensionaal is dan Valentijn. Niet te vaak natuurlijk, maar één keer per maand moet best kunnen. Het brengt wel leven in de brouwerij.
Er is daar inderdaad wel iets voorgevallen toen. Gijp was daar ook niet echt blij mee, zoals bleek in de uitzending over Matthijs van Nieuwkerk: https://youtu.be/Hp104tvsLVY?t=959.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:32 schreef GM78 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Hansie en Boskamp niet bepaald nog goede vrienden zijn met Johan.
Dat Rene ging vertellen over Boskamp dat die al een paar weken behoorlijk ziek was, wist Johan ook helemaal niks van af
Viel mij ook tegen dat tijdens de Oranjewinter alle oude VI mensen ontbraken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:49 schreef NY_Giant het volgende:
wel Leuk met Merel erbij voor Politiek Nieuws.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:23 schreef RipCity het volgende:
Ze zijn weer bezig met soort Tour Du Jour/zomer vandaag inside alleen dat gaat Heleentje presentere en zonder rene/johan/genee die dan vakantie hebben. Dus het zal dan doorlopen maar dan met heleen (en rox denk ik e.d.)
Leuk. Hopelijk maakt Diekstra dan weer filmpjes op locatie.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:23 schreef RipCity het volgende:
Ze zijn weer bezig met soort Tour Du Jour/zomer vandaag inside alleen dat gaat Heleentje presenteren en zonder rene/johan/genee die dan vakantie hebben. Dus het zal dan doorlopen maar dan met heleen (en rox denk ik e.d.)
BBB DDD. Drie Domme Dozen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wel Leuk met Merel erbij voor Politiek Nieuws.
Danny Nelissen weer als vaste wingman, nu hij bij de NOS vast niet meer welkom isquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk. Hopelijk maakt Diekstra dan weer filmpjes op locatie.
Breng ze nou niet op een ideequote:Op donderdag 16 maart 2023 16:50 schreef TjjWester het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat johan excuses moet aanbieden voor het promoten van BBB???
Nope, hij is vervangen door Peter Heerschop.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Scheidsrechter Bas Nijhuis maakt zijn opwachting in Dit Was het Nieuws![]()
![]()
NPO 1 ·STRAKS ·21:38 - 22:28
Chef-kok Mounir Toub en Bas Nijhuis zijn te gast in deze tweede aflevering van het AVROTROS-programma Dit Was het Nieuws. Als scheidsrechter maakt Nijhuis zich niet altijd populair bij deskundigen: hij zou zijn eigen regels maken. Maar wat iemand ook vindt, aan zelfspot heeft hij geen gebrek.
en maandag aan de bar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |