Oh dat claimen ze zelfs vooraf alquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:28 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Die zullen wel gaan claimen dat er sprake is van fraude na vanavond
Computer? Bij mij hadden ze alles op papierquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:35 schreef Momo het volgende:
Gestemd was vies druk op stembureau, maar er zat ook een opa achter computer dingen te checken. Hokjes waren sneller leeg dan hij kon checken met 3 hokjes.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Computer? Bij mij hadden ze alles op papier
Arme hontenquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:58 schreef Starhopper het volgende:
Kaag heeft lieve hondjes![]()
https://nos.nl/collectie/(...)iders-bij-de-stembus
Kaag wordt likeable. Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:58 schreef Starhopper het volgende:
Kaag heeft lieve hondjes![]()
https://nos.nl/collectie/(...)iders-bij-de-stembus
Trap er niet in!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kaag wordt likeable. Vooruit dan maar.
Dat baardje vind ik 'm juist wel prima staanquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelden heeft de fysieke staat van een politicus zo in lijn gestaan met de staat van zijn of haar partij. Uitgeblust, afgepeigerd, krachteloos.
quote:In de grote steden liggen de opkomstcijfers voor de Provinciale Statenverkiezingen halverwege de ochtend tussen de 6 en 10 procent. In Rotterdam had rond 10.30 uur 6,7 procent van de kiesgerechtigden zijn stem uitgebracht, in Utrecht was dat rond die tijd 9,7 procent. In Den Haag stond de teller op 7,7 procent, in Eindhoven op 8,3 procent en Groningen op 8,6 procent. Amsterdam heeft rond 13.00 uur de eerste opkomstcijfers.
Wat mij betreft heeft Kuiken gewonnen vanwege de bruine laarzenquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Is er iemand als winnaar aangewezen van het debat van gisteravond? Ik zag dat bij EenVandaag Kaag als winnaar uit de bus kwam, maar dat ging maar om 900 personen....
Denied.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Na het vlammende optreden van Mark bij VI toch maar weer VVD gestemd.
Die was goed ja, maar ik vond haar voor de rest anders niet bepaald sterk overkomenquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft Kuiken gewonnen vanwege de bruine laarzen
Yup, en dan valt het hele zootje binnen nu en een paar maanden uit elkaar. Ik sluit zelfs niet uit dat de eerste scheuren al ontstaan nog voor de Staten en de 1e kamer zijn geïnstalleerd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
BBB gaat neem ik aan gigantisch scoren vanavond?
Het lijkt er wel op ja. We zullen zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
BBB was daar ook al op aan het voorbereiden toch?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, en dan valt het hele zootje binnen nu en een paar maanden uit elkaar. Ik sluit zelfs niet uit dat de eerste scheuren al ontstaan nog voor de Staten en de 1e kamer zijn geïnstalleerd.
Stemmen er eigenlijk hier mensen ook op BBB?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Een grotere farce dan FvD zal het niet kunnen worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
BBB was daar ook al op aan het voorbereiden toch?
Op het uit elkaar vallen? Geen idee, maar feit blijft dat er altijd een hoop gelukszoekers, partijhoppers en baantjesjagers op dit soort partijen af komen. Daarnaast is het maar de vraag of Caroline de aandacht wil delen als er meer mensen aan het roer komen die mogelijk net wat anders vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
BBB was daar ook al op aan het voorbereiden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |