Dat is iets anders dan dat ALLES weg moet, vermoed ik.quote:
De mens wil toch vlees eten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Kloptl dat is hun verre toekomstperspectief. Lijkt me eigenlijk ook niet zo'n vreemd doel. Maar dat is niet wat ze nu willen uitvoeren.
Geen dieren meer eten maar alles naar plantaardig maak ik eruit op.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan dat ALLES weg moet, vermoed ik.
De huidige mens wil vlees eten, maar plantaardige alternatieven worden steeds beter, zijn gezonder en minder vervuilend. Wie weet kijkt de mens van over 100 jaar wel heel gek op als je voor stelt een dier op te eten.quote:
Op de lange termijn is dat inderdaad het streven. Maar niet met vlees verbieden, meer met erkennen dat onze vleesconsumptie niet decennia lang meer stand kan houdenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geen dieren meer eten maar alles naar plantaardig maak ik eruit op.
Dat is uiteraard hun doel als partij en dat dragen ze ook uit. Realistisch gezien zullen ze ook wel weten dat het nooit 100% uit te bannen is. De ontwikkeling van vleesvervangers gaat zo snel dat je over 10-20 jaar denk ik al een bizarre vermindering van echt vlees consumeren zult zien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geen dieren meer eten maar alles naar plantaardig maak ik eruit op.
Ziet er wel jeugdiger uit tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor Wopke was het duidelijk erg vroeg![]()
[ afbeelding ]
We kunnen mensenvlees gaan eten? Bijv van leden van de PvdD?quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is uiteraard hun doel als partij en dat dragen ze ook uit. Realistisch gezien zullen ze ook wel weten dat het nooit 100% uit te bannen is.
En dat vlees moet komen uit biologische veehouderijenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
De huidige mens wil vlees eten, maar plantaardige alternatieven worden steeds beter, zijn gezonder en minder vervuilend. Wie weet kijkt de mens van over 100 jaar wel heel gek op als je voor stelt een dier op te eten.
Ik kies Christine Teunissenquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We kunnen mensenvlees gaan eten? Bijv van leden van de PvdD?
Ah dus de mensstapel ook verminderen?quote:
Moeders met bakfietsen brengen dan hun kinderen naar school en gaan dan snel even stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:07 schreef Faraday01 het volgende:
Vanochtend rond 9 uur gaan stemmen en het was verrassend druk bij het stembureau. Zegt natuurlijk weinig over de algehele opkomst maar toch.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, weer wat geleerd. Ik was echt in de overtuiging dat je niks anders met je stembiljet mocht doen dan één bolletje rood maken, en dat het anders ongeldig zou zijn.
Bronquote:Stembureaus in Twente en Achterhoek geopend, Baudet betreurt eerste ongeldige stem op FvD
Ik was heerlijk de enige om iets voor achtenquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:07 schreef Faraday01 het volgende:
Vanochtend rond 9 uur gaan stemmen en het was verrassend druk bij het stembureau. Zegt natuurlijk weinig over de algehele opkomst maar toch.
Ik moest keihard lachen om de 'bruine laarzen'. Zo lang dat het niet haalt bij wat Baudet allemaal uitkraamt, vind ik het ook geoorloofd. Ware het anders, dan niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja na de ondemocratische opmerkingen van Kuiken over o.a. bruine laarsjes, woorden verdraaien en putinvriendje wist ik wel zeker dat PvdA het niet meer ging worden. Walgelijk
Als je niet boven die mongool kunt staan en als partijleider zo mee gaat doen ben je direct af:
Ik blijf hoop houden dat veel mensen het nu extra extra zat zijn en dus degelijk gaan stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:07 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind het een leuke foto.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor Wopke was het duidelijk erg vroeg![]()
[ afbeelding ]
Kans is wel aanwezig ja door alle ophef de afgelopen jaren. Maar een opkomst hoger dan 60-70% zou me echt verbazen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden dat veel mensen het nu extra extra zat zijn en dus degelijk gaan stemmen.
Dat werkt eerder andersom: mensen die het zat zijn vertrouwen vaak geen enkele politicus en gaan dus ook niet stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden dat veel mensen het nu extra extra zat zijn en dus degelijk gaan stemmen.
Het scheelt wel dat het mooi weer is (tot nu toe dan). Hier althansquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig ja door alle ophef de afgelopen jaren. Maar een opkomst hoger dan 60-70% zou me echt verbazen.
Ik vond het ook prachtig om te zienquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen om de 'bruine laarzen'. Zo lang dat het niet haalt bij wat Baudet wat allemaal uitkraamt, vind ik het ook geoorloofd. Ware het anders, dan niet.
Hoe hoog ligt het normaliter bij deze? 70% zou ik blij mee zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig ja door alle ophef de afgelopen jaren. Maar een opkomst hoger dan 60-70% zou me echt verbazen.
Rond 50% de afgelopen 30 jaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe hoog ligt het normaliter bij deze? 70% zou ik blij mee zijn.
Is er eigenlijk ooit onderzoek gedaan naar wie de mooi weer stemmers zijn? Voor welke partijen kan dit positief zijn?quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat het mooi weer is (tot nu toe dan). Hier althans
Die zeikerds blijven vast thuis, ik hoop dat de ‘quasi zeikerds die twijfelen’ stoppen met twijfelen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat werkt eerder andersom: mensen die het zat zijn vertrouwen vaak geen enkele politicus en gaan dus ook niet stemmen.
Het is gewoon net zulk populistisch gelul als waar Baudet zich aan schuldig maakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vond het ook prachtig om te zienZeker. Het is gewoon de waarheid wat Kaag en Kuiken gezegd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |