abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208378563
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208378591
Zal er ooit een moment komen dat zelfs Solovyov het gedreig met vernietiging van Engeland of de VS onrealistisch vind?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:05:59 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208378620
https://www.telegraaf.nl/(...)oerd-op-staatsniveau
Poetin haalt uit: sabotage Nord Stream uitgevoerd op staatsniveau
Volgens de Russische president Vladimir Poetin is de sabotage aan de Nord Stream-gaspijpleidingen vorig jaar uitgevoerd op "staatsniveau". Dat zei Poetin dinsdag op de Russische staatstelevisie. Het idee dat een autonome pro-Oekraense groep verantwoordelijk is voor de explosies doet hij af als "complete onzin".

Het is nog steeds onduidelijk wie er achter de explosies van de Nord Stream-leidingen zit. Duitsland, Zweden en Denemarken zijn onderzoeken gestart naar de toedracht van de sabotage. Afgelopen week publiceerden media in Duitsland, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk berichten dat waarschijnlijk een pro-Oekraense groep achter de sabotage zit. Er zouden geen bewijzen zijn dat de Oekraense regering erbij betrokken was. President Zelenski heeft de suggestie van Oekraense betrokkenheid afgedaan als "belachelijk".

Zweedse en andere Europese onderzoekers hebben gezegd dat er sprake was van een opzettelijke aanval, maar hebben nog niet gezegd wie verantwoordelijk zou zijn voor de aanval. Moskou heeft, zonder bewijs te leveren, de schuld bij westerse landen gelegd. In het tv-interview hint Poetin op Amerikaanse betrokkenheid, iets dat eerder al door de Verenigde Staten werd ontkend.
pi_208378623
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zal er ooit een moment komen dat zelfs Solovyov het gedreig met vernietiging van Engeland of de VS onrealistisch vind?
Zolang hij er goed voor betaald wordt niet.
Dan is hem niets te gek.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:06:49 #6
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_208378639
https://www.nu.nl/298907/(...)-russische-tank.html

Het is onduidelijk hoe het met de Russische inzittenden gaat... :')
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:07:43 #7
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208378648
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tuurlijk weet ie wel dat een atoomoorlog helemaal niet kan
Maa er is niet veel anders dat hij kan zeggen om echt stoer over te komen

hij krijgt voor die stoere praat steeds medailes en veel geld
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:08:15 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208378655
quote:
The Russian Defense Ministry on Tuesday denied claims by the US military that a Russian interceptor came into contact with the American MQ-9 drone over the Black Sea, causing it to crash.

The UAV was flying towards the Russian border without a transponder active, in clear violation of the restricted area established for the conduct of the special military operation, the ministry said. Two interceptors were dispatched to investigate.

“As a result of sharp maneuvers around 9:30am Moscow time, the MQ-9 unmanned aerial vehicle went into uncontrolled flight, lost altitude, and collided with the water surface. The Russian fighters did not use weapons, did not come into contact with the UAV, and returned safely to their home base,” the defense ministry said in a statement.
https://www.rt.com/russia/572980-russia-us-drone-down/

Russen hebben niks gedaan. :D

Ben benieuwd naar dashcamfilmpje van de Yanks.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_208378760
twitter

twitter
pi_208378796
Oekrainsche soldaten martelen een Braziliaanse soldaat.

twitter

Gvd wat slecht
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:21:03 #11
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208378842
Geen T-62, 64, 74, 80 of 90,

Maar een T-800.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_208378996
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:45:29 #13
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208379175
https://qr.ae/prxbbD
Q: What do you think of the theory that concentrating the attacks on the eastern Ukrainian town of Bakhmut would be a Russian or Putin attempt to decimate the Wagner Group mercenaries fighting in the region now deemed an awkward group by Putin?

A: I give that one about even odds of being true.

The fall of Soledar was a sequoia that broke the camels’ back. Wagner storm detachments took the city, nearly drowning it it blood. Their flanks were held by the VDV, Russian paratroopers, but it was Wagners who took the town proper. Prigozhin immediately took full credit and Kremlin took offense, Wangers suddenly found themselves cut off from ammunition and fire support. Prigozhin also made stirrs in Moscow, he appears to be aiming for the ivory throne.

Whether that’s true or not is immaterial. He looks that way and that would be enough for the mafia-state. Since Wagner is too large and too powerful to be eliminated with police and may even challenge Russian armed farces in a fight, Kremlin uses Ukrainians instead. Throw elite Wagnerites with inadequate fire support against Ukrainian fortifications. It doesn’t matter if they win or lose, the point is they are no longer a serious threat the Kremlin elite.

The reason I give this position only about 50% odds of being correct and not more is because Wagner was also allowed to open new recruitment centers across Russia, there is Wanger recruitment in schools daycare centers and more. If Russia was really after Wagner and is trying to grind them down by throwing them at Ukrainians, then it would make sense if they also prevented them from recruiting new formations. The fact they have not done so casts doubt on the hypothesis.

Then again, it could also be this recruitment is completely ineffective and the Kremlin just wants the group to exhaust their financial assets as well as blood.

Either way, we’ll know more in a few months.
pi_208379403
https://www.nu.nl/spannin(...)st-van-oekraine.html

Behoorlijk domme uitspraak, aangezien Bakhmut niette houden is, geef je de rest ook maar op?
Onbegrijpelijk, bereid gewoon voor op een massaal lente offensief samen met US/EU en veel wapens.
Vakman pur sang
pi_208379526
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:03 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Even de republikeinen ook voor honderd procent in het anti-Rusland-kamp krijgen.
anonieme razernist
pi_208379535
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)st-van-oekraine.html

Behoorlijk domme uitspraak, aangezien Bakhmut niette houden is, geef je de rest ook maar op?
Onbegrijpelijk, bereid gewoon voor op een massaal lente offensief samen met US/EU en veel wapens.
Niet al te rooskleurig dus voor Oekrane.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 23:41:42 #17
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 14 maart 2023 @ 23:43:33 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208379657
Opgeruimd staat netjes

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208379772
quote:
84s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 23:43 schreef Starhopper het volgende:
Opgeruimd staat netjes

[ twitter ]
Excuseer, maar volgens RIA: "The owner of the car blown up in Melitopol died"

Tevens vandaag (als we toch bezig zijn): "An attempt was made on the deputy head of the CAA of the Kakhovka district of the Kherson region"
pi_208379826
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208379989
Wat ik mij afvraag over een eventueel munitie rapport aan beide zijden.

Is dit nou een veel groter probleem voor de Russen dan voor de Oekraners?

Ik ga er van uit dat de Russen zo’n beetje uitgepoept zijn wat betreft de grote offensieven.
Ze hebben hun meeste kaarten voor nu op tafel liggen, en nog meer zodra Oekrane tot een offensief overgaat.
De Oekraners weten waar de meeste munitie heen moet voor dit moment en ze kunnen dit enigszins managen (niet leuk voor de verdediging van Bakhmut, maar als je die stad als bufferzone ziet zou je daar enigszins verliezen kunnen nemen).
De Russen zullen over de hele linie rekening moeten houden met aanvallen en men zal dus ook munitie moeten verdelen.
Dan gaan de Oekraners waarschijnlijk nog eens goed tekeer met lange afstandswapens om het logistieke gebeuren achter de Russische linies waar ze door willen breken aan te pakken.
Ten slotte kunnen de Oekraners de troepen die ze gebruiken voor het offensief zo goed mogelijk bevoorraden.

Denk ik nou te makkelijk? (Te moeilijk zou ook kunnen).
pi_208379999
https://www.reuters.com/w(...)occupied-2023-03-14/
Duitsland is nog altijd een bezet land, was getekend Vladimir.

Waar hoorden we dit laatst toch ook al?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie email 27 oktober
pi_208380045
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 00:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat ik mij afvraag over een eventueel munitie rapport aan beide zijden.

Is dit nou een veel groter probleem voor de Russen dan voor de Oekraners?

Ik ga er van uit dat de Russen zo’n beetje uitgepoept zijn wat betreft de grote offensieven.
Ze hebben hun meeste kaarten voor nu op tafel liggen, en nog meer zodra Oekrane tot een offensief overgaat.
De Oekraners weten waar de meeste munitie heen moet voor dit moment en ze kunnen dit enigszins managen (niet leuk voor de verdediging van Bakhmut, maar als je die stad als bufferzone ziet zou je daar enigszins verliezen kunnen nemen).
De Russen zullen over de hele linie rekening moeten houden met aanvallen en men zal dus ook munitie moeten verdelen.
Dan gaan de Oekraners waarschijnlijk nog eens goed tekeer met lange afstandswapens om het logistieke gebeuren achter de Russische linies waar ze door willen breken aan te pakken.
Ten slotte kunnen de Oekraners de troepen die ze gebruiken voor het offensief zo goed mogelijk bevoorraden.

Denk ik nou te makkelijk? (Te moeilijk zou ook kunnen).
Russen hebben nog altijd veel en veel meer munitie en kunnen makkelijke bijmaken, Oekraine heeft hulp van westen nodig.

Russen hebben nog genoeg muntie voor zeker 3 maanden aan offensief.
pi_208380139
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2023 01:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Russen hebben nog altijd veel en veel meer munitie en kunnen makkelijke bijmaken, Oekraine heeft hulp van westen nodig.

Russen hebben nog genoeg muntie voor zeker 3 maanden aan offensief.
Het probleem ligt vooral bij de aanvoer van munitie naar het front. Deze oorlog heeft aangetoond dat de logistieke problemen bij de Russsen gigantisch zijn.
Цой жив
pi_208380401
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 00:40 schreef trein2000 het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)occupied-2023-03-14/
Duitsland is nog altijd een bezet land, was getekend Vladimir.

Waar hoorden we dit laatst toch ook al?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zou denken dat trols zoals sjerry zelfstandig konden denken en niet gewoon de aangedragen talking points overnemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')