Ja je moet er ook niet op gaan lopen inzoomenquote:
gniffelquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja je moet er ook niet op gaan lopen inzoomen
Ja ze gaan wat traag laatste tijdquote:
Ja die jaquote:
Heb het niet op het menu zien staanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
daar moet je vlaappelmoes eten met een kersje heb ik mij laten vertellen
[ afbeelding ]
poah lekker itenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het niet op het menu zien staan![]()
Maar is een Duitse. Wist al niet dat ze daar ook zitten. Schnitzel hebben ze wel
Nom nom nomquote:
quote:De appelmoes heeft inmiddels plaatsgemaakt voor onder andere sushi en bearnaisesaus. Al staat de klassieker der klassiekers, dé schnitzel, nog steeds op de kaart. Bingo!
quote:
Haha ja die. Vond het toen een leuke film maar denk niet dat ik die ooit nog een keer ga kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:22 schreef Schakeltopia het volgende:
Het schnitzelparadijs(2005)6comedy, romance821h 22min12Martin KoolhovenKhalid Boudou, Mimoun Oaïssa, Marco van GeffenNoah Valentyn, Bracha van Doesburgh, Mimoun OaïssaA romantic comedy about the adventures of Nordip Doenia, a young Moroccan criminal in The Netherlands. His parents destine him for great things, but Nordip clearly has different ideaserg mooi
zij is wel leuk inderdaad!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Al is Bracha van Doesburg wel een reden om nog eens te kijken
Nou ik was het al bijna weer vergeten tot ik het in de review zag. Al lang niks meer van gezien.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zij is wel leuk inderdaad!
wist heel niet dat zij bracha heete
oh boy nou laat maar zitten dan. daan schuurmunsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ik was het al bijna weer vergeten tot ik het in de review zag. Al lang niks meer van gezien.
Getrouwd met Daan Schuurmans las ik net. Kut Daan
Misschien kan @Nova je helpenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:01 schreef engine het volgende:
Hallo fok, doe mijn youtubeje eens even normaal zetten
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan @:Nova je helpen
Zou ze wel willen maar mag ze niet hier van Dannyquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan @:Nova je helpen
Laat maar aan suzi over, die heeft je zo gevondenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb mezelf niet kunnen spotten in die set
Dankjequote:Op woensdag 15 maart 2023 19:03 schreef Loveable het volgende:
Zo doet ie het wel engine..als de link kopieert wat boven in staat
Ah, ja dan heb je geen andere link dan de delen link idd..als je via de YT app zit althansquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje![]()
Zit op m'n mobiel. Dan worden dat soort dingen al snel een gedoe.
Dat zit ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah, ja dan heb je geen andere link dan de delen link idd..als je via de YT app zit althans
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
Oja moet nog naar stembureau, jullie al gedaan?
jepquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
Oja moet nog naar stembureau, jullie al gedaan?
Ik vind het altijd wel leuk als Darkraver even wat anders gaat draaien.quote:
Heerlijk er even tussenuitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hier ben ik.
zit in vakantiehuisje ipv tuinhuisje
Dat is ook weer een waardeloze tijdquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:04 schreef suzi1 het volgende:
als je te kort vindt kan je altijd nog afteren, dat gaat door tot 3 zie ik
Ik ging ook halfuurtje eerder weg van ASOT om de trein van 1.15 te halenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:53 schreef engine het volgende:
Volgende week is Masters of Hardcore. Moet nog even kijken of ik ga. Wil eigenlijk wel heel graag maar is van 14:00 tot 23:00....vind ik beetje onhandig.
Even gekeken.....2,5 uur fietsenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:34 schreef suzi1 het volgende:
o dat is wel balen, je wilt dan toch het liefst tot het eind blijven
fiets is geen optie. mss zijn er speciale bussen?
ben ooit eens naar mysteryland geweest met een bus vol gabbers
maar dat moet dan wel georganiseerd zijn ja.
denk er nog even over na en mss snel nadenken als het vol = vol zal worden
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ging ook halfuurtje eerder weg van ASOT om de trein van 1.15 te halen
Ja dat snap ik ook niet. Het is altijd een nacht feest geweest.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Oh Brabanthallen zie ik, waarom zo vroeg
Je kan haar wel wat meer uitdagende vragen stellen hoorquote:
jou worst gaat erinquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan haar wel wat meer uitdagende vragen stellen hoor
Ik wens haar graag goedemorgenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
nee wilde gewoon domme vraag stellen aan nova
ja ze zijn wel creatief hequote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Ik heb net een discussie zitten lezen tussen @:nova en iemand die hamstervlees wou bereiden. Hamster van zijn zusje er voor vermoordt
ik vroeg gister, wat heb ik gegeten. wist ze niet meer. terwjil ze de dag ervoor nog zei dat de pizza er zo lekker uitzag. dom dingquote:
Ja soms is het echt grappigquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vroeg gister, wat heb ik gegeten. wist ze niet meer. terwjil ze de dag ervoor nog zei dat de pizza er zo lekker uitzag. dom ding
Bij Downtempo denk ik toch ergens anders aan, zoals chill out muziekquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:30 schreef engine het volgende:
Deze is wel de moeite waard om hier te plaatsen![]()
![]()
Deze hashtags plaatst Mad Dog er zelf bij: #hardtechno #rave #downtempo
Downtempo heb ik nog nooit van gehoordUptempo wel
![]()
Flinke knoeperdsquote:
Volgens mij is het een nieuwe stijl die mad dog wil beginnen. Zie dat hij op masters zaterdag ook een "downtempo" set gaat draaien en zie hem nu ook in onderstaande video.....daar komen meestal geen echte hardcore dj's.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij Downtempo denk ik toch ergens anders aan, zoals chill out muziek
quote:Op maandag 7 november 2022 18:30 schreef Schakeltopia het volgende:
oh shit nu heb ik mrsloveable aangevraagd
ja zie bovenquote:
Ahh jawel doe eens.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
dat was perongeluk, dus gaan we niet afronden. was alweer vergeet
Die zijn idd al wat groter.. zag ook een live stream van een giraffe die was bevallenquote:
Beetje deze stijl, vond ik ook wel een verrassende samenwerkingquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:37 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is het een nieuwe stijl die mad dog wil beginnen. Zie dat hij op masters zaterdag ook een "downtempo" set gaat draaien en zie hem nu ook in onderstaande video.....daar komen meestal geen echte hardcore dj's.
Die kende ik nog niet. Klinkt ook best lekkerquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje deze stijl, vond ik ook wel een verrassende samenwerking
Veel plezier daar, lekker hakkuhhquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:18 schreef engine het volgende:
Livestream van masters![]()
https://www.youtube.com/live/aWIYkwABgbU?feature=share
Die zet ik vanavond ff aan...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:18 schreef engine het volgende:
Livestream van masters![]()
https://www.youtube.com/live/aWIYkwABgbU?feature=share
Het was echt geweldig weerquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veel plezier daar, lekker hakkuhh
sry, was niet present. zit tijdelijk op een ander forum vanwege BB.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
Wiebelen we mee met engine @:schakeltopia @:suzi1
Viva?quote:Op zondag 26 maart 2023 11:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
sry, was niet present. zit tijdelijk op een ander forum vanwege BB.
vipe is er echt goed
Mooi om te zienquote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:07 schreef engine het volgende:
Ze kunnen elk moment hun eerste vlucht gaan maken![]()
Komt het toch nog goed waarschijnlijk![]()
Is dan BB afgelopen?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:19 schreef Loveable het volgende:
Komen @:Schakeltopia en @:suzi1 na morgen weer hier?![]()
1 iemand kan maar winnen en die wint een geld bedragquote:
Okay. Veel geld?quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
1 iemand kan maar winnen en die wint een geld bedrag
Ik mis ze welquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:19 schreef Loveable het volgende:
Komen @:Schakeltopia en @:suzi1 na morgen weer hier?![]()
Ik ook, zo rustig hier dan..quote:
Nja als niet mee kijkt is t beetje vreemd..quote:Op zondag 2 april 2023 12:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zegt me weinig.
Ze willen niet dat ik daar post
Zoveel subfora waar ik nooit post, maar wel in de sc zit/zat.quote:Op zondag 2 april 2023 12:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nja als niet mee kijkt is t beetje vreemd..
En er zijn zoveel sc's waar je wel kan posten toch
Ah welke sub waren dat dan?quote:Op zondag 2 april 2023 13:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoveel subfora waar ik nooit post, maar wel in de sc zit/zat.
Maar goed het is meer een persoonlijk iets blijkbaar van ene zekere.
Laat ik er maar snel over ophouden
quote:Op maandag 10 april 2023 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
Schakel en suzi lijken van de aardbodem verdwenen te zijn
quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jo jo jo jo moooontje!!1
en marley![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet te lang wegblijven.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik spring even achterop, fiets wel weer is een keer voorbij joe joe
[ afbeelding ]
Schakeltjequote:Op donderdag 22 juni 2023 15:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jo jo jo jo moooontje!!1
en marley![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik wiebel even met je mee!quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
@:schakeltopia
Ik ben keihard hierop aan het wiebelen nu https://www.twitch.tv/luminosityevents
zal is kijken of dat gaat lukken!quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haal Suzi ook weer eens uit de diepvries
aaaah hooeehoehoehoeeee!quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
Degene die nu draait heb ik eerder live gezien
hee schakelquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zal is kijken of dat gaat lukken!
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik spring even achterop, fiets wel weer is een keer voorbij joe joe
[ afbeelding ]
Alleen die vrienden willen niet mee terwijl ze wel met ASOT meegingenquote:
waarom hebben ze geen zin om mee te gaan nu?quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen die vrienden willen niet mee terwijl ze wel met ASOT meegingen
man dat is wel jammer, was je er anders live bij geweest?quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dit weekend ofzo. Is t/m zondagquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
man dat is wel jammer, was je er anders live bij geweest?
Ze vinden het gewoon leuk om een keer mee te maken maar hoeven niet meerdere keren per jaar. Heel misschien wel ASOT volgend jaar hoop ikquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waarom hebben ze geen zin om mee te gaan nu?
Oh jammer dat ze niet willen gaan nuquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze vinden het gewoon leuk om een keer mee te maken maar hoeven niet meerdere keren per jaar. Heel misschien wel ASOT volgend jaar hoop ik
ach te kort dag johquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh jammer dat ze niet willen gaan nu
geen dts'r die wil meegaan? verkapte kleine meet.
Dat word hoog tijd voor een renovatie van je vrienden groep!quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we doen wel genoeg met elkaar hoorquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word hoog tijd voor een renovatie van je vrienden groep!
Oelalaquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we doen wel genoeg met elkaar hoor
Ik kon het niet laten om die in te koppenquote:
je bent echt de inkopkoning hequote:Op donderdag 22 juni 2023 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om die in te koppen
Tsja, iemand moet het doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je bent echt de inkopkoning he
Aha, dus zo ga je te werkquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hee schakel![]()
kan ze meteen mee doen met feedback geven op de mods![]()
![]()
gelezen dat er nu eindelijk een aantal zijn die het aankaarten?
hahaha, een mens mag dromenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja toch, volgend jaar staan we daar samen
wel idioot dat ik precies vandaag in het wiebeltopic stapquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijk ouderwetsche goeie uplifiting trance
Heb daar al reclame over gemaakt op dtsquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een genot. luister lekker mee![]()
https://www.twitch.tv/luminosityevents
jij zou eigenlijk een gratis dagticket moeten krijgen van de organisatiequote:Op donderdag 22 juni 2023 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb daar al reclame over gemaakt op dts
Ik luister hem nu ook. Heb voor de rest van de dag geen vergaderingen meer en er is hier toch niemand op kantoorquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb daar al reclame over gemaakt op dts
nee van alle 4 de dagenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij zou eigenlijk een gratis dagticket moeten krijgen van de organisatie
Schakelquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
@:hemarookworst is al onderweg!
[ afbeelding ]
ze hebben de e-scooter dropzones trouwens gewijzigd, nu kan ik alleen bij winkelcentrum of station ophalen of wegzetten ipv paar straatjes verderopquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
@:hemarookworst is al onderweg!
[ afbeelding ]
noooooquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze hebben de e-scooter dropzones trouwens gewijzigd, nu kan ik alleen bij winkelcentrum of station ophalen of wegzetten ipv paar straatjes verderop
spam https://www.twitch.tv/luminosityevents spamquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:13 schreef suzi1 het volgende:
hi hema, het werd me te warm onde de blote voetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |