Vind ik echt niet lekker...quote:Op maandag 7 november 2022 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
Wil wel iets van sushi maar kan niet kiezen
Nu niet meer in ieder gevalquote:Op maandag 7 november 2022 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je bij mij kwam eten
Die hebben geen knapperig velletjequote:Op maandag 7 november 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb nog eentje van unox, gelderse
Die is wel lekkerquote:Op maandag 7 november 2022 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel een rookworst, Veluwse van de Appie
Miss?quote:Op maandag 7 november 2022 18:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die is wel lekker
Had laatst een die was niet te eten jakkie bah
Welke was die gore?quote:Op maandag 7 november 2022 18:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die is wel lekker
Had laatst een die was niet te eten jakkie bah
Een van mijn favo stamppottenquote:Op maandag 7 november 2022 18:09 schreef aloa het volgende:
Hier vanavond ook rookworst...met boerenkool
wel lekker door de soep hoorquote:Op maandag 7 november 2022 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die hebben geen knapperig velletje
Je had Ms kunnen doen ipv Mrs, dan ben je echt missquote:
Had idd gekund, maar ik vond Mrs mooierquote:Op maandag 7 november 2022 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had Ms kunnen doen ipv Mrs, dan ben je echt miss
Dat is als je getrouwd bentquote:Op maandag 7 november 2022 18:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Had idd gekund, maar ik vond Mrs mooier
Ja idd, dat is alsof jij ineens Topia heet of ik alleen worstquote:
Gewoon een GoFundMe startenquote:Op maandag 7 november 2022 18:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou ik ga niet nog eens 15 euro betalen hoor
ja hallo!quote:Op maandag 7 november 2022 18:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou ik ga niet nog eens 15 euro betalen hoor
Met jezelf tochquote:Op maandag 7 november 2022 18:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou misschien ben ik dat stiekem wel
Waar dan een topic openen?quote:Op maandag 7 november 2022 18:18 schreef Schakeltopia het volgende:
nou mrsloveable, ga maar regelen!
Helaas nietquote:Op maandag 7 november 2022 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
Geldt er geen bedenktermijn van 14 dagen? Gewoon terugdraaien en geld terug
Echt?quote:Op maandag 7 november 2022 18:30 schreef Schakeltopia het volgende:
oh shit nu heb ik mrsloveable aangevraagd
Volgens mij niet nee hahaquote:Op maandag 7 november 2022 18:31 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik niet betaal gaat er niets gebeuren toch
Staat nu in wachtrij voor goedkeuringquote:Op maandag 7 november 2022 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had verwacht dat er nog een schermpje kwam zegmaar, maar blijkbaar krijg je dat niet
ook mrsloveable?quote:Op maandag 7 november 2022 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
Oeps ook per ongeluk aangevraagdzonder te betalen
nouja zeg ik lekker dat ik het niet wilquote:Op maandag 7 november 2022 18:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Staat nu in wachtrij voor goedkeuring
Dat kan niet misschien even Danny DM sturenquote:Op maandag 7 november 2022 18:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja zeg ik lekker dat ik het niet wil
Oneeeeeeeeeequote:Op maandag 7 november 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
en mrsloveable zonder wiki kennis
precies!11quote:Op maandag 7 november 2022 18:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oneeeeeeeeee
Dat kan toch helemaal niet
quote:Op maandag 7 november 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
en mrsloveable zonder wiki kennis
Straks ff kijkenquote:Op maandag 7 november 2022 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
hema we hadden het gister toch over muziek en de zorg, kwam ik deze net tegen
Fatboy Slimquote:Op maandag 7 november 2022 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
hema we hadden het gister toch over muziek en de zorg, kwam ik deze net tegen
Lekker tochquote:Op maandag 7 november 2022 18:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik speel met gedachte om zo nog een blik soep op te warmen
Smakelijk etenquote:Op maandag 7 november 2022 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Erwtensoep, en Veluwse rookworst
oh wist niet dat ze daar ook oudere sets streamenquote:
Blijkbaar wel, zie nu jaartal bij staan 2020quote:Op maandag 7 november 2022 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh wist niet dat ze daar ook oudere sets streamen
Ik luister het wel veilig thuis, kan niet tegen dat licht en lawaai en de mensenquote:Op maandag 7 november 2022 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik sta daar ook maart volgend jaar zo hyped nu als ik dit zie![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2022 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik sta daar ook maart volgend jaar zo hyped nu als ik dit zie![]()
![]()
![]()
Ik hou over het algemeen ook niet van drukte en zo, dus ben benieuwd hoe ik dat ga beleven. Want ze draaien wel mijn soort muziek. En daar is maar 1 manier om achter te komen.quote:Op maandag 7 november 2022 19:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik luister het wel veilig thuis, kan niet tegen dat licht en lawaai en de mensen
Hoop dat je het heeeel heeeel leuk gaat vinden..quote:Op maandag 7 november 2022 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hou over het algemeen ook niet van drukte en zo, dus ben benieuwd hoe ik dat ga beleven. Want ze draaien wel mijn soort muziek. En daar is maar 1 manier om achter te komen.
Komt wel goed.quote:Op maandag 7 november 2022 19:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoop dat je het heeeel heeeel leuk gaat vinden..
ietsje eerderquote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Zo mn keuze kunnen maken, sushi komt over driekwartier aan
Smakelijkquote:
Nee heb het alweer uit gezetquote:Op maandag 7 november 2022 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
Luister je nog naar de ASOT stream @:Loveable? Dit is wel andere koek dan net
het hardere beukwerk van Key4050 niet zo jouw smaak?quote:
Iets te veel lawaai,maar had al eerder uitgezetquote:Op maandag 7 november 2022 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het hardere beukwerk van Key4050 niet zo jouw smaak?
wat een ellendequote:Op maandag 7 november 2022 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
Dat e-scooteren in Utrecht kan ik wel vergeten@:Schakeltopia
https://www.rtlnieuws.nl/(...)scooter-deelscooters
ga ik wel met een vieze dampende scooter daar rondrijden, dat zal die Groenlinksers lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja vermaak mij.
Wat gaan we doen
Is een gevaarlijke vraag welquote:
Waarom nietquote:Op maandag 7 november 2022 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
ja ik kan een foute antwoord geven maar dat ga ik maar niet doen
oja hoe gaat het daarmeequote:Op maandag 7 november 2022 21:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is een gevaarlijke vraag wel
ik ga zo keyboard spelen plan B
quote:Op maandag 7 november 2022 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom niet
![]()
je bent een gentleman nu
wat leuk zeg! heel veel succes gewenstquote:
Ja heb weinig tijd gekost en beter worden kost tijd dus ik kan nog geen hip hop tunes op de keyboard spelen helaasquote:
tijd voor een dikke collab jullie tweequote:Op maandag 7 november 2022 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat leuk zeg! heel veel succes gewenst
ik heb zelf een dj ding gekocht, ik moet nog wel tijdje oefenen
hoe gaat dat met keyboard, wil dat een beetje?
kan je al vader jacob spelenquote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja heb weinig tijd gekost en beter worden kost tijd dus ik kan nog geen hip hop tunes op de keyboard spelen helaas.
Maar er zit wel wat progressie in
lijkt mij niet verstandig, ik breng haar tunes niet naar hoger levelquote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tijd voor een dikke collab jullie twee
op station hoor ik steeds die van Ameliequote:Op maandag 7 november 2022 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
je doet toch niet dat deuntje wat ze allemaal spelen he?
Oooo nice man, vind ik echt iets voor jouquote:Op maandag 7 november 2022 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat leuk zeg! heel veel succes gewenst
ik heb zelf een dj ding gekocht, ik moet nog wel tijdje oefenen
hoe gaat dat met keyboard, wil dat een beetje?
ooh lekker man! beetje bezig met muziekjes maken altijd fijn. gewoon rustig door ploeterenquote:Op maandag 7 november 2022 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oooo nice man, vind ik echt iets voor joulekker draaien
maar maakt niet uit dat je moet oefenen toch je kan niet van niks naar alleskunner kost tijd
leuk hoor
Keyboard heeft functie op de keyboard, een leerschool met 100 liedjes. Maar ik ben nog bij stap 3 van de 100 dus dat zegt wel iets of de freqentie hoe snel het gaat..maakt niet uit!
quote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tijd voor een dikke collab jullie twee
wel een stukje fur elisequote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je al vader jacob spelen
same samequote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lijkt mij niet verstandig, ik breng haar tunes niet naar hoger level![]()
zou dus enorm zonde zijn
dat had ik wel ooit gespeeld bij muziekles op keyboard op school, maar kon alleen eerste gedeelte, ben ook helemaal vergeten hoe dat gaat met noten lezenquote:
Ja ik kan dat dus ook niet, maar die functie heeft dus dat hij speelt (ik speel het na) en op het display zie ik dan de noten en waar ik moet aanslaan de toetsen dus dat is wel handigquote:Op maandag 7 november 2022 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat had ik wel ooit gespeeld bij muziekles op keyboard op school, maar kon alleen eerste gedeelte, ben ook helemaal vergeten hoe dat gaat met noten lezen
kan je al pianostukje van still DREquote:Op maandag 7 november 2022 21:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik kan dat dus ook niet, maar die functie heeft dus dat hij speelt (ik speel het na) en op het display zie ik dan de noten en waar ik moet aanslaan de toetsen dus dat is wel handig.
Ik ga die wel opzoeken, next episode dan he jaaaa dat is leuk.quote:Op maandag 7 november 2022 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je al pianostukje van still DREdie is volgens mij vrij simpel
KOM VECHTENquote:Op maandag 7 november 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
helemaal niks, ik plaag maar wat
Nee ok ik deed ook stoer, wil niet vechtenquote:
vrede mijn mede muzikantquote:Op maandag 7 november 2022 21:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee ok ik deed ook stoer, wil niet vechten![]()
hebben we weer vrede?
en bekende coolio.quote:
next episode moet ik denken aan de thug life memesquote:Op maandag 7 november 2022 21:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en bekende coolio.
ik hoorde laatst dus, was een album aan het luisteren, coolio met viool. Erg mooi![]()
next episode klinkt echt bazig(en doet me aan @:hemarookworst denken aka met putin
)
quote:Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
next episode moet ik denken aan de thug life memes
wat een vingerskills trouwensquote:Op maandag 7 november 2022 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat had ik wel ooit gespeeld bij muziekles op keyboard op school, maar kon alleen eerste gedeelte, ben ook helemaal vergeten hoe dat gaat met noten lezen
Gelooooooooof in jezelfquote:Op maandag 7 november 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
het ziet er in zo'n filmpje zo eenvoudig uit he
dat had ik met dat dj ding ook
ik heb al twitch streams gedaanquote:Op maandag 7 november 2022 21:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gelooooooooof in jezelf
en veel oefenen
en over een jaar ben je DJ Schakel
Naja nu voor jou dan, krijgt het wel meer diepgang soort van. Een djset geeft veeeeeeeeeel mogelijkheidheden. Echt leuk.quote:
oeeeeeeh ja? Hoe was dat. Vertel meerquote:Op maandag 7 november 2022 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb al twitch streams gedaan![]()
Ja precies goede instelling, naja dan fuck je het op wat maakt het uitquote:Op maandag 7 november 2022 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ja kut natuurlijk he
misschien 2 goeie overgangen ofzo in twee uur?maarja boeie spielerij
waren dat de enige kijkers op dat moment?quote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
en had wel een aantal kijkers. zoals mijn chatbot en mijn mod die altijd zegt dat het fantastisch is
quote:Op maandag 7 november 2022 21:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat een vingerskills trouwens
mijn hoogte punt was 4 of 5 kijkersquote:Op maandag 7 november 2022 21:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waren dat de enige kijkers op dat moment?
hahaquote:Op maandag 7 november 2022 21:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik meende het
[ afbeelding ]
ik ga een cliché erin gooienquote:Op maandag 7 november 2022 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
daarom joh, gewoon beetje spielerijen. en de ene keer gaat het redelijk en andere keer gewoon helemaal ruk, terwijl je dan harder je best zit te doen.
was je ook in beeld?quote:Op maandag 7 november 2022 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had blijkbaar een paar volgers, en die kwamen ineens kijken omdat ze zagen dat ik live was
nou iig gezelligheidquote:Op maandag 7 november 2022 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mijn hoogte punt was 4 of 5 kijkers
Ja dan word het natuurlijk veel leuker. En good mood booster extra erbij.quote:Op maandag 7 november 2022 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
daarom joh, daar gaat het om. maar het is wel leuk als het een beetje goed gaat natuurlijk
nou ik niet hoor, heb mooie visuals een stukje van m'n dj set. en vliegende emotesquote:Op maandag 7 november 2022 21:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja kan toch, is toch normaal
gouden vingers en zoquote:Op maandag 7 november 2022 21:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik meende het
[ afbeelding ]
ik ging laatst ook opnemen, en dan denk je dat het best aardig gaat tot je het terugluisterdquote:Op maandag 7 november 2022 21:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik kan ook opnemen met mijn keyboard. En allerlei functies waarvan ik denk
wat is dit, wat kan dit, en vaak paniek omdat ik niet helemaal snap hoe die functies werken.
Ja zou slim zijn als ik handleiding zou hebben, maar wie leest dat nou? Nu denk ik wel zo van ja is toch wel handig.
quote:Op maandag 7 november 2022 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ging laatst ook opnemen, en dan denk je dat het best aardig gaat tot je het terugluisterd
ja echt!quote:Op maandag 7 november 2022 21:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
helemaal in zo'n buzzz '' jaaaaaaaaaaaa dit is GOED '' luister je terug
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- niet onder de indruk -
[ afbeelding ]
Niet zo raar toch als je net begint. Als alles wel perfect ging zo snel al moet je denk ik een carriereswitch overwegenquote:Op maandag 7 november 2022 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ging laatst ook opnemen, en dan denk je dat het best aardig gaat tot je het terugluisterd
klopt helemaal. maar het is niet dat ik hele gekke dingen doe ofzoquote:Op maandag 7 november 2022 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet zo raar toch als je net begint. Als alles wel perfect ging zo snel al moet je denk ik een carriereswitch overwegen
quote:Op maandag 7 november 2022 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klopt helemaal. maar het is niet dat ik hele gekke dingen doe ofzo
en dan heb je voor je gevoel echt idee van goddamnit hoe ga ik dit ooit onder de knie krijgen
In een alternate universum misschien.quote:Op maandag 7 november 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
maar begrijp ik nu dat jullie een keer samen een set gaan streamen
dat is wel echt een leipertquote:Op maandag 7 november 2022 22:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Jullie kijken niet echt voetbal of wel.
In dat filmpje zo'n moment met Diego Costa. Als ik voetballer was, ik zou geen ruzie met hem zoeken
ik ben niet snel ontevredenquote:Op maandag 7 november 2022 22:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
In een alternate universum misschien.
Ik verwacht niet dat ik snel goed ben
quote:Op maandag 7 november 2022 22:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Idd![]()
ik ben gefascineerd door hem wel
leip figuur zegquote:
Ja hij is echt leip.quote:
lekker wandelenquote:Op maandag 7 november 2022 22:07 schreef suzi1 het volgende:
wij gaan een korte wandeling maken en snel weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |