Misschien wil hij er zelf gaan wonen en dacht ik begin maar vast.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:49 schreef Ivo1985 het volgende:
Heel diep triest voor die moeder.
Bizar verhaal ook om dat hele huis waar een 87-jarige woont te strippen.
Fix kleine onvolkomenheden als dat nodig is voor zo'n mens en laat haar lekker in haar vertrouwde huisje wonen.
Echt hoor.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wordt leuk als de erfenis wordt uitgedeeld
Wow, rustig!quote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef matthijst het volgende:
Wat een debiel. Sjezus, zo'n gast zou je moeten kunnen opsluiten.
"Enigszins"?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:06 schreef Ivo1985 het volgende:
Volgens mij is die man enigszins autistisch.
Naja, niet heel normaal heh. Een bejaarde vrouw van 87 uit d'r huis halen, de hele bende strippen en dan maar laten zitten.quote:
Is inderdaad niet normaal nee.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naja, niet heel normaal heh. Een bejaarde vrouw van 87 uit d'r huis halen, de hele bende strippen en dan naar laten zitten.
Stront en condooms op de vloer![]()
Laten we hopen dat hij beter is in fietsen repareren.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Hij denk ik doe mijn bedrijfskleding aan ivm promoten eigen winkel, ik weet niet of dat slim is.
Tja... Ze hebben veel geoefend.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom ziet stucen er bij professionals toch altijd zo makkelijk uit?
Omdat het makkelijk is als je weet wat je doet, zoals alle beroepen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom ziet stucen er bij professionals toch altijd zo makkelijk uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |