Niet lui. Psychische problematiek. Heb wel met ze te doen. En zeker met die kinderen.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Die mensen zijn gewoon fucking lui
Loop gewoon even naar de glasbak met je kut
Keuze omdat het te duur was iddquote:Op maandag 22 januari 2024 21:33 schreef prunus het volgende:
[..]
Niet lui. Psychische problematiek. Heb wel met ze te doen. En zeker met die kinderen.
Is mij niet duidelijk: kon de verwarming nou niet aan (want kapot) of is het een keuze van ze geweest vanwege de kosten?
Kan die vrouw niet even naar de glasbak lopen?quote:Op maandag 22 januari 2024 21:33 schreef prunus het volgende:
[..]
Niet lui. Psychische problematiek. Heb wel met ze te doen. En zeker met die kinderen.
Is mij niet duidelijk: kon de verwarming nou niet aan (want kapot) of is het een keuze van ze geweest vanwege de kosten?
Je kan je huis isolerenquote:
Te duur, alles vinden ze te duurquote:
Slechte heupenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan die vrouw niet even naar de glasbak lopen?
In ieder geval huisnummer 107 aan het kanaal.quote:
Ik weet wel waar dat is.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
In ieder geval huisnummer 107 aan het kanaal.
En voor mij niet al te ver rijden, die trike gaat er komen!quote:
Echt he. Superlui.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Die mensen zijn gewoon fucking lui
Loop gewoon even naar de glasbak met je kut
Ik ook wel. Op streetview is de brandweerwagen ook te zien.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En voor mij niet al te ver rijden, die trike gaat er komen!
De prioriteiten liggen verkeerd.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar allerlei spullen kopen doen ze dan wel weer. Onbegrijpelijk
20 is ook niet nodig hoor.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:52 schreef monkyyy het volgende:
En nu die kutkachel op 20 graden houden
Ja, wij moeten ook nodig ontspullen, maar alles is 'zonde om weg te gooien'. Vooral boeken! Heb nu een abonnement bij de bieb, zodat ik online kan lezen en geen boeken meer hoef te kopen, want die kan ik echt niet weggooien. En dan spelletjes! Een kledingkast vol. Ben het nu aan 't weggeven, als ik denk dat een spel of boeken ergens gewaardeerd zullen worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:22 schreef Da hopman het volgende:
Met een containerverhuurbedrijf ligt er wel meer accent op het opruimen. En terecht.
Misschien wil hij er zelf gaan wonen en dacht ik begin maar vast.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:49 schreef Ivo1985 het volgende:
Heel diep triest voor die moeder.
Bizar verhaal ook om dat hele huis waar een 87-jarige woont te strippen.
Fix kleine onvolkomenheden als dat nodig is voor zo'n mens en laat haar lekker in haar vertrouwde huisje wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |