Potentiėle top afleveringquote:Op maandag 15 januari 2024 19:49 schreef monkyyy het volgende:
Kick!
Nieuw seizoen begint vandaag weer. 20:30 RTL 4
Maar dan zal hij vast wel weer op zijn pik getrapt zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:40 schreef Drass het volgende:
Na 16 jaar bel je toch gewoon zelf een aannemer als vrouw zijnde en geef je de rekening aan je man.
Maar dat is bij dit programma toch altijd? Die vrouwen zitten er altijd maar wat passief bij te kijken.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:45 schreef Drass het volgende:
Krijg ook niet echt het gevoel dat mevrouw ook maar iets kan en wil doen...
Klopt dit is weer een hele pijnlijkequote:Op maandag 15 januari 2024 20:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar dat is bij dit programma toch altijd? Die vrouwen zitten er altijd maar wat passief bij te kijken.
Al gaf deze tenminste wel toe dat ze bepaalde ruimtes beter kon opruimen/schoonmaken. Dat hoor je ook niet vaak.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:45 schreef Drass het volgende:
Krijg ook niet echt het gevoel dat mevrouw ook maar iets kan en wil doen...
wel handig als je het net niet haalt richting je toilet.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:03 schreef monkyyy het volgende:
Kattenbak in de hoek van de slaapkamer is ook niet echt romantisch
Kritiek geven moet je aan John overlaten. Nu gaan de klussers er zich ook bemoeien over dat het een rotzooi is en je hebt toch het gevoel dat de klussers er op afgestuurd zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:25 schreef Drass het volgende:
Tja terechte kritiek is bij dit soort mannen altijd een brug te ver.
Het is euhm nogal apart zullen we maar zeggenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:03 schreef Drass het volgende:
Ha die stylist ken ik nog van ook zo'n matig programma.
Ja daar heeft ze echt een handje van terwijl haar man echt een luie zakkenwasser is.Vandaar ook die dikke buik.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:36 schreef potjecreme het volgende:
Ahhhhh nee, vrouw neemt de schuld op haarzelf.
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ze doen nu meer aan styling dan eerder heb ik het idee, maar zou het niet beter zijn als ze gewoon meters maken en zich niet zo op die details focussen?
Mee eens.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ze doen nu meer aan styling dan eerder heb ik het idee, maar zou het niet beter zijn als ze gewoon meters maken en zich niet zo op die details focussen?
Dat bestaat niet.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:01 schreef Drass het volgende:
Noway dat hij dit in 2 weken gedaan heeft.
Ja, ik ben het eens. Het verbouwen was juist leuk om naar te kijken. De styling lijkt meer op kopen zonder te kijken, en ik mis ook de twee broers van eerdere seizoenen. Heeft iemand enig idee wat er met hen is gebeurd?quote:Op maandag 15 januari 2024 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vroeg me al af wat er nou zo anders was aan John.quote:
Ze hadden wel een eigen bedrijf dus misschien te druk daarmee? Zullen wel flink wat klussen krijgen door het programma. Maar vergeten hoe het bedrijf heetquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
John is een kilootje of wat afgevallen. Ziet er een stuk ouder uit. En waar zijn de broers?
de klussenier dacht ik edit: volgens google heet hun bedrijf: M&R Bouwquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:00 schreef RipCity het volgende:
Die 2 broers oid van het klusteam mis ik wel. Die hadden nog wat uitstraling. Deze vrouw en die stagiaire zijn echt nietszeggend. Om over de stylist maar helemaal niet te beginnen.
[..]
Ze hadden wel een eigen bedrijf dus misschien te druk daarmee? Zullen wel flink wat klussen krijgen door het programma. Maar vergeten hoe het bedrijf heet
En idd vond John er stuk ouder/slechter uitzien. misschien door z'n nieuwe haircut.
Ja, die meewarige blikken naar de man in kwestiequote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:12 schreef Firuze60 het volgende:
Ik miste die tweeling ook. Met name hun droge opmerkingen en dito blikken. Beetje zouteloze vervangers.
Dat laatste vraag ik me ook af. Vind het jammer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:33 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ja, ik ben het eens. Het verbouwen was juist leuk om naar te kijken. De styling lijkt meer op kopen zonder te kijken, en ik mis ook de twee broers van eerdere seizoenen. Heeft iemand enig idee wat er met hen is gebeurd?
Werd ook geen woord over gezegd.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik me ook af. Vind het jammer.
Dan wil je het juist weten he? Maar goed, het is niet anders. Moet hier erg aan wennen. Hoe vind(en) jij en jullie die vrouw die er nu bij is?quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Werd ook geen woord over gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |