SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
watquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht een topic waarin alleen Ama vragen kon stellen, snapte er geen bal van
Oh , ik dacht juist een los topic zodat ama niet boos werd..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht een topic waarin alleen Ama vragen kon stellen, snapte er geen bal van
Weer een leerzame dag vandaag in de KSCquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh , ik dacht juist een los topic zodat ama niet boos werd..
Geen bittere balquote:
Om Ama een beetje te laten wennen aan een nieuwkomer.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Om Ama een beetje te laten wennen aan een nieuwkomer.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar Dud0t zuigt niet al het eten weg, ik laat m voor me koken als het op is, is ie best goed in
Waar slaat dat nou op.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh , ik dacht juist een los topic zodat ama niet boos werd..
Ook een tandarts?quote:
Nee, niet letterlijk, maar dit kwam niet zo heel vriendelijk voor nieuwkomers over:quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:47 schreef Ama het volgende:
Heb nooit gezegd dat niemand welkom is maar whatever.
Misschien bedoelde je dat helemaal niet zo, maar ik kan me voorstellen dat het voor iemand die hier weinig post en dat dan leest, niet zo prettig is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |