Correct!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:24 schreef slaveloos het volgende:
Drum computer van the sisters of mercy
Zijn of waren?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:05 schreef slaveloos het volgende:
Van welke band zijn Tom Bailey en Allana Currie de vaste bandleden?
Oh die zijn niet meer inderdaad sorryquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn of waren?
Waren = Thompson Twins...
Haar achternaam vergeef ik je als de rest wel juist is (en gezien je hint is dat het geval)...quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet haar achternaam schuldig blijven vrees ik.
Die aflevering van Single luck is ook alweer 22 of 23 jaar geleden ;-)
Yellow river.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hun hit uit 1970 doet me altijd denken aan een overstromende pisbak.
quote:
quote:He left his home the week before
(He thought he'd be like the police)
But now he finds he is at war
(Weren't we supposed to keep the peace?)
Met heerlijk basloopjequote:
quote:Tekst oververscheen zover bekend voor het eerst in de roman Pieces of Eight van Richard le Gallienne uit 1917. Het liedje is te vinden in The American Songbag, een uitgebreide en immens populaire bloemlezing van folksongs van Carl Sandburg uit 1927.
Het nummer is pas echt voor het eerst op de plaat gezet in 1935.
Supergrote gok op The house of the rising sunquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:10 schreef MadMaster het volgende:
Over welke song, zoals wij die kennen, gaat dit?
[..]
Nou ja, als ik bij een voetbalwedstrijd zou zitten, zou ik ook denken: "I wanna go home"quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:11 schreef bartrid het volgende:
Da's Sloop John B. Nu voornamelijk bekend als voetbal (en cricket) chant. Helaas.
Wat voor associatie je al niet krijgt van het woord 'basloopje', zoals Berkery schreef...quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:11 schreef bartrid het volgende:
Da's Sloop John B. Nu voornamelijk bekend als voetbal (en cricket) chant. Helaas.
quote:I remember
All the good times
That we had before
Oh, I remember
And now my heart
My very soul
Cries out for more
Nee, die laatste regel zorgt er wel voor dat ik steeds met A Whiter Shade Of Pale in mijn hoofd zit…quote:
quote:But baby (baby)
Every night, I wake up crying![]()
And pain in my heart
You on my mind
tears on my pillowquote:
Welke band?quote:De band ontstond in 1995, toen de producenten Bolland & Bolland de leden, Alain Kersten (1971), Ricardo van der Laan (1972-2022) en Gerald Vogel (1970), bij elkaar brachten. Hun tweede single, Welles (verliefd geweest) werd een hit, en stond zeven weken in de Top 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |