Filmen van seizoen 2 begint in februariquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
Wel zin in, maar zal nog wel even duren. Ben heel benieuwd hoe de reis verder gaat. Of is seizoen 2 meer op dezelfde plek?
Die mag flink naar de sportschool als dat Abby moet gaan wordenquote:
CGIquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die mag flink naar de sportschool als dat Abby moet gaan worden
Moira Rose in de Apocalypse. Ik wil 't.quote:
quote:
Vier seizoenen dus zelfs.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Opmerkelijk hoe ze een verhaal wat in het spel al veel te lang doorging in de serie over 3 seizoenen willen uitsmeren.
Aan de andere kant heb ik steeds meer de hoop dat ze de verhaalstructuur flink op de schop nemen, want dat was toch wel één van de grootste problemen in Part II.
Ik heb wel vertrouwen in de makers en hoe ze dit aan willen pakken. Seizoen 1 was ook bijzonder goed en wel degelijk anders (op veel momenten) dan de game door extra informatie of scènes toe te voegen dit het verhaal versterkten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vier seizoenen dus zelfs.
Dat wordt echt drama.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in de makers en hoe ze dit aan willen pakken. Seizoen 1 was ook bijzonder goed en wel degelijk anders (op veel momenten) dan de game door extra informatie of scènes toe te voegen dit het verhaal versterkten.
Neequote:Op zondag 9 juni 2024 16:21 schreef Discombobulate het volgende:
Echt wel zin in zeg. Ook wel bijzonder dat er nog een derde en een vierde seizoen aan schijnt te komen. Het verhaal is toch al over de helft?
Part 2 was een stuk langer.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:21 schreef Discombobulate het volgende:
Echt wel zin in zeg. Ook wel bijzonder dat er nog een derde en een vierde seizoen aan schijnt te komen. Het verhaal is toch al over de helft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2024 18:27 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Part 2 was een stuk langer.Ik ben gespoild wat daar mee betreft, maar hoop dat ze het niet in de serie doen eigenlijk, maar anders inderdaad wat je zegt in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
[..]
Part 2 was een stuk langer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Part 2 was een stuk langer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Nou die seizoenen zijn dus nog helemaal niet besteld door HBO. Ik vind het allemaal erg gewaagd en voorbarig dat de heren Mazin en Druckmann spreken van een derde en zelfs vierde seizoen.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:21 schreef Discombobulate het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]Ik denk dat de makers dit gaan doen ja, al las ik dus wel dat seizoen 2 dus 7 afleveringen worden van minimaal een uur (en sommige zelfs richting 80-90 minuten dus).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |