Want goede of knappe acteurs/actrices kunnen geen bad guy/girl spelen?quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonde want Abby is echt een kutwijf
Ik heb echt een grafhekel aan Abby dus ja, dan vind ik het zonde dat zo'n leuke meid zo'n kutwijf speelt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Want goede of knappe acteurs/actrices kunnen geen bad guy/girl spelen?
maak je niet zo druk om een fictief personagequote:Op vrijdag 8 december 2023 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan Abby dus ja, dan vind ik het zonde dat zo'n leuke meid zo'n kutwijf speelt.
Ik heb geen betere gezien dit jaar.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:51 schreef Breuls het volgende:
Hey, het is december, dus bijna het einde van het jaar. Ik weet nog dat ik in januari dacht dat het wel een héél goed serie-jaar wordt als er nog een serie komt met een aflevering die beter is dan Long, Long Time.
Ik denk dat ik die dit jaar niet gezien heb. Jullie?
Dit was de beste maar Succession komt met seizoen 4 in de buurt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:51 schreef Breuls het volgende:
Hey, het is december, dus bijna het einde van het jaar. Ik weet nog dat ik in januari dacht dat het wel een héél goed serie-jaar wordt als er nog een serie komt met een aflevering die beter is dan Long, Long Time.
Vooral aflevering 3 van seizoen 4 is echt subliem. Ik ben misschien zelfs van mening dat die boven long long time uitsteekt eigenlijk. Dat verhaal kwam gewoon veel harder bij mij binnen, omdat ik al 3 seizoenen in die karakters heb geïnvesteerd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:27 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Dit was de beste maar Succession komt met seizoen 4 in de buurt.
Heul nietquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonde want Abby is echt een kutwijf
imdb is dan ook absoluut geen betrouwbare referentiequote:Op maandag 11 december 2023 10:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Toch raar dat op IMDB 'long long time' de op ena slechtste rating krijgt van het seizoen. Dan zie je toch wel denk ik dat er nog wel wat werk nodig is in de wereld wat betreft tolerantie.
Wat is betrouwbaar?quote:Op maandag 11 december 2023 11:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
imdb is dan ook absoluut geen betrouwbare referentie
Daar had je geen imdb cijfer voor nodig toch om tot die conclusie te komenquote:Op maandag 11 december 2023 10:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Dan zie je toch wel denk ik dat er nog wel wat werk nodig is in de wereld wat betreft tolerantie.
Fight mequote:
Dat is precies wat ik wilde zeggen op de post van Breuls inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vooral aflevering 3 van seizoen 4 is echt subliem.
Ja, Succession S4.E3.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:51 schreef Breuls het volgende:
Filmen van seizoen 2 begint in februariquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
Wel zin in, maar zal nog wel even duren. Ben heel benieuwd hoe de reis verder gaat. Of is seizoen 2 meer op dezelfde plek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |