Precies ditquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:07 schreef Mandy040986 het volgende:
Briljant of niet, voor mij neemt het een stukje voorpret weg.
Het was juist leuk om te hyperen over een live uitvoering, en of dat live-optreden straks overeenkomt met de werkelijke staging, of een interview waarbij we misschien iets over de staging zouden horen. Of überhaupt een oprecht en leuk interview met hun beiden waarbij je zoiets hebt van wat een leuke mensen. Het is mij ook nog steeds te gemaakt allemaal, alles komt zo te gelikt over, dat ik betwijfel of dat straks anders is in mei.
Eens. Bovendien waren Jeangu, S10 en 2019- Duncan sympathiek. Van 2023-Duncan vind ik dat een stuk minder.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben dus bang dat dat 'gelikte' hun ook niet gaat helpen in Liverpool bij de buitenlandse fans. Duncan, Jeangu en S10 hadden nog een soort openheid over zich heen.
Maar waarom vind je de 2023-Duncan een stuk minder sympathiek dan? Oprechte vraag hoor. Ik vond hem bij Het Grote Songfestivalfeest erg leuk en niet zo verschillend met 2019. Ook als ik hem op tv zie, vind ik hem nog steeds erg spontaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Eens. Bovendien waren Jeangu, S10 en 2019- Duncan sympathiek. Van 2023-Duncan vind ik dat een stuk minder.
Ik ben eigenlijk niet bang dat er problemen zouden zijn vocaal gezien. Als je andere video's van hun ziet live kunnen ze prima zingen. Ik denk wel qua hoe je het optreden zelf doet. Hoe ga je om met de zenuwen? Hoe kijk je naar de camera? Staan Mia en Dion los van elkaar te zingen, of is het een beetje zoals bij CATS dat ze tegenover elkaar staan. En werkt dat op beeld? Zijn mensen er dan meer positief over? Zeker omdat ze niet veel ervaring hebben met grote optredens, probeer een keer bij een Khalid en Sophie ofzo. Je kan zeggen van ja ze gaan zeker een CATS doen, maar Waylon en Ilse hadden natuurlijk wel veel meer ervaring met performen. Zou er echt een groots plan zijn voor de staging van Duncan?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:35 schreef summer52 het volgende:
Het is toch beter dat ze in een tv programma hun eerste live optreden hebben. Gaan ze dan op hun bek dan is het nog niet zo'n ramp. Maar als het eerste live optreden tijdens het EIC is en het wordt dan een fiasco? Pff dat is natuurlijk veel erger. Kom op AvroTros denk na!
Ik denk dat ik het gewoon jammer vind dat hij zoveel op de voorgrond is m.b.t. deze inzending. Ik had liever wat meer van Mia en Dion gezien. Ik hoop dat hij straks toch meer achter de schermen gaat zitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar waarom vind je de 2023-Duncan een stuk minder sympathiek dan? Oprechte vraag hoor. Ik vond hem bij Het Grote Songfestivalfeest erg leuk en niet zo verschillend met 2019. Ook als ik hem op tv zie, vind ik hem nog steeds erg spontaan.
Ik heb ook niet het idee dat Duncan onsympathiek is geworden eigenlijk. Meer dat hij er wel echt mee bezig is om deze inzending zo goed mogelijk te laten scoren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:48 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gewoon jammer vind dat hij zoveel op de voorgrond is m.b.t. deze inzending. Ik had liever wat meer van Mia en Dion gezien. Ik hoop dat hij straks toch meer achter de schermen gaat zitten.
Dat ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Duncan onsympathiek is geworden eigenlijk. Meer dat hij er wel echt mee bezig is om deze inzending zo goed mogelijk te laten scoren.
Het is alleen wel zo dat hij in beeld wat van die Amerikaanse trekjes heeft gekregen, ongetwijfeld doordat hij daar vaak is. Maar dat landt in onze regionen nooit zo lekker, dus iemand in zijn sociale omgeving kan beter even zeggen dat hij zich beter wat normaler kan opstellen.
Hij treedt ook meer op en dan wordt hem naar de inzending gevraagd, daar zal het misschien ook wel aan liggen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:48 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gewoon jammer vind dat hij zoveel op de voorgrond is m.b.t. deze inzending. Ik had liever wat meer van Mia en Dion gezien. Ik hoop dat hij straks toch meer achter de schermen gaat zitten.
Dat dacht ik al. Duncan lijkt me helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:20 schreef Mlita het volgende:
Dat laatste is door de Mediacourant uit zijn verband getrokken. Hij was met zijn vriend en vroeg netjes aan RTL Boulevard of het interview in het Engels kon zodat Jordan het kon volgen.
Nee Mediacourant quote alleen de rtl boulevard podcastquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:20 schreef Mlita het volgende:
Dat laatste is door de Mediacourant uit zijn verband getrokken. Hij was met zijn vriend en vroeg netjes aan RTL Boulevard of het interview in het Engels kon zodat Jordan het kon volgen.
Ik snap dit wel hoor inderdaad. Jordan hoort bij het team dit jaar dus dan zou het inderdaad raar zijn om hem wel in beeld te hebben terwijl hij de vragen niet kan volgen. Heel normaal en begrijpelijk verzoek.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:20 schreef Mlita het volgende:
Oh, de RTL Boulevard podcast! Dan moet het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee Mediacourant quote alleen de rtl boulevard podcast
Eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:59 schreef Fred_B het volgende:
Het is alleen wel zo dat hij in beeld wat van die Amerikaanse trekjes heeft gekregen, ongetwijfeld doordat hij daar vaak is. Maar dat landt in onze regionen nooit zo lekker, dus iemand in zijn sociale omgeving kan beter even zeggen dat hij zich beter wat normaler kan opstellen.
Krumpers.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:57 schreef Aadrianus het volgende:
Het kan mij eerlijk gezegd niet zoveel schelen of ze hier wel of niet in de media verschijnen. Wij hoeven ze geen punten te geven in Liverpool. Ik heb ook niet een optreden nodig om zeker te weten dat ze live wel kunnen zingen. Daar zijn ze op uitgekozen immers. Dat ze tot die tijd bezig zijn met elke seconde van hun optreden straks in Liverpool vind ik belangrijker. Duncan is niet gek. Bij AvroTros weten ze inmiddels ook wel hoe het werkt. Er komt iets aan wat we niet verwachten. Ben ik van overtuigd.
Volgens mij staan we best hoog in gemiddelde kwaliteit tegenwoordig. Nummer 15 over de laatste 10 jaar ofzo. Een missertje met Trijntje en met het 2e liedje van Jeangu (dat eerste was beduidend beter), maar ze wilden een beetje divers zijn denk ik. Maar voor de rest solide finale materiaal.quote:Op maandag 20 maart 2023 23:43 schreef Mlita het volgende:
Verder kun je natuurlijk niet elk jaar een winnaar selecteren. Er worden echt niet elk jaar 4 winnende songs op een presenteerblaadje aangeleverd. We mogen al heel blij zijn dat we de laatste jaren zo vaak de finale hebben gehaald. Het is echt een moeilijke competitie.. laten we dat alsjeblieft niet vergeten.
En dan in 2021 gewoon nog een keer denken: laten we weer met een danser komen waarvan de gemiddelde eerste reactie ‘wtf?’ isquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:03 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Krumpers.![]()
Zonder gein, dit roepen we ook elk jaar sinds TLC en elk jaar valt het tegen.
A artiesten (daarmee bedoelende artiesten die bekend zijn) hebben we niet eens nodig. Kijk naar Duncan. Kijk naar Finland, waar de vrij onbekende Käärijä met overmacht won van grote namen. Gewoon het beste nummer kiezen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Laat Kensington daar een keer gaan staan.
Als de A artiesten het weer continue laten afweten dan is dat eeuwig zonde van het werk dat Anouk en daarna Ilse hebben verricht om het songfestival weer op de kaart te krijgen in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |