abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208476254
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 09:07 schreef Mandy040986 het volgende:
Briljant of niet, voor mij neemt het een stukje voorpret weg.
Het was juist leuk om te hyperen over een live uitvoering, en of dat live-optreden straks overeenkomt met de werkelijke staging, of een interview waarbij we misschien iets over de staging zouden horen. Of überhaupt een oprecht en leuk interview met hun beiden waarbij je zoiets hebt van wat een leuke mensen. Het is mij ook nog steeds te gemaakt allemaal, alles komt zo te gelikt over, dat ik betwijfel of dat straks anders is in mei.
Precies dit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208476355
Ik ben dus bang dat dat 'gelikte' hun ook niet gaat helpen in Liverpool bij de buitenlandse fans. Duncan, Jeangu en S10 hadden nog een soort openheid over zich heen.
pi_208476411
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben dus bang dat dat 'gelikte' hun ook niet gaat helpen in Liverpool bij de buitenlandse fans. Duncan, Jeangu en S10 hadden nog een soort openheid over zich heen.
Eens. Bovendien waren Jeangu, S10 en 2019- Duncan sympathiek. Van 2023-Duncan vind ik dat een stuk minder.
pi_208476417
Het is toch beter dat ze in een tv programma hun eerste live optreden hebben. Gaan ze dan op hun bek dan is het nog niet zo'n ramp. Maar als het eerste live optreden tijdens het EIC is en het wordt dan een fiasco? Pff dat is natuurlijk veel erger. Kom op AvroTros denk na!
  dinsdag 21 maart 2023 @ 10:39:54 #180
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_208476466
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:35 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Eens. Bovendien waren Jeangu, S10 en 2019- Duncan sympathiek. Van 2023-Duncan vind ik dat een stuk minder.
Maar waarom vind je de 2023-Duncan een stuk minder sympathiek dan? Oprechte vraag hoor. Ik vond hem bij Het Grote Songfestivalfeest erg leuk en niet zo verschillend met 2019. Ook als ik hem op tv zie, vind ik hem nog steeds erg spontaan.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 21 maart 2023 @ 10:44:37 #181
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208476516
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:35 schreef summer52 het volgende:
Het is toch beter dat ze in een tv programma hun eerste live optreden hebben. Gaan ze dan op hun bek dan is het nog niet zo'n ramp. Maar als het eerste live optreden tijdens het EIC is en het wordt dan een fiasco? Pff dat is natuurlijk veel erger. Kom op AvroTros denk na!
Ik ben eigenlijk niet bang dat er problemen zouden zijn vocaal gezien. Als je andere video's van hun ziet live kunnen ze prima zingen. Ik denk wel qua hoe je het optreden zelf doet. Hoe ga je om met de zenuwen? Hoe kijk je naar de camera? Staan Mia en Dion los van elkaar te zingen, of is het een beetje zoals bij CATS dat ze tegenover elkaar staan. En werkt dat op beeld? Zijn mensen er dan meer positief over? Zeker omdat ze niet veel ervaring hebben met grote optredens, probeer een keer bij een Khalid en Sophie ofzo. Je kan zeggen van ja ze gaan zeker een CATS doen, maar Waylon en Ilse hadden natuurlijk wel veel meer ervaring met performen. Zou er echt een groots plan zijn voor de staging van Duncan?

Dit zijn de laatste 2 optredens bij Khalid en Sophie je kan ook nog gewoon spelen met licht, beeldschermen en een live band.
pi_208476554
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:39 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Maar waarom vind je de 2023-Duncan een stuk minder sympathiek dan? Oprechte vraag hoor. Ik vond hem bij Het Grote Songfestivalfeest erg leuk en niet zo verschillend met 2019. Ook als ik hem op tv zie, vind ik hem nog steeds erg spontaan.
Ik denk dat ik het gewoon jammer vind dat hij zoveel op de voorgrond is m.b.t. deze inzending. Ik had liever wat meer van Mia en Dion gezien. Ik hoop dat hij straks toch meer achter de schermen gaat zitten. :)
pi_208476691
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:48 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik het gewoon jammer vind dat hij zoveel op de voorgrond is m.b.t. deze inzending. Ik had liever wat meer van Mia en Dion gezien. Ik hoop dat hij straks toch meer achter de schermen gaat zitten. :)
Ik heb ook niet het idee dat Duncan onsympathiek is geworden eigenlijk. Meer dat hij er wel echt mee bezig is om deze inzending zo goed mogelijk te laten scoren.

Het is alleen wel zo dat hij in beeld wat van die Amerikaanse trekjes heeft gekregen, ongetwijfeld doordat hij daar vaak is. Maar dat landt in onze regionen nooit zo lekker, dus iemand in zijn sociale omgeving kan beter even zeggen dat hij zich beter wat normaler kan opstellen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208476716
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:59 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik heb ook niet het idee dat Duncan onsympathiek is geworden eigenlijk. Meer dat hij er wel echt mee bezig is om deze inzending zo goed mogelijk te laten scoren.

Het is alleen wel zo dat hij in beeld wat van die Amerikaanse trekjes heeft gekregen, ongetwijfeld doordat hij daar vaak is. Maar dat landt in onze regionen nooit zo lekker, dus iemand in zijn sociale omgeving kan beter even zeggen dat hij zich beter wat normaler kan opstellen.
Dat ja. ^O^
Daar zal het ‘m bij mij ook wel in zitten inderdaad. _O-
pi_208476724
Overigens maakt het voor het eindresultaat natuurlijk niet uit hoe vaak Mia en Dion nu in de Nederlandse media komen. Maar voor hun eigen carrière lijkt het me toch wel handig om nu het momentum te gebruiken om een zekere status van socialite te krijgen. Want als ze straks onopvallend 16e worden op het ESF en de vervolgsingle doet niet zo veel, dan gaan ze gewoon weer de anonimiteit in.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_208476747
Het zal me niets verbazen als de commissie hier gewoon mee leest en Mia en Dion morgen ineens bij koffietijd gaan optreden :P
pi_208477589
Het kan mij eerlijk gezegd niet zoveel schelen of ze hier wel of niet in de media verschijnen. Wij hoeven ze geen punten te geven in Liverpool. Ik heb ook niet een optreden nodig om zeker te weten dat ze live wel kunnen zingen. Daar zijn ze op uitgekozen immers. Dat ze tot die tijd bezig zijn met elke seconde van hun optreden straks in Liverpool vind ik belangrijker. Duncan is niet gek. Bij AvroTros weten ze inmiddels ook wel hoe het werkt. Er komt iets aan wat we niet verwachten. Ben ik van overtuigd.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 12:02:37 #188
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_208477662
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:48 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Hij treedt ook meer op en dan wordt hem naar de inzending gevraagd, daar zal het misschien ook wel aan liggen?
Oh en ik las hier wel ergens dat hij interviews alleen nog maar in het Engels wil doen. Als dat zo is, komt dat niet zo lekker over misschien?
Ik hou er zelf ook niet zo van.
Maar misschien was dat omdat zijn vriend er toen bij was en het anders niet begreep? Dat zou ook nog kunnen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_208477977
Dat laatste is door de Mediacourant uit zijn verband getrokken. Hij was met zijn vriend en vroeg netjes aan RTL Boulevard of het interview in het Engels kon zodat Jordan het kon volgen.
pi_208478007
Hij heeft nooit gezegd dat hij alleen nog maar interviews in het Engels wil doen, dat doet hij trouwens ook niet.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 12:25:22 #191
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_208478066
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 12:20 schreef Mlita het volgende:
Dat laatste is door de Mediacourant uit zijn verband getrokken. Hij was met zijn vriend en vroeg netjes aan RTL Boulevard of het interview in het Engels kon zodat Jordan het kon volgen.
Dat dacht ik al. Duncan lijkt me helemaal niet zo.
George Michael
pi_208478706
quote:
Nee Mediacourant quote alleen de rtl boulevard podcast
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_208478778
Die het ook uit zijn verband heeft getrokken!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 maart 2023 @ 13:43:04 #194
163650 Greys
pi_208479069
quote:
Ik snap dit wel hoor inderdaad. Jordan hoort bij het team dit jaar dus dan zou het inderdaad raar zijn om hem wel in beeld te hebben terwijl hij de vragen niet kan volgen. Heel normaal en begrijpelijk verzoek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208479621
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:04 schreef RipCity het volgende:

[..]
Nee Mediacourant quote alleen de rtl boulevard podcast
Oh, de RTL Boulevard podcast! Dan moet het wel waar zijn.
pi_208479732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:59 schreef Fred_B het volgende:

Eens.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208480929
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:57 schreef Aadrianus het volgende:
Het kan mij eerlijk gezegd niet zoveel schelen of ze hier wel of niet in de media verschijnen. Wij hoeven ze geen punten te geven in Liverpool. Ik heb ook niet een optreden nodig om zeker te weten dat ze live wel kunnen zingen. Daar zijn ze op uitgekozen immers. Dat ze tot die tijd bezig zijn met elke seconde van hun optreden straks in Liverpool vind ik belangrijker. Duncan is niet gek. Bij AvroTros weten ze inmiddels ook wel hoe het werkt. Er komt iets aan wat we niet verwachten. Ben ik van overtuigd.
Krumpers. :R

Zonder gein, dit roepen we ook elk jaar sinds TCL en elk jaar valt het tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mandy040986 op 21-03-2023 22:19:22 ]
pi_208481259
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 23:43 schreef Mlita het volgende:
Verder kun je natuurlijk niet elk jaar een winnaar selecteren. Er worden echt niet elk jaar 4 winnende songs op een presenteerblaadje aangeleverd. We mogen al heel blij zijn dat we de laatste jaren zo vaak de finale hebben gehaald. Het is echt een moeilijke competitie.. laten we dat alsjeblieft niet vergeten.
Volgens mij staan we best hoog in gemiddelde kwaliteit tegenwoordig. Nummer 15 over de laatste 10 jaar ofzo. Een missertje met Trijntje en met het 2e liedje van Jeangu (dat eerste was beduidend beter), maar ze wilden een beetje divers zijn denk ik. Maar voor de rest solide finale materiaal.

Hoop dat er ook weer wat A artiesten een keertje mee willen doen en niet onbekende artiesten die met een liedje van de incrowd (Anouk, Ilse, Duncan etc) komen. Waylon, Anouk, Ilse dat top segment (voor NL begrippen)

Laat Kensington daar een keer gaan staan.

Als de A artiesten het weer continue laten afweten dan is dat eeuwig zonde van het werk dat Anouk en daarna Ilse hebben verricht om het songfestival weer op de kaart te krijgen in NL.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208481320
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:03 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Krumpers. :R

Zonder gein, dit roepen we ook elk jaar sinds TLC en elk jaar valt het tegen.
En dan in 2021 gewoon nog een keer denken: laten we weer met een danser komen waarvan de gemiddelde eerste reactie ‘wtf?’ is _O_
  ESF Reporter dinsdag 21 maart 2023 @ 16:58:21 #200
87554 Cee
Welluk?
pi_208481766
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Laat Kensington daar een keer gaan staan.

Als de A artiesten het weer continue laten afweten dan is dat eeuwig zonde van het werk dat Anouk en daarna Ilse hebben verricht om het songfestival weer op de kaart te krijgen in NL.
A artiesten (daarmee bedoelende artiesten die bekend zijn) hebben we niet eens nodig. Kijk naar Duncan. Kijk naar Finland, waar de vrij onbekende Käärijä met overmacht won van grote namen. Gewoon het beste nummer kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')