https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Er zijn nog een hoop kinderen vermist. Kwalijk en dat is walgelijkquote:Op maandag 13 maart 2023 22:16 schreef BobW het volgende:
Lullig maar 95% van Nederland geeft geen fuck om de toeslagenaffaire
Dan is 95% van Nederland asociaal. "Als het mij maar niet raakt".quote:Op maandag 13 maart 2023 22:16 schreef BobW het volgende:
En dat is de keiharde waarheid. Iedereen heeft zijn eigen struggles.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:16 schreef BobW het volgende:
Welke struggles heb jij neefquote:Op maandag 13 maart 2023 22:17 schreef superniger het volgende:
[..]
En dat is de keiharde waarheid. Iedereen heeft zijn eigen struggles.
17 miljoen Nederlanders en 30.000 mensen gijzelen ons. Ja ik ben er wel een beetje klaar mee.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:16 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dan is 95% van Nederland asociaal. "Als het mij maar niet raakt".
weerleg met bronnen danquote:Op maandag 13 maart 2023 22:17 schreef Cupfighter het volgende:
De VVD de grootste partij onder de laagste inkomens, wat een grappenmaker
Kabinet Rutte III is afgetreden op de toeslagen affaire en toen stemde het land nagenoeg dezelfde configuratie voor de 2e kamer.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:16 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dan is 95% van Nederland asociaal. "Als het mij maar niet raakt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |