Als ik Jason was had ik daar dan ook meer een punt van gemaakt..quote:Op maandag 13 maart 2023 20:53 schreef Gert het volgende:
Goed van Danny hoor, dat hij zo graag gééft, vlak na a die voor hem zo pittige zware weken.
Tja, mischien wel. Mar de sfeer was dan wel omgeslagen en dat was Jason dan aangerekend. Terwijl.. het zal toch wel dat de meeste andere bewoners exiteer Danny's "gulheid" wel in perspectief zien.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Als ik Jason was had ik daar dan ook meer een punt van gemaakt..
Hoezo heeft hij veel gehad? Een valentijns etentje van de medebewoners. De rest van de fans.quote:
Maar Danny is pas écht heel gul. Met alles eigenlijk. Ook met z'n tanden.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij veel gehad? Een valentijns etentje van de medebewoners. De rest van de fans.
Hij heeft meer weggegeven dan gekregen.
Nogal ja. Die teaser ook. Een speelse Danny met uiteraard Char en Lins weer schaterend van plezier om hem heen.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:34 schreef happyme28 het volgende:
Ze doen wel erg hun best om Danny een belangrijke rol te geven.
quote:Op maandag 13 maart 2023 21:35 schreef Gert het volgende:
Jolien: Wat ben je aan het doen?
Ali: Aan het nadenken.
Jolien: Echt?
Ali: Tuurlijk niet.
Wat valt die vent tegen. Te dom om uit zijn ogen te kijken.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Mooi dat die luie klaphark van een Ali helemaal niks heeft gekregen voor die taart bakken
Niet dat ik het goed wil praten hoor, ik voel haast weerzin zodra Lindsey d'r bakkes opentrekt, maar: ik vraag me wel af of ze echt liégt. Want dat zou betekenen dat ze bewust de waarheid niet spreekt. En het kan best zijn dat ze haar 'analyses' echt méént.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
Niet liegen, Lindsey. Je gunt hem niks.
Nou, als ze zegt: "ik gun hem de wereld", dan geloof ik het niet. Ik herken daarin toch de jaloezie die je voor jezelf probeert goed te spreken. Ik zeg niet dat ik beter zou zijn dan dat hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat ik het goed wil praten hoor, ik voel haast weerzin zodra Lindsey d'r bakkes opentrekt, maar: ik vraag me wel af of ze echt liégt. Want dat zou betekenen dat ze bewust de waarheid niet spreekt. En het kan best zijn dat ze haar 'analyses' echt méént.
Er gebeurd toch verder ook helemaal nietsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:12 schreef Ireth het volgende:
Die beelden van "het museum" vind ik erg leuk om te zien, maar al die terugblikken tussendoor van al die "museumstukken" hoeft van mij ook weer niet. Ff de uitzending vullen met ouwe meuk
Vraag je eens af wat zij een ander gegunt heeft? Jason heeft mensen duizenden euro's gegeven, coins en vrijstellingen etc. Wat heeft Lindsey een ander gegunt....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat ik het goed wil praten hoor, ik voel haast weerzin zodra Lindsey d'r bakkes opentrekt, maar: ik vraag me wel af of ze echt liégt. Want dat zou betekenen dat ze bewust de waarheid niet spreekt. En het kan best zijn dat ze haar 'analyses' echt méént.
Ouwe mannetjes zijn doof. Die hebben geen oordoppen meer nodig.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:17 schreef livelink het volgende:
Jason en Bart moeten ook wel oppassen dat ze niet te verzuurd raken. Soms zijn het net twee oude mannetjes.
Soms, ik heb wel om hem gelachen toen met die onderbroek van Michelangelo.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:27 schreef happyme28 het volgende:
Vind iemand Danny nou leuk en grappig? Serieuze vraag.
Nou ja, misschien beseft ze wel degelijk dat het niet klopt wat ze zegt en liegt ze dus wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, als ze zegt: "ik gun hem de wereld", dan geloof ik het niet. Ik herken daarin toch de jaloezie die je voor jezelf probeert goed te spreken. Ik zeg niet dat ik beter zou zijn dan dat hoor.
Waarschijnlijk met haarkrijtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef DX11 het volgende:
Vraagje van mijn vriendin: hoe kan het dat de dames elke keer 1 dag een roze tintje in hun haar hebben en het daarna weer weg is? Iemand een idee hoe/met wat ze dat doen?
Thanks ik geef het door!quote:
Dat schijnheilige lulverhaal van haar is nog het ergst. Niet het kiezen voor die kist op zich.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:40 schreef happyme28 het volgende:
Serieus, die Lindsey heeft echt nog nooit in het hele spel iemand iets anders gegund.
Typisch voorbeeld van een achterbakse meeloper.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:40 schreef happyme28 het volgende:
Serieus, die Lindsey heeft echt nog nooit in het hele spel iemand iets anders gegund.
Mwah, ze ging daarnet wel de tuin in omdat ze er zélf zo'n zin in had. En niet om mee te kunnen lopen met Danny.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:03 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van een achterbakse meeloper.
Was niet bepaald. Ze kozen zelf. Bart -> Ali -> Lindseyquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef happyme28 het volgende:
Lotje krijgt weer een leuk tijdverdrijf. Die wordt zo leuk bezig gehouden.
Ik had een stukje gemist maar hoe was de volgorde bepaald van de zandloper? Vond het opvallend dat Jason achteraan stond.
Die Danny is dan weer het typisch voorbeeld van een leeghoofd met zelfoverschatting.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, ze ging daarnet wel de tuin in omdat ze er zélf zo'n zin in had. En niet om mee te kunnen lopen met Danny.
Ah, voordat ze wisten wat ze moesten doen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Was niet bepaald. Ze kozen zelf. Bart -> Ali -> Lindsey
De opzet van het spel werd uitgelegd. Daarna stelde Bart voor om als eerste met de zandloper te gaan staan. Bart koos daarna Ali en Ali koos Lindsey-> einde spel. Eh sorry, game.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ah, voordat ze wisten wat ze moesten doen?
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:52 schreef superniger het volgende:
En wat zijn die bewoners fucking dom. Het is inderdaad duidelijk dat Charlotte een secret mission heeft. Laat haar met rust en ga niet (on)bewust haar mission saboteren. In het ergste geval wint ze coins voor haarzelf en in het beste geval wint ze iets voor de groep.
I know what you mean.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:11 schreef Gert het volgende:
Wel een hoge dosering vervelende koppen en stemgeluiden deze uitzending. En overdreven vrolijk en oprecht gelach.
Cool!quote:
Ditquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:52 schreef superniger het volgende:
En wat zijn die bewoners fucking dom. Het is inderdaad duidelijk dat Charlotte een secret mission heeft. Laat haar met rust en ga niet (on)bewust haar mission saboteren. In het ergste geval wint ze coins voor haarzelf en in het beste geval wint ze iets voor de groep.
Dat had ali nog niet geholpen met de tuinslangquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:33 schreef superniger het volgende:
In the secret room moet je gewoon meteen 2 hints kopen. Dan heb je 13 minuten speeltijd en 2 hints.
Snap dat ook nooitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:28 schreef DX11 het volgende:
Het irriteert mij ook elke secret missie weer: IEDEREEN volop zijn best gaat doen om te achterhalen wat de secret missie is en wie het doet.
Waarom??? Ze weten toch allemaal dat het altijd positief is als het niet ontdekt word, dit is namelijk elke keer zo geweest, waarom dan elke keer weer het willen verpesten voor het hele huis? Ik snap het echt totaal niet.
Waarschijnlijk zie je het grootste gedeelte morgen wel weer in de grote liveshow herhalingsshow langskomenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:45 schreef livelink het volgende:
Ik heb woensdag en donderdag niet gezien, maar vanavond wel gekeken.
Moet ik woensdag en/of donderdag nog terugkijken? Is er veel leuks gebeurd?
Ik denk dat dat was om te illustreren dat hij niet mee mocht doen en alleen zat te wachtwn. Die PON game heeft uren geduurd en hij was toen alleen in het huis omdat hij al genomineerd was.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 01:26 schreef Willewa het volgende:
Ik kijk nu de aflevering van donderdag terug. Tijdens het PON-spel werd 2x totaal niet-gerelateerd aan de vragen beelden van Jason laten zien die tegen de camera praat.. Waar sloeg dat dan opLijkt erop alsof ze hun best doen Jason bij kijker en bewoner in een slecht daglicht te zetten :/ Totaal onnodige beelden.
Oh denk je? Klinkt logisch ook wel ja. Waren oude beelden voor m’n gevoel. Weet niet zeker. Of ze hebben heel goedkoop gewoon oude beelden van een solo Jason uit een videomapje gepakt 😂 of het leek heel erg op eerdere beelden. Kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat was om te illustreren dat hij niet mee mocht doen en alleen zat te wachtwn. Die PON game heeft uren geduurd en hij was toen alleen in het huis omdat hij al genomineerd was.
Dat is nu eenmaal het spelquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:59 schreef livelink het volgende:
Ik hoop echt dat dit niet het moment wordt dat ze er twee uitgooien.
Zou ik echt heel oneerlijk vinden als Charlotte, die zelf eigenlijk al weg had moeten zijn ineens de macht heeft om er twee tegelijk uit te gooien.
Tja, daar ben ik het niet mee eens, eigenlijk. Het spel was dat Charlotte eruit zou liggen en dat Danny er al uit lag.quote:
Hun bepalen de regelsquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, daar ben ik het niet mee eens, eigenlijk. Het spel was dat Charlotte eruit zou liggen en dat Danny er al uit lag.
Maar vooruit...
Tja, maar al dit soort twists maakt het voor mij niet per definitie leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hun bepalen de regels![]()
Jason zou er ook al uit zijn die kreeg ook een tweede kans
Onzin hij is er nooit uitgestemd hij is het spel niet uitgespeeld.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan lees ik wel meer in de COSquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, maar al dit soort twists maakt het voor mij niet per definitie leuker om naar te kijken.
Daar word ik zo moe van dat mensen dat blijven zeggen. Hij is nooit door het publiek weggestemd.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zou er uit gaan, was een extra nominatie door de bewoners.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar word ik zo moe van dat mensen dat blijven zeggen. Hij is nooit door het publiek weggestemd.
Er is nooit gezegd dat hij naar huis moest. Maar het huis uit. En hij was vervolgens genomineerd en is door het publiek erin gehouden. Zo is het concept.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zou er uit gaan, was een extra nominatie door de bewoners.
Niet door het publiek dat klopt.
Maar BB bepaald de regels en daar moeten wij het mee doen.
Hopelijk volgende week (ook) nominaties voor het andere kliekje.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, maar al dit soort twists maakt het voor mij niet per definitie leuker om naar te kijken.
Tja, ik zie het niet meer zo gebeuren.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week (ook) nominaties voor het andere kliekje.
quote:
Ja wat een spontane oprechte lach was dat weer hè.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
Die act van Lindsey dat ze overal luchtig mee omgaat
Nog 2 weken Gert zit er al weer een seizoen opquote:
Als vanavond Jason of Bart exit moet dan vind ik dat wel prima.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 2 weken Gert zit er al weer een seizoen op
Mij maakt het niet uit verder kan alleen wel lachen om Ali om zijn domheidquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Als vanavond Jason of Bart exit moet dan vind ik dat wel prima.
Ja ik ook!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit verder kan alleen wel lachen om Ali om zijn domheid
Ik zie haar er eerder voor aan dat ze dan heel sneaky oprechte empathie zou tonen voor Jason.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
Ik zag Lindsey er nog wel voor aan om te gaan juichen als Jason weg had gemoeten.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:02 schreef TheVulture het volgende:
We moeten voor Charlotte wel stichting korrelatie bellen denk ik
Voor mij ook...quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:02 schreef TheVulture het volgende:
We moeten voor Charlotte wel stichting korrelatie bellen denk ik
Ja, ik ook. Maar van de drie van vanavond?quote:
Geen een... had bij alle 3 eenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar van de drie van vanavond?
Aiquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen een... had bij alle 3 een [ afbeelding ] ontlading gehad...
Die duurt gelukkig niet zolang als de St die deuren soms wel 3 uur van de week zelfs een van 3,5 uurquote:
3 uur? Echt, da's helemáál zot.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die duurt gelukkig niet zolang als de St die deuren soms wel 3 uur van de week zelfs een van 3,5 uur
Van de week een van 3,5 uurquote:
Raar, zo lang.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de week een van 3,5 uur
Die van 3 uur was met chaira toen ze bericht kreeg en weg is gegaan
Ja zijn echt heel veel slquote:
Yup dit was echt een beetje gezeur van m, iedereen heeft de afgelopen weken al speciale dingen gehad. Loten was op dit moment het meest logische.quote:Op maandag 20 maart 2023 23:05 schreef PunkieePie het volgende:
Jason komt niet goed uit de verf tijdens de uitzending!
En morgen ook al een dingetje met het muntje van Danny..
Ben benieuwd of hij hierdoor achteruit gaat in populariteit
Vond het redelijk ongepolijste emotie van iemand die moeite heeft met dat soort dingen. Hij blijft er niet in hangen. Zijn doelgroep is moeders van middelbare leeftijd die snappen dit.quote:Op maandag 20 maart 2023 23:05 schreef PunkieePie het volgende:
Jason komt niet goed uit de verf tijdens de uitzending!
En morgen ook al een dingetje met het muntje van Danny..
Ben benieuwd of hij hierdoor achteruit gaat in populariteit
Ja of laat iedereen dit spel doen en van degenen die em halen telt de snelste tijd. 6x een kwartier spel moet makkelijk te realiseren zijn. Had nog flinke spanning opgeleverd ook. En veel eerlijker. Maar heb het gevoel dat de regie ergens wel dacht dat dit weer een mooie discussie en eventueel frictie op zou kunnen leveren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 01:04 schreef DutchBlend het volgende:
Vind het ook wat matig, lootjes trekken voor de laatste secret room ticket. Verzin ff een spelletje als regie zijnde dat je het kan verdienen
quote:
Ik heb daar gelukkig geen last van. Maar in de cos merk je dat ook wel \```nog een paar dagen `Gert dan is het weer klaarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:39 schreef Gert het volgende:
Gelukkig duurt het geen máánden meer. Ik begin echt een ongezonde hekel aan enkele bewoners te krijgen.![]()
En een paar anderen gun ik misschien wel te véél.
Die heeft Lindsey gehaald, daarom had ze nu ook al 1 puntquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met dat muziekspel dat Chelsea niet had gehaald?
Ah dank je. Dat heb ik gemist ergens.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft Lindsey gehaald, daarom had ze nu ook al 1 punt
Ik ook.... en yes.quote:
Ik weet niet of dat slim is van Jolien.quote:
Eerder Dumb&Dumber (en met lotje er vaak bij als Dumbestquote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:23 schreef Gert het volgende:
Lin en Den: soulmates to the max (zou Charlotte zeggen)
Nee Jason mag dat juist niet van dezelfde Danny, maar Danny mag dat wel van Dannyquote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:32 schreef superniger het volgende:
Hoezo egoïstisch? Danny mag toch gewoon balen als hij een prijs misgrijpt?
O wacht, dat mag alleen Jason.
Uhuh. Danny, die 5 weken BB-pauze heeft mogen houden. Wat kleingeestig ben je dan om zo vol zelfmedelijden te zijn dat jij die prijs niet pakt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee Jason mag dat juist niet van dezelfde Danny, maar Danny mag dat wel van Danny
De knip&plak-techniek in de uitzendingen doen hem niet goed.... op streams is er nog wel een ander beeld...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Jason zijn kansen aan het verspelen is deze laatste weken. Te principieel en rechtlijnig.
Dan gok ik nu dat Bart of Charlotte BB zal winnen.
Denk (hoop) dan eerder Bart of Jolien.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Jason zijn kansen aan het verspelen is deze laatste weken. Te principieel en rechtlijnig.
Dan gok ik nu dat Bart of Charlotte BB zal winnen.
Eens, Jason valt van zijn sokkel zo richting de finale. Dat kan hem duur komen te staan!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:32 schreef superniger het volgende:
Hoezo egoïstisch? Danny mag toch gewoon balen als hij een prijs misgrijpt?
O wacht, dat mag alleen Jason.
Behoorlijk, editing kan je maken of breken. Ze zijn Jason flink aan het trollen omdat prima dona Charlotte naar voren geduwd moet worden om deze editie van BB te gaan winnen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:04 schreef happyme28 het volgende:
Bizar hoe de framing van Jason de laatste week gedaan is. Ja, hij is principieel, maar er wordt wel heel creatief geknipt. Ben benieuwd wat de impact daarvan is op zijn populariteit.
Ja, hoe dan? Gast is net tot slechts 2 weken geleden nog wekenlang thuis geweest. Als ik hem was had ik zelfs éxpres het spel verneukt zodat 1 van de andere 5 eindelijk iemand konden zien en knuffelen, gezien zij al veel langer zonder moeten 😂quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:42 schreef Gert het volgende:
De bewoner die 5 weken buitenbonus scoorde is boos dat-ie verloren heeft.
Dit ja. Hop, er bovenop met z'n tweëen, op het randje van ronduit agressief.quote:Op woensdag 22 maart 2023 01:15 schreef Willewa het volgende:
En dan gelijk weer met Lindsey er bovenop. Stelletje no-no’s zijn het soms wel hoor poeh.
Dat wordt vast een teaser dadelijk...quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:17 schreef livelink het volgende:
Die secret-room game zal om een ticket voor de finale gaan tussen Jolien, Charlotte en Jason neem ik aan.
Mogen nomineren denk ik. Maar dan moet ze haar belofte gaan breken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:42 schreef Gert het volgende:
Wat zou 'belangrijke rol bij de nominaties' inhouden...
Waar moet ik tekenen?quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik voorzie een finale met Charlotte, Jolien, Jason en Bart.
Je moet vooral op Jason stemmen als Lindsey, Danny en Jason genomineerd worden. Want als Jolien mag nomineren zal het daar wel op neerkomen, denk ik.quote:
Lief moment. En Jolien is slim, maar ik denk dat dit zonder tactiek was.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:58 schreef superniger het volgende:
Heel sympathiek van Jolien. Tactisch ook slim.
Ik ook. Bij LinaDan had ik dat wél meteen er achter gezocht maar bij Jolien niet. Super empathisch en lief.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Lief moment. En Jolien is slim, maar ik denk dat dit zonder tactiek was.
Nee joh, dat koken ze met water uit de kraan.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
Wassen ze nu af met water uit de jaccuzi? Dat vind ik op een of andere manier heel goor.
Ja, dat zou logisch zijn. Maar ik dacht dat ze het over afwassen en de jaccuzzi hadden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee joh, dat koken ze met water uit de kraan.
Dat denk ik ook idd.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:14 schreef Gert het volgende:
Misschien ook twee genomineerden weg, dat alleen degene met de meeste stemmen mag blijven?
Dat verwacht ik wel, ja. En dan halverwege de week erna gaat er van de 4 nog eentje uit.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:14 schreef Gert het volgende:
Misschien ook twee genomineerden weg, dat alleen degene met de meeste stemmen mag blijven?
Jason vroeg aan Bart of ze na de afwas in de jacuzzi zouden gaan.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou logisch zijn. Maar ik dacht dat ze het over afwassen en de jaccuzzi hadden.
Yep. Het zou ook wel vies zijn zeg, de vaat 'wassen' met water waarin mensen hebben liggen weken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jason vroeg aan Bart of ze na de afwas in de jacuzzi zouden gaan.
Ah, gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jason vroeg aan Bart of ze na de afwas in de jacuzzi zouden gaan.
Jolien stijgt zeker in mn rankingquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:11 schreef Gert het volgende:
Bart en Jolien winnen veel sympathie deze uitzending.
Ja ik ook! Zo liefquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:32 schreef Ireth het volgende:
Ik kreeg een aardige brok in mijn keel van Jolien die de freeze verbreekt en Bart die Femke knuffelt...
Ik zie nu het stukje met de krant en bedacht, wat als nou echt die finale op 1 april een vette grap is en het een week later is 😆 Gezien het vooralsnog niet uitkomt zoals normaal qua hoeveelheid bewoners. Zou wel vet zijn, nog een extra weekjequote:Op donderdag 23 maart 2023 21:13 schreef Gert het volgende:
O ja... hopelijk geen "leuke" 1 april grap tijdens de finale.
Vorige jaren was er toch ook een dubbele exit en vervolgens 4 in de laatste week, waar er eentje halverwege die week nog af viel? Of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 02:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie nu het stukje met de krant en bedacht, wat als nou echt die finale op 1 april een vette grap is en het een week later is 😆 Gezien het vooralsnog niet uitkomt zoals normaal qua hoeveelheid bewoners. Zou wel vet zijn, nog een extra weekje
Maar ach, zal wel niet haha..
Vorig jaar weet ik niet meer, 2021 wel iig. Toen werd Michel midden in de week onverwachts via de achterdeur afgeserveerd...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 05:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Vorige jaren was er toch ook een dubbele exit en vervolgens 4 in de laatste week, waar er eentje halverwege die week nog af viel? Of vergis ik me nu?
Ja, vorig jaar die goedlachse Belgische. Ik ben haar naam kwijt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorig jaar weet ik niet meer, 2021 wel iig. Toen werd Michel midden in de week onverwachts via de achterdeur afgeserveerd...
Nouchine??quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar die goedlachse Belgische. Ik ben haar naam kwijt.
Geen idee meer hoe en welke dag die is vertrokken... heb ik geblokkeerd denk ikquote:
Vorige jaren waren er als het goed is op dit precieze moment nog 5 ipv 6. Vorig jaar was een dubbele exit sowieso al eerder. Klopt dus, áls er zaterdag een dubbele exit is, maar dat lijkt nog een beetje de vraag dus als ik het (gister) een beetje las. De kans is ook dat ze met 5 de finaleweek ingaan. Dus dan zou die 1 april-grap eventueel mogelijk zijn, al zal dat wel niet ;p Dubbele exit lijkt mij persoonlijk wel het meest logisch nu, maar echt geen idee ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 05:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Vorige jaren was er toch ook een dubbele exit en vervolgens 4 in de laatste week, waar er eentje halverwege die week nog af viel? Of vergis ik me nu?
Zou mooi zijn jaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:42 schreef wolffie het volgende:
IK verwacht dat nu Charlotte Bart Jason en Jolien in de finale komen, denk dat Jolien belangrijk nu kan zijn met haar beslissing in nominatie, dus dan zou het zomaar kunnen zijn dat Danny en Lindsey op de bank komen of beiden eruit zou het beste zijn.
Michel en Nouchine gingen idd beiden op de woensdag voor de finale denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe en welke dag die is vertrokken... heb ik geblokkeerd denk ik
Dat zou nog een twist zijn, maar lijkt me niet. Het spel loopt al zo oneerlijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:45 schreef superniger het volgende:
Gaat BB weer 15.000 euro aanbieden voor een vrijwillig vertrek?
Lekkerquote:
Ja!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
Ai, ernstige minpunten voor Jolien dit.
Dat is een typische RTL dingetje. Ze spoilen ook altijd Expeditie Robinson en de Verraders.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:16 schreef Gert het volgende:
De genomineerden zijn...
"ZO IN BIG BROTHER"....
Teaser: Lindsey loopt vol onbegrip in het rond te vragen. " Is er een deal gesloten, om mij?"
Nee hoor, ze kan daar juist heel grootmoedig mee omgaan. Behalve als er deals en complotten tegen haar zijn gesmeed, zoals nu. Want dat gaat zó tegen haar natuur in!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:14 schreef livelink het volgende:
Lindsey weer zoals verwacht boos omdat ze genomineerd is. Die is zo kleinzielig in deze dingen.
In dit geval niet zo'n hele grote spoiler, want we wisten al dat Bart en Jason op haar gestemd hadden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:16 schreef Gert het volgende:
De genomineerden zijn...
"ZO IN BIG BROTHER"....
Teaser: Lindsey loopt vol onbegrip in het rond te vragen. " Is er een deal gesloten, om mij?"
Ja, normaal kan ze er om lachen [insert neplach]quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, ze kan daar juist heel grootmoedig mee omgaan. Behalve als er deals en complotten tegen haar zijn gesmeed, zoals nu. Want dat gaat zó tegen haar natuur in!
Ik denk via videoland..quote:
Dit is onnodig kwetsen imo.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
Wat een klerestreek van BB. Gaan ze dit nu niet vertellen?
Ja, eens. Dit is echt enorm naar stookgedrag.quote:
Ze is slim. Ik geef haar echt een goede kans om te winnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:32 schreef Gert het volgende:
Ze zijn er uit. Of nou ja, Jolien doorzag het.
Het boeit hem niet en eerlijk gezegd snap ik hem. Hij denkt dat er nog iets komt waarmee hij in de weg naar de finale nog iets kan opleveren (BB heeft ook gezegd dat ze belangrijk zijn). Hij geeft ook best maar strooit er niet mee. En waarom zou hij meer moeten betalen omdat hij er meer heeft. Als de rest ook zuinig had gedaan hadden ze er ook veel gehad.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:33 schreef superniger het volgende:
Jason heeft niet door dat zeuren om coins slecht overkomt.
Ja. Omdat je niet tégen iemand kan stemmen (want dan zou ik Lindsey stemmen) doe ik dat ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:34 schreef livelink het volgende:
Tja, ik ga maar eens op Jolien stemmen nu.
Nou ja, hij heeft er met name 28 van Michelangelo gehad waarom hij zo rijk is. En het is niet erg dat hij zelf niet uitgeeft, maar het zeuren bij anderen dat ze wel iets moeten uitgeven is vervelend.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het boeit hem niet en eerlijk gezegd snap ik hem. Hij denkt dat er nog iets komt waarmee hij in de weg naar de finale nog iets kan opleveren (BB heeft ook gezegd dat ze belangrijk zijn). Hij geeft ook best maar strooit er niet mee. En waarom zou hij meer moeten betalen omdat hij er meer heeft. Als de rest ook zuinig had gedaan hadden ze er ook veel gehad.
Michi en Jason stonden op dezelfde manier in het spel en daarom ook de coins aan elkaar geven.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft er met name 28 van Michelangelo gehad waarom hij zo rijk is. En het is niet erg dat hij zelf niet uitgeeft, maar het zeuren bij anderen dat ze wel iets moeten uitgeven is vervelend.
Ik vermoed dat de overgebleven coins omgezet worden in geld voor de pot.
Nee, de vote site vroeg eerder deze week (maandag/dinsdag) wie je favoriete bewoner was en je kon dacht ik uit 5 kiezen. Dus dat was de kijkers nominatie.quote:
Nee, Het is een spel, dat een ieder individueel speelt, BB zei je speelt voor jezelf, als je dan hebt besloten in je hoofd , dat je op een bepaalde manier speelt, dan moet een ander dat respecteren. Als je monopol speelt, en je buurman koopt alle huizen, zodat er geen huis meer is voor jou, dan moet je dat ook acepteren. we vergeten te vaak dat het een spel is, geen vriendenvakantie.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Michi en Jason stonden op dezelfde manier in het spel en daarom ook de coins aan elkaar geven.
Als vriendje Ali niet alles opgesnoept had, had Danny ook een erfenis van 30+ coins gehad.
Dat is deze week omdat er spullen voor de gerechten staan. Dan is het toch fair als dat eerlijk verdeeld wordt omdat iedereen er van eet?
Ja, dat is hier, waar we die favorieten hebben kunnen stemmenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:18 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nee, de vote site vroeg eerder deze week (maandag/dinsdag) wie je favoriete bewoner was en je kon dacht ik uit 5 kiezen. Dus dat was de kijkers nominatie.
Ik kijk een paar keer per week op de vote site ondanks dat ik geen streams kijk, je mag regelmatig mee beslissen over dingen op die manier, is toch wel leuk.
Voor alle niet-stream kijkers, ik zou jullie aan raden om de komende week wel soms op de vote site te kijken, daar komen ongetwijfeld nog 1 a 2 belangrijke beslissingen langs. (Die weet je dan wel 1 dag eerder, maar is dat een ramp?)
Waren er 4, Lindsey stond daar al niet bij waardoor je dus al de conclusie kon trekken dat die al genomineerd was door de bewoners. Er is toen het meest op Bart en Jason gestemd als favoriet, waardoor Danny en Jolien nu door de kijkers zijn "gekozen" ter nominatie.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:18 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nee, de vote site vroeg eerder deze week (maandag/dinsdag) wie je favoriete bewoner was en je kon dacht ik uit 5 kiezen. Dus dat was de kijkers nominatie.
Ik kijk een paar keer per week op de vote site ondanks dat ik geen streams kijk, je mag regelmatig mee beslissen over dingen op die manier, is toch wel leuk.
Voor alle niet-stream kijkers, ik zou jullie aan raden om de komende week wel soms op de vote site te kijken, daar komen ongetwijfeld nog 1 a 2 belangrijke beslissingen langs. (Die weet je dan wel 1 dag eerder, maar is dat een ramp?)
Dat kan ook, of je kijkt op de vote site, kan allebei.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, dat is hier, waar we die favorieten hebben kunnen stemmen
https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/reels/
Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:34 schreef livelink het volgende:
Tja, ik ga maar eens op Jolien stemmen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |