Ja, dat zou logisch zijn. Maar ik dacht dat ze het over afwassen en de jaccuzzi hadden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee joh, dat koken ze met water uit de kraan.
Dat denk ik ook idd.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:14 schreef Gert het volgende:
Misschien ook twee genomineerden weg, dat alleen degene met de meeste stemmen mag blijven?
Dat verwacht ik wel, ja. En dan halverwege de week erna gaat er van de 4 nog eentje uit.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:14 schreef Gert het volgende:
Misschien ook twee genomineerden weg, dat alleen degene met de meeste stemmen mag blijven?
Jason vroeg aan Bart of ze na de afwas in de jacuzzi zouden gaan.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou logisch zijn. Maar ik dacht dat ze het over afwassen en de jaccuzzi hadden.
Yep. Het zou ook wel vies zijn zeg, de vaat 'wassen' met water waarin mensen hebben liggen weken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jason vroeg aan Bart of ze na de afwas in de jacuzzi zouden gaan.
Ah, gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jason vroeg aan Bart of ze na de afwas in de jacuzzi zouden gaan.
Jolien stijgt zeker in mn rankingquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:11 schreef Gert het volgende:
Bart en Jolien winnen veel sympathie deze uitzending.
Ja ik ook! Zo liefquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:32 schreef Ireth het volgende:
Ik kreeg een aardige brok in mijn keel van Jolien die de freeze verbreekt en Bart die Femke knuffelt...
Ik zie nu het stukje met de krant en bedacht, wat als nou echt die finale op 1 april een vette grap is en het een week later is 😆 Gezien het vooralsnog niet uitkomt zoals normaal qua hoeveelheid bewoners. Zou wel vet zijn, nog een extra weekjequote:Op donderdag 23 maart 2023 21:13 schreef Gert het volgende:
O ja... hopelijk geen "leuke" 1 april grap tijdens de finale.
Vorige jaren was er toch ook een dubbele exit en vervolgens 4 in de laatste week, waar er eentje halverwege die week nog af viel? Of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 02:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie nu het stukje met de krant en bedacht, wat als nou echt die finale op 1 april een vette grap is en het een week later is 😆 Gezien het vooralsnog niet uitkomt zoals normaal qua hoeveelheid bewoners. Zou wel vet zijn, nog een extra weekje
Maar ach, zal wel niet haha..
Vorig jaar weet ik niet meer, 2021 wel iig. Toen werd Michel midden in de week onverwachts via de achterdeur afgeserveerd...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 05:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Vorige jaren was er toch ook een dubbele exit en vervolgens 4 in de laatste week, waar er eentje halverwege die week nog af viel? Of vergis ik me nu?
Ja, vorig jaar die goedlachse Belgische. Ik ben haar naam kwijt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorig jaar weet ik niet meer, 2021 wel iig. Toen werd Michel midden in de week onverwachts via de achterdeur afgeserveerd...
Nouchine??quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar die goedlachse Belgische. Ik ben haar naam kwijt.
Geen idee meer hoe en welke dag die is vertrokken... heb ik geblokkeerd denk ikquote:
Vorige jaren waren er als het goed is op dit precieze moment nog 5 ipv 6. Vorig jaar was een dubbele exit sowieso al eerder. Klopt dus, áls er zaterdag een dubbele exit is, maar dat lijkt nog een beetje de vraag dus als ik het (gister) een beetje las. De kans is ook dat ze met 5 de finaleweek ingaan. Dus dan zou die 1 april-grap eventueel mogelijk zijn, al zal dat wel niet ;p Dubbele exit lijkt mij persoonlijk wel het meest logisch nu, maar echt geen idee ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 05:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Vorige jaren was er toch ook een dubbele exit en vervolgens 4 in de laatste week, waar er eentje halverwege die week nog af viel? Of vergis ik me nu?
Zou mooi zijn jaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:42 schreef wolffie het volgende:
IK verwacht dat nu Charlotte Bart Jason en Jolien in de finale komen, denk dat Jolien belangrijk nu kan zijn met haar beslissing in nominatie, dus dan zou het zomaar kunnen zijn dat Danny en Lindsey op de bank komen of beiden eruit zou het beste zijn.
Michel en Nouchine gingen idd beiden op de woensdag voor de finale denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe en welke dag die is vertrokken... heb ik geblokkeerd denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |