abonnement Unibet Coolblue
pi_208427091
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Los van z'n persoonlijke situatie, zat hij ook de cultuur bij NOS Sport te verdedigen. Ik stel me zo voor dat dat niet goed valt bij een groot deel van z'n collega's. Zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren.

Intussen heeft de desbetreffende vrouw nog altijd niet van zich laten horen.
Hij zat dat niet te verdedigen. Hij gaf zelfs voorbeelden, waarin hij aangaf dat dat inderdaad niet fatsoenlijk is. Maar hij heeft zich daarin staande kunnen houden.
pi_208427209
Mijn voorlopige conclusie van het hele gebeuren met Egberts, is dat Egberts en de dame in kwestie elkaar verdienen.

Volgens mij zit je dan het dichtst bij de waarheid.
pi_208427237
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 19:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nou ja, niet om steeds hem te verdedigen of begrip te tonen, maar die man komt ook in een storm terecht en is overdonderd en ondertussen komt er steeds meer in de openbaarheid. Niet zo vreemd dat er wat tijd overheen gaat eer je weet wat en hoe je eventueel wil zeggen allemaal.
Uiteraard, maar Egbers wist vast ook wel dat hij in een storm terecht zou komen toen hij wist welke teksten in het artikel kwamen te staan. Dan zou ik het logischer vinden als hij direct een meer uitgebreide reactie zou geven dan hij nu heeft gedaan. nu probeerde z'n vrouw aan damage control te doen (waarbij ze overigens ook zaken ontkende die Egbers zelf dan wel toegaf net)

Sjek deed het wat dat betreft in ieder geval slimmer
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:16:06 #204
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208427294
Tom zijn privé ding is vooral iets tussen de betrokkenen lijkt me. Een relatie of het vreemdgaan wat ontspoort kan vuil zijn, maar dat is meestal zo.

De verdere sfeer moet onderzocht worden en aan de hand daarvan moeten de juiste mensen aangepakt worden.
pi_208427308
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 19:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hij zit zijn straatje schoon te vegen en zet haar neer als een berekenend gemeen vrouwmens dat niet kon accepteren dat het over was. En die hij alleen maar drie jaar lang zoentjes heeft gegeven.
Dat krijg je met afwijzing hè, dat mensen dan raar reageren. Had gedacht dat uitgerekend een vrouw dat bekend voor zou moeten komen, omdat meestal het de man is die wordt afgewezen.
pi_208427344
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Gek hè, die man is totaal kapotgemaakt deze week. Hield het nog heel netjes vond ik.
Dit idd.
pi_208427358
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
Tom zijn privé ding is vooral iets tussen de betrokkenen lijkt me. Een relatie of het vreemdgaan wat ontspoort kan vuil zijn, maar dat is meestal zo.

De verdere sfeer moet onderzocht worden en aan de hand daarvan moeten de juiste mensen aangepakt worden.
Leeftijd wordt tegenwoordig ook wel makkelijk omhoog geschoven hè. 22 is blijkbaar ook al een leeftijd dat je niet echt meer volwassen bent ofzo? Straks is zelfs een vrouw van 30 'kwetsbaar'.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208427388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Leeftijd wordt tegenwoordig ook wel makkelijk omhoog geschoven hè. 22 is blijkbaar ook al een leeftijd dat je niet echt meer volwassen bent ofzo? Straks is zelfs een vrouw van 30 'kwetsbaar'.
Wie zegt dat precies?
pi_208427399
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:16 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dat krijg je met afwijzing hè, dat mensen dan raar gaan reageren. Had gedacht dat uitgerekend een vrouw dat bekend voor zou moeten komen, omdat meestal het de man is die wordt afgewezen.
Een van mijn guilty pleasures is topics over vreemdgaande partners lezen op het Vivaforum. Er is een duidelijk patroon: de vreemdganger ontkent eerst hardnekkig en doet alsof zijn/haar partner gek is, de vreemdganger geeft schoorvoetend toe wat niet langer ontkend kan worden (maar pas als het niet anders kan), en van de minnaar/minnares wordt de boosdoener gemaakt die eerst de grote verleider was en nu het einde van de relatie niet wil accepteren.

Het is verschrikkelijk doorzichtig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_208427400
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:21 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wie zegt dat precies?
Khalid zojuist o.a.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 17 maart 2023 @ 20:22:59 #211
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208427402
Eigenlijk heeft Tom niets nieuws verteld, hij is vreemdgegaan en dat was het _O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_208427415
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Een van mijn guilty pleasures is topics over vreemdgaande partners lezen op het Vivaforum. Er is een duidelijk patroon: de vreemdganger ontkent eerst hardnekkig en doet alsof zijn/haar partner gek is, de vreemdganger geeft schoorvoetend toe wat niet langer ontkend kan worden (maar pas als het niet anders kan), en van de minnaar/minnares wordt de boosdoener gemaakt die eerst de grote verleider was en nu het einde van de relatie niet wil accepteren.

Het is verschrikkelijk doorzichtig.
Natuurlijk, zo gaat het 99 van de 100 keer.
pi_208427427
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Een van mijn guilty pleasures is topics over vreemdgaande partners lezen op het Vivaforum. Er is een duidelijk patroon: de vreemdganger ontkent eerst hardnekkig en doet alsof zijn/haar partner gek is, de vreemdganger geeft schoorvoetend toe wat niet langer ontkend kan worden (maar pas als het niet anders kan), en van de minnaar/minnares wordt de boosdoener gemaakt die eerst de grote verleider was en nu het einde van de relatie niet wil accepteren.

Het is verschrikkelijk doorzichtig.
Viva. Goede bron. Daar komen echt gedegen wetenschappers vandaan.

Ze zijn daar nu met een buitengewoon interessante studie bezig tegen dementie.
pi_208427434
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:24 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Natuurlijk, zo gaat het 99 van de 100 keer.
Precies: vreemdganger neemt geen verantwoordelijkheid en probeert zichzelf als slachtoffer af te schilderen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_208427437
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
Tom zijn privé ding is vooral iets tussen de betrokkenen lijkt me. Een relatie of het vreemdgaan wat ontspoort kan vuil zijn, maar dat is meestal zo.

De verdere sfeer moet onderzocht worden en aan de hand daarvan moeten de juiste mensen aangepakt worden.
Als hij privé wil vreemdgaan moet hij dat buiten de werkvloer doen met iemand waarmee geen sprake is van een machtsverhouding lijkt me. Die relatie van hem en al zijn zielige gedoe is irrelevant voor het publiek en wel privé, maar dat is meestal zo.

Het is ook tekenend voor de werkvloer en de sfeer dat dit soort taferelen er plaatsvinden, dus belangrijk om mee te nemen in het onderzoek.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208427448
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:22 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Khalid zojuist o.a.
Heb niet het hele interview aandachtig geluisterd, maar hij had het toch vooral over de verhouding qua functie? Hij als de belangrijke presentator en zij als iemand net begonnen is.

(maar mogelijk heb ik de opmerking gemist)
pi_208427454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Leeftijd wordt tegenwoordig ook wel makkelijk omhoog geschoven hè. 22 is blijkbaar ook al een leeftijd dat je niet echt meer volwassen bent ofzo? Straks is zelfs een vrouw van 30 'kwetsbaar'.
Neuh. Maar dat Tom nog steeds denkt dat een relatie tussen een 23 jarige en 55 jarige uit pure liefde is, zegt wat mij betreft wel iets over zijn kijk op het leven. Die 55 jarige had gewoon een jong snoepje.

Niet per definitie iets mis mee. Maar analyseer het wel juist.
pi_208427461
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Viva. Goede bron. Daar komen echt gedegen wetenschappers vandaan.

Ze zijn daar nu met een buitengewoon interessante studie bezig tegen dementie.
Gelukkig hebben we op FOK enkel intellectuelen, dat scheelt wel _O_
pi_208427475
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Precies: vreemdganger neemt geen verantwoordelijkheid en probeert zichzelf als slachtoffer af te schilderen.
Hij geeft toch toe dat ie woedend op haar was na wat ze flikte? En haar flink heeft gepest?
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:28:37 #220
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_208427483
Ik ken een 50 jarige man, die 4 weken geleden zijn scheidingspapieren heeft getekend (voor de 2e keer) en nu een vriendin heeft van 30, ook uit liefde zegt hij. |:)
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_208427490
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Neuh. Maar dat Tom nog steeds denkt dat een relatie tussen een 23 jarige en 55 jarige uit pure liefde is, zegt wat mij betreft wel iets over zijn kijk op het leven. Die 55 jarige had gewoon een jong snoepje.

Niet per definitie iets mis mee. Maar analyseer het wel juist.
En het was niet eens een relatie (aldus Tom)
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:29:23 #222
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208427496
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Leeftijd wordt tegenwoordig ook wel makkelijk omhoog geschoven hè. 22 is blijkbaar ook al een leeftijd dat je niet echt meer volwassen bent ofzo? Straks is zelfs een vrouw van 30 'kwetsbaar'.
Ja en nee. Ik moet zeggen dat ik niet heel erg ingelezen ben. Maar, naast dat vreemdgaan een smerig gebeuren is, lijkt het er nu op dat het een wat langere relatie was, waarbij Tom zich niet enorm heeft opgedrongen. Dat vind ik ok bij een 22 jarige. Niet altijd slim, maar ok.
Het verhaal gaat vooral over de tijd na de relatie en dat is nu 1maal vaak een partij moddergooien, waarbij Tom meer wind vangt dan dat Jan van de buitendienst zou doen.

Of hij terug mag komen zou ik vooral af laten hangen van eventuele andere uitspattingen van hem, of eventuele andere feiten aangaande deze relatie. Beide zaken zou je onderzoeken moeten.

Dit ook om andere zaken in de mediawereld juist beter uit de verf te laten komen. Als iedereen zomaar voor de leeuwen kan worden gegooid zonder dat men echt beide kanten van het verhaal heeft uitgezocht gaat dat afdoen aan de echt schrijnende zaken.
pi_208427503
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:27 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we op FOK enkel intellectuelen, dat scheelt wel _O_
Sowieso. VIVA en hun kijk op gentechnologie is ook interessant.
pi_208427507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:28 schreef monkyyy het volgende:
Ik ken een 50 jarige man, die 4 weken geleden zijn scheidingspapieren heeft getekend (voor de 2e keer) en nu een vriendin heeft van 30, ook uit liefde zegt hij. |:)
Ik ken ook iemand met een dergelijk leeftijdsverschil in zijn relatie, maar die heeft ook vergelijkbare uitschieters naar boven gehad. Dan vind ik het op zich wel geloofwaardig dat het om de persoon gaat en niet om leeftijd.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:30:34 #225
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208427510
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:25 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Als hij privé wil vreemdgaan moet hij dat buiten de werkvloer doen met iemand waarmee geen sprake is van een machtsverhouding lijkt me. Die relatie van hem en al zijn zielige gedoe is irrelevant voor het publiek en wel privé, maar dat is meestal zo.

Het is ook tekenend voor de werkvloer en de sfeer dat dit soort taferelen er plaatsvinden, dus belangrijk om mee te nemen in het onderzoek.
Ik denk dat dit op elke werkvloer plaats kan vinden. Dit ligt niet altijd aan de werkvloer.
pi_208427531
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:28 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hij geeft toch toe dat ie woedend op haar was na wat ze flikte? En haar flink heeft gepest?
Nuancering: hij doet alsof hij zijn eigen fouten onder ogen komt en er ruimhartig verantwoordelijkheid voor neemt, maar in feite verdedigt hij zijn gedrag, zijn reputatie en zijn positie. Hij begrijpt niet écht wat hij verkeerd heeft gedaan, anders begon hij niet met stellen dat ze gelijken waren.

Dit is gewoon een variant op wat John de Mol deed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:32:06 #227
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208427534
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En die geweldig was. Jong. Getalenteerd. Goed. Veelbelovend. Iedereen vond d'r leuk. Ze hadden een klik.

Leuk voor z'n vrouw om te horen. Hij had halverwege wel mogen stoppen. :+
Dat deed hij dan ook.
We have always been at war with Eastasia.
pi_208427544
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nuancering: hij doet alsof hij zijn eigen fouten onder ogen komt en er ruimhartig verantwoordelijkheid voor neemt, maar in feite verdedigt hij zijn gedrag, zijn reputatie en zijn positie. Hij begrijpt niet écht wat hij verkeerd heeft gedaan, anders begon hij niet met stellen dat ze gelijken waren.

Dit is gewoon een variant op wat John de Mol deed.
Dus jij houdt het voor onmogelijk dat de dame in kwestie een onredelijk figuur was/is?
pi_208427546
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:30 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik denk dat dit op elke werkvloer plaats kan vinden. Dit ligt niet altijd aan de werkvloer.
Je zit/zat de hele dag met elkaar opgescheept, volstrekt logisch dat er op de werkvloer iets ontstaat, in welke vorm dan ook.

Thuiswerken lijkt me bij de NOS ook wat lastiger.
pi_208427571
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nuancering: hij doet alsof hij zijn eigen fouten onder ogen komt en er ruimhartig verantwoordelijkheid voor neemt, maar in feite verdedigt hij zijn gedrag, zijn reputatie en zijn positie. Hij begrijpt niet écht wat hij verkeerd heeft gedaan, anders begon hij niet met stellen dat ze gelijken waren.

Dit is gewoon een variant op wat John de Mol deed.
Ik heb echt een ander interview net gezien volgens mij. Zij is goed, hij is fout, prima joh.

Lijkt na beide kanten gehoord te hebben toch wat meer nuance in te zitten maar goed.
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:38:38 #231
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208427616
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:32 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Je zit/zat de hele dag met elkaar opgescheept, volstrekt logisch dat er op de werkvloer iets ontstaat, in welke vorm dan ook.

Thuiswerken lijkt me bij de NOS ook wat lastiger.
En als Tom zijn vrouw zijn neus tot pulp had geslagen, zou dat natuurlijk prima zijn geweest.

Als blijkt dat hij echt van machtsmisbruik heeft gebruikgemaakt zou dat ook iets zijn wat je aan moet pakken.

Maar als de nijpende punten liggen in de tijd na de relatie, moet je erg voorzichtig omgaan met labels plakken.
  vrijdag 17 maart 2023 @ 21:15:20 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208428297
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:35 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik heb echt een ander interview net gezien volgens mij. Zij is goed, hij is fout, prima joh.

Lijkt na beide kanten gehoord te hebben toch wat meer nuance in te zitten maar goed.
Welke beide kanten? Betreffende dame heeft haar verhaal helemaal nog niet gedaan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208430273
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Welke beide kanten? Betreffende dame heeft haar verhaal helemaal nog niet gedaan.
Jawel, in de krant. Dat is haar verhaal.
pi_208430301
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Jawel, in de krant. Dat is haar verhaal.
Men zegt steeds dat zij helemaal niet met de Volkskrant heeft gesproken. Dat gebeurde net ook weer in Jinek. Dat zou betekenen dat alles uit het stuk is gebaseerd op wat derden hebben waargenomen.

-Edit- Nog een bron gevonden (de Story :+):

"Toms voormalig minnares heeft niet met de Volkskrant gesproken. Zij zit hier totaal niet op te wachten."
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_208430325
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Men zegt steeds dat zij helemaal niet met de Volkskrant heeft gesproken. Dat gebeurde net ook weer in Jinek. Dat zou betekenen dat alles uit het stuk is gebaseerd op wat derden hebben waargenomen.
Als dat zo is, dan maakt dat Egberts zijn verhaal sterker. Want dat is echt kwalijk.
pi_208430341
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als dat zo is, dan maakt dat Egberts zijn verhaal sterker. Want dat is echt kwalijk.
Het maakt het zwakker, want het betekent dat het niet zijn woord tegen dat van de vrouw is maar tegen dat van meerdere getuigen. (De Volkskrant baseert zich niet op zomaar één claim, maar zoekt steeds naar corroboratie.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_208430343
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Jawel, in de krant. Dat is haar verhaal.
Wanneer heeft zij dat gedaan dan? Je doelt toch niet op het 6 pagina tellend VK artikel van vorig weekend want daar staat haar verhaal niet in maar van collega's die Tom Egbers zo giftig hebben meegemaakt
pi_208430352
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het maakt het zwakker, want het betekent dat het niet zijn woord tegen dat van de vrouw is maar tegen dat van meerdere getuigen. (De Volkskrant baseert zich niet op zomaar één claim, maar zoekt steeds naar corroboratie.)
Getuigen die voor haar spreken, terwijl ze daar zelf geen behoefte aan heeft. Je vindt dat echt beschaafde journalistiek??
  Vis een optie? vrijdag 17 maart 2023 @ 23:26:56 #239
70532 loveli
N
pi_208430381
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Precies: vreemdganger neemt geen verantwoordelijkheid en probeert zichzelf als slachtoffer af te schilderen.
Eerst naar de nieuwe vlam, de eigen partner slecht afschilderen. En als het uit is, is die andere partij opeens de slechte.
crap in = crap out
pi_208430390
Wat een naargeestig conservatieve tendens hier zeg. Alsof vreemdgaan een strafbaar feit is
  vrijdag 17 maart 2023 @ 23:28:24 #241
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_208430396
Geniet wel van de ironie van iedereen op social media die het als ongemakkelijke televisie ziet waar ze geen behoefte aan hebben.

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_208430400
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Getuigen die voor haar spreken, terwijl ze daar zelf geen behoefte aan heeft. Je vindt dat echt beschaafde journalistiek??
Journalisten wegen hier het individuele tegen het algemene belang. Dat snap ik, maar ik zou ook niet blij zijn als ik de vrouw in kwestie was. Aangezien die jonge vrouw helemaal niet met de Volkskrant heeft gesproken, is het des te pijnlijker dat Janke Dekker publiekelijk zo naar haar heeft uitgehaald. Tom heeft daar vanavond een schepje bovenop gedaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_208430412
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:27 schreef theunderdog het volgende:
Wat een naargeestig conservatieve tendens hier zeg. Alsof vreemdgaan een strafbaar feit is
Je kunt gedrag ook laakbaar vinden zonder dat het strafbaar is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Vis een optie? vrijdag 17 maart 2023 @ 23:30:38 #244
70532 loveli
N
pi_208430413
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:27 schreef theunderdog het volgende:
Wat een naargeestig conservatieve tendens hier zeg. Alsof vreemdgaan een strafbaar feit is
Het richt genoeg schade aan om het af te keuren.
crap in = crap out
pi_208430421
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je kunt gedrag ook laakbaar vinden zonder dat het strafbaar is.
Zeker. Maar die amateur-psychologie over vreemdgangers.

Mensen die vreemdgaan willen gewoon seks, met iemand anders die hun partner. Simpel als dat.
pi_208430427
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:30 schreef loveli het volgende:

[..]
Het richt genoeg schade aan om het af te keuren.
Vreemdgaan richt enkel schade aan, als je zo dom bent de sporen niet goed te wissen.
pi_208430431
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zeker. Maar die amateur-psychologie over vreemdgangers.

Mensen die vreemdgaan willen gewoon seks, met iemand anders die hun partner. Simpel als dat.
Nee, dat klinkt inderdaad heel wetenschappelijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_208430441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Journalisten wegen hier het individuele tegen het algemene belang. Dat snap ik, maar ik zou ook niet blij zijn als ik de vrouw in kwestie was. Aangezien die jonge vrouw helemaal niet met de Volkskrant heeft gesproken, is het des te pijnlijker dat Janke Dekker publiekelijk zo naar haar heeft uitgehaald. Tom heeft daar vanavond een schepje bovenop gedaan.
Maar dan kies je automatisch de kant van de 'getuigen' die de Volkskrant heeft aangehaald. Waarom houdt je het voor onmogelijk dat Egberts vanavond daadwerkelijk oprecht was en het eerlijke verhaal heeft verteld?
pi_208430443
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nee, dat klinkt inderdaad heel wetenschappelijk.
Nee. Jouw VIVA verhaaltjes wel , gelukkig.
  vrijdag 17 maart 2023 @ 23:33:42 #250
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_208430451
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 23:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je kunt gedrag ook laakbaar vinden zonder dat het strafbaar is.
Eens.

Ik vind vreemdgangers ook klootzakken, maar daar blijft het dan ook wel bij. Ik begrijp die massale media aandacht niet zo verder zolang er geen strafbare feiten zijn.

We doen nu allemaal heel verontwaardigd dat er klootzakken bestaan, alsof dat iets compleets nieuws is.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')