Gefeliciteerd Janequote:Op dinsdag 4 juli 2023 01:34 schreef Jane het volgende:
Ik kom je hier even sterkte wensen vandaag, @:Merel .
Je moeder was de enige Fok!ker die ik elk jaar op Fok! feliciteerde, omdat we tegelijk jarig waren. Onmogelijk om nu niet aan haar te denken.
Nogmaals, sterkte.
Leuk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele setlist is vanaf nu ook als Spotify playlist te beluisteren:
It's Just Me...
Hoe gaat het met jou Tong?quote:
Momenteel in afwachting van uitslag van kanker onderzoek Merel. M'n portie wel gekregen inmiddels. Na ook twee hartaanvallen en operatie vorig jaar. Je lieve moeder heeft ooit de foto in m'n fotoboek voor me geplaatst. Mij lukt dat soort simpele dingen toen niet en nu niet Ha ha ha. Ondanks m'n 700.000 posts.quote:
Ik hoop dat het goed komt. Echt heel erg. Hou je taai.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel in afwachting van uitslag van kanker onderzoek Merel. M'n portie wel gekregen inmiddels. Na ook twee hartaanvallen en operatie vorig jaar.
quote:
Teringquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel in afwachting van uitslag van kanker onderzoek Merel. M'n portie wel gekregen inmiddels. Na ook twee hartaanvallen en operatie vorig jaar. Je lieve moeder heeft ooit de foto in m'n fotoboek voor me geplaatst. Mij lukt dat soort simpele dingen toen niet en nu niet Ha ha ha. Ondanks m'n 700.000 posts.Verder op FOK! rare tijden, met Static, Cynix en Jusme. Hoe is de scheiding met Taraboemdijhee gegaan ?
Flauw grapje.
Ook liefquote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:26 schreef Merel het volgende:
Ik was vandaag in Delft, en kwam bij de supermarkt een oude bekende van haar tegen. Dus even bijgepraat en het over haar gehad. En nog steeds dacht ik meteen daarna "Oh even mama bellen om te zeggen dat ik die-en-die net tegenkwam!"
Ach, herkenbaarquote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:26 schreef Merel het volgende:
Ik was vandaag in Delft, en kwam bij de supermarkt een oude bekende van haar tegen. Dus even bijgepraat en het over haar gehad. En nog steeds dacht ik meteen daarna "Oh even mama bellen om te zeggen dat ik die-en-die net tegenkwam!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |