quote:Op zondag 12 maart 2023 21:48 schreef taxibabe het volgende:
Thomas heeft mij vanmiddag technisch afgetroefd, haha.![]()
Het zadeltje van zijn fiets moest wat hoger, dus we lopen naar de schuur voor sleuteltje 13 (wat meestal juist is). Zegt hij:' Nee, je moet die la, met die geel en zwarte (inbus).' Ik zo van 'nee joh we moeten deze hebben.' En we lopen naar zijn fiets en ik kijk naar het zadeltje en denk kut..hij heeft gelijk...![]()
![]()
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 maart 2023 06:25 schreef Tink89 het volgende:
Hallo! Ik hoor hier sinds gisteren echt, dus kom hier meeposten met spruit.
Gefeliciteerd Tink!quote:Op zondag 19 maart 2023 06:25 schreef Tink89 het volgende:
Hallo! Ik hoor hier sinds gisteren echt, dus kom hier meeposten met spruit.
Zelf gemaakt, maar ik heb de fout gemaakt om hem met marsepein te willen bekleden en dat ging echt heel moeilijk met deze vorm. Dus hij was wel een beetje misluktquote:Op zondag 19 maart 2023 10:10 schreef B.ertha het volgende:
Gefeliciteerd!! En wat een ontzettend toffe taart, waar heb je die gescoord?
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 19 maart 2023 08:02 schreef Aure het volgende:
Otis komt hier ook spelen! Hij mag in de OP, 15 maart 2021.
[ afbeelding ]
We hebben gisteren zijn feestje gevierd en hij vond het heel leuk. Werd helemaal verlegen bij het zingenZijn Schleichdino collectie is zo ongeveer verdubbeld met 5 dino's erbij. Dus hij (en zijn broer) zijn helemaal gelukkig. Benieuwd hoe deze groot gaat worden. Alles is al een tijdje "Nee" en "Otis doen!", dus een echte peuter
Ja dat gaat snel ineens he?quote:Op maandag 20 maart 2023 18:25 schreef douche-eendje het volgende:
Gefeliciteerd met de nieuwe peuters!
Ik kreeg net mail van school. Met een welkomstbrief voor Bas, informatie, vragenlijst en of we een afspraak kunnen maken met de juf voor de kennismaking en wendagen. Jeetje wat is het rap gegaan allemaal
Ja het is echt belachelijk gewoon. Het gaat allemaal te snel en hij wordt te snel groot en is tegelijkertijd ook nog o zo klein. Bas is denk ik de contra van Koert. Speelt graag alleen en kletst in zijn spel hele verhalen en is cognitief ook écht toe aan school. Maar het is ook een ukkie die snel over zijn toeren kan raken, durft niet te praten in groepenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja dat gaat snel ineens he?
Ik zit nog een beetje in een spagaat met aan de ene kant stress (zindelijk worden, hij praat nog niet zo goed, is hij er wel aan toe, etc) en de vraag wat ik ga doen met mijn zeeën van tijd straks![]()
Koert is heel sociaal en speelt graag met andere kinderen (wel volgens zijn eigen regels, dat dan weer wel) dus wat dat betreft denk ik zeker dat hij het naar z'n zin zal hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |