Wopke hoeft hij niet te slopen die is al gedecimeerdquote:Op zondag 12 maart 2023 22:10 schreef superniger het volgende:
Daddy Rutte gaat Jesse Klaver en Kutje Kuiken slopen.
CDA van 9 naar 3quote:Op zondag 12 maart 2023 22:21 schreef monkyyy het volgende:
VVD de grootste in de 1e kamer? Dat was toch FvD?
Nee dit kan nietquote:Op zondag 12 maart 2023 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
CDA van 9 naar 3in de eerste kamer
![]()
![]()
![]()
![]()
Door wie? De boeren stonden in het zuiderpark toch?quote:
Opbouw cpc loopquote:Op zondag 12 maart 2023 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Door wie? De boeren stonden in het zuiderpark toch?
Ah.quote:
#schijndebatquote:Op zondag 12 maart 2023 22:26 schreef PotjeSambal het volgende:
Wat is de hashtag op twitter voor dit debat.
2012quote:
Dat is al meer dan 10 jaar terugquote:Op zondag 12 maart 2023 22:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2012
1/3 van de huizeneigenaren onder water
Welnee, over een uur had je nog steeds niet gemist.quote:
Debat voor de 2e kamer dat geen enkele nut heeft voor de Provinciale Staten verkiezingquote:Op zondag 12 maart 2023 22:32 schreef Regilio_ het volgende:
Dit is echt absurd, de EK zegt alleen maar ja of nee tegen een wet. Waar zitten we naar te kijken![]()
Is gewoon een verlengstuk van de Tweede kamer. Doen alleen wat hun eigen partij in de tweede kamer doet,quote:Op zondag 12 maart 2023 22:32 schreef Regilio_ het volgende:
Dit is echt absurd, de EK zegt alleen maar ja of nee tegen een wet. Waar zitten we naar te kijken![]()
En niet op inhoudelijke gronden, alleen op technische kant maar het wordt het steeds meer ingezet als politiek instrument, kwalijke zaak.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:32 schreef Regilio_ het volgende:
Niks mee te makenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Box 3 heffing is van 1,2% naar 2% gegaan. Very sad.
HRA wordt ooit wel afgeschaft, dat kan de VVD niet tegenhoudenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:35 schreef PotjeSambal het volgende:
Harde cijfers die Klaver oplepelt. Rutte maar janken over de HRA.
Heb je ook geen papadag meer nodig.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Als we de uitkeringen nou wat hoger maken
Of een basisuitkeringquote:Op zondag 12 maart 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Als we de uitkeringen nou wat hoger maken
Vind hem wel sterk en Attje ook.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
Klavertje wordt toch wel weer als een lulletje neergezet
Dan geen toeslagen of andere compensaties erop zetten.quote:
Zo zet hij zichzelf neer.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
Klavertje wordt toch wel weer als een lulletje neergezet
Dan leen W14 van Lewis Hamilton tochquote:Op zondag 12 maart 2023 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:
De Merc moet naar de garage, moet ik godfried van bouillon op de fiets naar de voedselbank.
Beter was geweest VVD vs BBBquote:Op zondag 12 maart 2023 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo zet hij zichzelf neer.
Verder wel een behoorlijk nep debat. Hoe zo gaat het tussen deze 2 à 3 partijen?
Dan krijg ik last van mijn rug.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan leen W14 van Lewis Hamilton toch
Als die hoog genoeg is heb je die dan niet nodig.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan geen toeslagen of andere compensaties erop zetten.
Lekker bouncen metquote:
Da's hier ook, ik flikker het gewoon in de sloot hierachter, gratis.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:38 schreef monkyyy het volgende:
De GL hier heeft hier in de gemeente zo'n regeling ingevoerd dat je nu betaald per kg afval, met zo'n foldertje erbij: "Als u uw bak 7x per jaar bij de weg zet, dan bent u goedkoper uit!"
Lekker in de bak van de buren gooienquote:Op zondag 12 maart 2023 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's hier ook, ik flikker het gewoon in de sloot hierachter, gratis.![]()
![]()
Is bijna overal tegenwoordig. Gemeentes zijn nu zelf verantwoordelijk voor de kosten van afvalverwerking.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:38 schreef monkyyy het volgende:
De GL hier heeft hier in de gemeente zo'n regeling ingevoerd dat je nu betaalt per kg afval, met zo'n foldertje erbij: "Als u uw bak 7x per jaar bij de weg zet, dan bent u goedkoper uit!"
Wonen wij in dezelfde gemeente. Hier ook nu DIftar systeemquote:Op zondag 12 maart 2023 22:38 schreef monkyyy het volgende:
De GL hier heeft hier in de gemeente zo'n regeling ingevoerd dat je nu betaalt per kg afval, met zo'n foldertje erbij: "Als u uw bak 7x per jaar bij de weg zet, dan bent u goedkoper uit!"
Laat de debatten lekker over aan de regionale omroepen, het gaat in eerste instantie om de provincies (en waterschappen). Natuurlijk heb je ook nog de Eerste Kamer, maar daar stemmen wij niet direct voor en officieel is dat geen politiek instituut. Waar het tot nu toe over gaat zijn punten voor de Tweede Kamer.quote:
Dat is idd nog beter. Elke avond bij NPO zender een provincie debat uitzenden op primetimequote:Op zondag 12 maart 2023 22:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Laat de debatten lekker over aan de regionale omroepen, het gaat in eerste instantie om de provincies (en waterschappen). Natuurlijk heb je ook nog de Eerste Kamer, maar daar stemmen wij niet direct voor en officieel is dat geen politiek instituut. Waar het tot nu toe over gaat zijn punten voor de Tweede Kamer.
In de berm weggooien ben je nog goedkoper uit. Betalen per kg heeft daarmee dus ook een groot nadeel.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Gedragsbeinvloeding- en verandering is helemaal van deze tijd.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Daar kijkt alleen niemand naar.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Laat de debatten lekker over aan de regionale omroepen, het gaat in eerste instantie om de provincies (en waterschappen). Natuurlijk heb je ook nog de Eerste Kamer, maar daar stemmen wij niet direct voor en officieel is dat geen politiek instituut. Waar het tot nu toe over gaat zijn punten voor de Tweede Kamer.
Liever een Deens model.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:42 schreef StephanL het volgende:
Tijd voor een klimaatactivist die het debat verstoord
Morgen bij VI nog een keerquote:Op zondag 12 maart 2023 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit is gewoon de grote VVD show en dat de NPO dit toe laat
Op BNNVARA ook hé.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit is gewoon de grote VVD show en dat de NPO dit toe laat
Ik zou ook diep in Atje gaan, groetjes Tom.quote:
Derksen is altijd kritisch, tot er iemand tegenover hem zit. Die valt zo gigantisch hard door de mand de afgelopen 2 jaar.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:45 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Idd. Dat wordt nog niveaulozer. Derksen komt niet verder dan plattitudes.
Daarom is dit een nepdebatquote:Op zondag 12 maart 2023 22:46 schreef monkyyy het volgende:
75% van de wetten die door de 2e kamer komen met dit kabinet, krijgen goedkeuring van GL en PvdA, hoorde ik laatst aan tafel bij Khalid & Sohpie
Als ik een boer was, dan had ik alle fietsen van de Raad van State leden in de gracht gegooidquote:
Jongeren Partijen klapveequote:
met een heftrukvork?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik een boer was, dan had ik alle fietsen van de Raad van State leden in de gracht gegooid
Scheelt wat stikstofquote:Op zondag 12 maart 2023 22:50 schreef NoCigar het volgende:
Dat klapvee is tamelijk irritant. Die veestapel mag in ieder geval een stuk kleiner.
Dat was het nieuwe ontwerp van Hamilton voor Mercedes en hij vond het heel raar dat ze dat niet deden!quote:
quote:
Tijd om de randstad te ontmantelenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Leiderschap is het platteland compleet ontmantelen.![]()
![]()
![]()
Een vorkheftruck dus.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Kan je ook aan tractor bevestigen
Amsterdam teruggeven aan de zee zou wel een hoop problemen oplossen.quote:
Daarom heeft ze Rutte bij zichquote:
Wil je met me trouwen?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Amsterdam teruggeven aan de zee zou wel een hoop problemen oplossen.
Staat gewoon iemand met een bordje.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Zouden de mensen in het publiek überhaupt luisteren? Volgens mij klappen en joelen ze gewoon op de automatische piloot.
Doen ze alleen als hun leider net aan het woord is geweestquote:Op zondag 12 maart 2023 22:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Zouden de mensen in het publiek überhaupt luisteren? Volgens mij klappen en joelen ze gewoon op de automatische piloot.
We hadden ze nooit geld moeten geven om groeien groeien groeien, nu wil je alles terug draaien en vind je het gek dat je scheve gezichten krijgt.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:55 schreef NoCigar het volgende:
We hadden in 1988 al samen met de boeren aan de slag moeten gaan.
Ze reageren sterk op triomfantelijke intonatie.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Ga lekker koken.quote:
Feodaal heerser Rutte voor het levenquote:Op zondag 12 maart 2023 22:58 schreef superniger het volgende:
Die Schippers is geen alternatief voor Rutte.
4 more years
denk het wel, omdat Rutte naast haar staatquote:Op zondag 12 maart 2023 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Het ziet er slecht uit voor Schippers, overleeft ze dit wel?
Ben al getrouwdquote:
Ik ook maar details.quote:
Open huwelijkquote:
Jij moet sprinkhanen eten om het weer te veranderen.quote:
In het licht van haar DSM-pensioenaffaire helemaal hilarisch c.q. schaamteloos.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:57 schreef Regilio_ het volgende:
Wat is die Schippers om te kotsen met die zalvende teksten zeg
Kut, ja Janke, ik log al uit.quote:
Tja, Rutte weet na al die jaren hoe het spel gespeeld dient te worden, de rest is erg zwak.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:03 schreef Paul het volgende:
Deze neplach steeds als de overkant wat zegt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 maart 2023 23:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, Rutte weet na al die jaren hoe het spel gespeeld dient te worden, de rest is erg zwak.
maar blijft die lach creepy vindenquote:Op zondag 12 maart 2023 23:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, Rutte weet na al die jaren hoe het spel gespeeld dient te worden, de rest is erg zwak.
Moet me denken aan It van Stephen Kingquote:
Tien keer hetzelfde ingestudeerde zinnetje is niet bepaald sterk.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:06 schreef PotjeSambal het volgende:
Adtje met Attje straks
Klaver is wel sterk. Al 10x benoemen dat Rutte alleen weglacht
Die wouden op het zinkend schip dat Brexit heet zittenquote:Op zondag 12 maart 2023 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Jammer dat Shell en Unilver hier niet meer hun HQ hebben.
deed jij de jaarrekeningen voor deze 2 bedrijvenquote:Op zondag 12 maart 2023 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Jammer dat Shell en Unilver hier niet meer hun HQ hebben.
Gewoon steeds benoemen als Rutte zich zo gedraagt. Had iedereen de afgelopen 12 jaar moeten doen. Hadden ze hem het Torentje kunnen uitwerken.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tien keer hetzelfde ingestudeerde zinnetje is niet bepaald sterk.
Dat is niet Kaagquote:
Ik lees ze wel.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
deed jij de jaarrekeningen voor deze 2 bedrijven
Die was toch al opgerotquote:
Minister van Economische Zaken.quote:
dylano zit nog in jilla helaasquote:Op zondag 12 maart 2023 23:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is wachten tot er een supporter het veld op rent.
Mickey Adriaanse?quote:Op zondag 12 maart 2023 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Minister van Economische Zaken.
Ik weet haar naam even niet
Micky Adriaansequote:Op zondag 12 maart 2023 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Minister van Economische Zaken.
Ik weet haar naam even niet
Micky heeft minder hautaine gezicht dan Kaagquote:Op zondag 12 maart 2023 23:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lijkt al twee druppels water op Kaag
Dat viel mij ook op.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lijkt als twee druppels water op Kaag
Sow wat een elitair woordquote:Op zondag 12 maart 2023 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Micky heeft minder hautaine gezicht dan Kaag
Het komt er alleen zo kut uit.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:13 schreef Regilio_ het volgende:
De oprechtheid van Attje is verfrissend.
Je kunt duidelijk merken dat ze minder ervaren zijn, ze doen het beide relatief slecht.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:14 schreef Paul het volgende:
Voor Kuiken en Schippers is dit wel een pittig debatje, straks ff uitrusten
Ik ook niet, als er een club is die geen lor geeft om de samenleving is het Pvda wel. Die hebben meer miljonairs dan de infame VVD.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, ach. Liever dit dat gladjanus Rutte. Maar goed, stem niet op geen van deze partijen.
De niet islamitische. Onze culturen mixen gewoon niet.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Oorlogsvluchtelingen ja, de rest niet.
Zo'n bizar slecht argumentquote:Op zondag 12 maart 2023 23:16 schreef superniger het volgende:
En hoeveel gelukzoekers heb jij in huis opgenomen Jesse?
Geen ene malle moerquote:Op zondag 12 maart 2023 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
In hoeverre heeft dit allemaal met de provincie te maken?
Dat is al jaren niet meer zo.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
0,0000000quote:Op zondag 12 maart 2023 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Spreidingswet moet door de 1e kamer geloodst wordenquote:Op zondag 12 maart 2023 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
originele take welquote:Op zondag 12 maart 2023 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
En daarin gaan ze gezellig samenwerken nota benequote:Op zondag 12 maart 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Spreidingswet moet door de 1e kamer geloodst worden
En die gaan uiteindelijk ook weer terug.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:20 schreef superniger het volgende:
Domme kut. Oekrainers zijn wel welkom.
Dat geloof je zelf ?quote:Op zondag 12 maart 2023 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Een zielige vrouw uit Iran is niet ons probleem. Die kan ook naar Israel of India of Pakistan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |