Ik vier morgen mijn halfjaardag, dat vind ik veel leuker dan pakjesavondquote:Op woensdag 4 december 2024 21:32 schreef Evangelion het volgende:
Jeetje morgen alweer pakjesavond
Ik heb nog niet eens een chocoladeletter op
beeeeste wensen met je onjaardag voor mij (voor wie? Voor mij. Oh, jij.)quote:Op woensdag 4 december 2024 21:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vier morgen mijn halfjaardag, dat vind ik veel leuker dan pakjesavond
Alice in Wonderlandquote:Op woensdag 4 december 2024 21:47 schreef Evangelion het volgende:
[..]
beeeeste wensen met je onjaardag voor mij (voor wie? Voor mij. Oh, jij.)
Veel plezierquote:Op zondag 8 december 2024 00:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En weer met de All You Need Is Love Kerstspecial
volgende week vrijdag allerlei bouwlui over de vloer, daarna zet ik misschien een kerstboom neerquote:
En anders noem je het een lichtjesboom en mag ie het hele jaar staanquote:Op zondag 8 december 2024 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende week vrijdag allerlei bouwlui over de vloer, daarna zet ik misschien een kerstboom neer
sowieso blijft hij dan heel januari nog staan hoorquote:Op zondag 8 december 2024 10:37 schreef Troel het volgende:
[..]
En anders noem je het een lichtjesboom en mag ie het hele jaar staan
Als je een nepperd wilt kopen, zou ik dat sowieso pas na de kerstdagen doen, scheelt je klauwen vol met geldquote:Op zondag 8 december 2024 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso blijft hij dan heel januari nog staan hoor
maar twijfel ook nog of ik misschien gewoon een nepperd moet kopen, dan valt hij ook niet uit enzo
dat waar, maar dan moet ik iets voor voor de kerstdagen verzinnenquote:Op zondag 8 december 2024 10:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je een nepperd wilt kopen, zou ik dat sowieso pas na de kerstdagen doen, scheelt je klauwen vol met geld
Een LEGO kerstboom.quote:Op zondag 8 december 2024 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat waar, maar dan moet ik iets voor voor de kerstdagen verzinnen
Dat is wat ik hier heb staan inderdaad. Maar dat heeft met katten en ruimte te maken, niet met geen nepperd hebbenquote:
quote:Op zondag 8 december 2024 14:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is wat ik hier heb staan inderdaad. Maar dat heeft met katten en ruimte te maken, niet met geen nepperd hebben
die heb ik liggen maar moet ik dan wel bouwenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |