Volgens mij was dit niet Leendertse, maar Hans Otjes die zich had aangesloten.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hans heeft zich bij de rechtszaak aangesloten, Danny is fysiek niet meer in staat omwille van gezondheidsredenen, en Jan Anne Drenth had een dermate kleine rol dat ik me afvraag, tja...Also, ook al heel lang uit de spotlights, dus geen idee of die het nog mentaal en fysiek aankan.
Mooi programma blijft dat ook, echt een jaren 90-tijdcapsule. En de oudere B&A op hun allerbestquote:Op woensdag 12 april 2023 20:05 schreef Writersright het volgende:
Blijft mooi. De marketing er tussen, reacties van Carlo en Irene
De anekdotes misschien wel en Bas en Aad die ronduit konden vertellen was best wel sterk, maar er zat té veel 'Ons kent ons'-BN'er geneuzel in. Ik herinner me Hans Kazan (ja okay, die had ze nog te gast in zijn Bluf Show), maar... KEET? Yvonne Coldeweijer-KEET???quote:Op woensdag 12 april 2023 20:13 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nah, in de 35-jaar serie zat toch veel meer jus dan in Profiel? Ik was ten tijde van profiel nog echt een kind, maar dat schetst echt het beeld wat in zowat élk actualiteiten- en achtergrondrubriekje werd geschetst in die tijd. De selfmade-artiesten waarvan de pers maar al te graag schetst dat ze slaande ruzie hebben.
De Youtube-docu vertelt veel meer verhalen en anekdotes. Ik denk dat het beeld wat jij schetst ook te maken heeft met het publiek waar beide reportages voor gemaakt zijn. Profiel voor het algemene publiek, 35-jaar voor de fan van vroeger en nu.
Ik dacht oprecht beiden?quote:Op woensdag 12 april 2023 21:07 schreef JOO het volgende:
[..]
Volgens mij was dit niet Leendertse, maar Hans Otjes die zich had aangesloten.
Sander Lantinga die steeds begon over de avonturen op Mykonosquote:Op woensdag 12 april 2023 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De anekdotes misschien wel en Bas en Aad die ronduit konden vertellen was best wel sterk, maar er zat té veel 'Ons kent ons'-BN'er geneuzel in. Ik herinner me Hans Kazan (ja okay, die had ze nog te gast in zijn Bluf Show), maar... KEET? Yvonne Coldeweijer-KEET???![]()
Zou ik persoonlijk ook leuk vinden maar ik vrees dat het vooral herhaling zal worden van wat we al weten.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:47 schreef WouterBoeve het volgende:
Ik hoop dat ze het in de documentaire ook over de montage gaan hebben hoe dat allemaal ging in 1979
Dit dus. Stukje jeugd en Crocksons, daarna de series/films en wat geleuter van BN'ers.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:17 schreef Writersright het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk ook leuk vinden maar ik vrees dat het vooral herhaling zal worden van wat we al weten.
Het boek leest lekker weg maar het is wel erg eenzijdig. Met iedereen met wie ze samenwerkten kregen ze vroeg of laat ruzie. Wat me wel stoorde aan het boek was het erbarmelijke Nederlands waarin het geschreven is. Aad zegt in het boek dat hij geen held is in grammatica maar laat er dan even iemand naar kijkenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het is dé reden waarom ik eerder in deze reeks misschien ook zo kritisch op het boek van Aad was: niemand van zijn redigerende lezers waren ervaren lezers (en dit bedoel ik echt niet aanvallend!). Niemand van hen konden techniek van inhoud onderscheiden: sommige dingen waren écht heel venijnig opgeschreven en daar had een objectieve lezer bij gezegd, 'Aad, misschien beter niet doen of misschien net even wat anders optekenen', maar omdat Aad zijn vrouw, kinderen en zijn vaste productiepartner dit liet lezen, heeft niemand daar écht tegenin willen gaan (althans, zo denk ik).
Er hebben mensen naar gekeken, maar alleen familieledenquote:Op donderdag 13 april 2023 14:59 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het boek leest lekker weg maar het is wel erg eenzijdig. Met iedereen met wie ze samenwerkten kregen ze vroeg of laat ruzie. Wat me wel stoorde aan het boek was het erbarmelijke Nederlands waarin het geschreven is. Aad zegt in het boek dat hij geen held is in grammatica maar laat er dan even iemand naar kijken
Het boek van Bas heb ik nooit gelezen, geen idee of dat de moeite is verder.
Het boek van Bas is een bloemlezing van de columns die op zijn website stonden. Was opzich wel leuk, misschien leuker dan het boek van Aad, maar allebei hadden ze hun charmes.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:59 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het boek leest lekker weg maar het is wel erg eenzijdig. Met iedereen met wie ze samenwerkten kregen ze vroeg of laat ruzie. Wat me wel stoorde aan het boek was het erbarmelijke Nederlands waarin het geschreven is. Aad zegt in het boek dat hij geen held is in grammatica maar laat er dan even iemand naar kijken
Dat noemen ze dus eigen beheer; sowieso was er sinds 2005 een duidelijke scheidingslijn tussen Aad's website en Bas' pagina.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:58 schreef Writersright het volgende:
Voelde ook als een rare release. Kon je alleen bij Adriaan zelf bestellen ipv in de winkel kopen.
Ze hadden zo'n documentaire eigenlijk gewoon eind jaren `90 moeten maken. Toen ze nog redelijk "on top" waren met de theatershows en net de series hadden afgesloten. Hadden ook geen ruzie met jan en alleman.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:59 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nee maar er is een verschil tussen de direct betrokkenen, en de naaste familie die óók nog hun oordeel erover gaat vellen. Dan wordt het écht een 'booming family business'-successtory.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:25 schreef Writersright het volgende:
Je kan zoiets ook niet echt zonder hun goedkeuring doen. Dan krijg je geen rechten voor videoclips ed. Ondanks dat het dan een stuk interessanter zou zijn.
Daar twijfel ik niet aan. Er moeten de komende jaren immers nog veel dvd'tjes verkocht worden.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee maar er is een verschil tussen de direct betrokkenen, en de naaste familie die óók nog hun oordeel erover gaat vellen. Dan wordt het écht een 'booming family business'-successtory.
Dat koopt bijna niemand meer, al die kinderen kijken naar YouTube en Netflixquote:Op donderdag 13 april 2023 22:50 schreef Writersright het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Er moeten de komende jaren immers nog veel dvd'tjes verkocht worden.
Oh, dan gewoon de talloze merchandise die nog eeuwig doorstroomt.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:54 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Dat koopt bijna niemand meer, al die kinderen kijken naar YouTube en Netflix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |