Daarmee zet je jezelf toch in een chantagepositie.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Meloni en Rutte willen een soortgelijke deal sluiten met Noord-Afrikaanse landen, zodat die hetzelfde doen." De premiers zouden zelfs samen naar het gebied willen reizen om de deal te sluiten.
Je moet duidelijke afspraken maken, maar inderdaad.....je loopt het risico dat de andere partij extra eisen zal stellen en anders de deal op zal blazen. Maar het is altijd nog 10x beter dan geen deal maken.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Daarmee zet je jezelf toch in een chantagepositie.
Die landen staan sowieso al bekend als net betrouwbaar. Turkije kwam met nog meer eisen nadat er al een deal was en de kans is groot dat zij dat ook doen. Kom je die eisen niet na dan pleuren zij de deal in de prullenbak.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je moet duidelijke afspraken maken, maar inderdaad.....je loopt het risico dat de andere partij extra eisen zal stellen en anders de deal op zal blazen. Maar het is altijd nog 10x beter dan geen deal maken.
Beide partijen kunnen ook makkelijk profiteren van zo'n deal omdat 1 Noord-Afrikaanse asielzoeker Nederland nu een godsvermogen kost om op te vangen en het land van herkomst dat voor een fractie van die prijs zelf kan regelen.
Daarom alles vastleggen op papier en nooit te ver vooruit betalen. Marokko is ook gebaat bij zo'n deal en als die merken dat ze niet zomaar extra eisen kunnen stellen dan zullen ze de deal niet in gevaar willen brengen.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Die landen staan sowieso al bekend als net betrouwbaar. Turkije kwam met nog meer eisen nadat er al een deal was en de kans is groot dat zij dat ook doen. Kom je die eisen niet na dan pleuren zij de deal in de prullenbak.
Bij Hitler stond ook alles op papier en toen Chamberlain weer naar het VK vertrok pleurde hij de deal in de prullenbak.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daarom alles vastleggen op papier en nooit te ver vooruit betalen. Marokko is ook gebaat bij zo'n deal en als die merken dat ze niet zomaar extra eisen kunnen stellen dan zullen ze de deal niet in gevaar willen brengen.
Als je echt denkt dat gewoon doormodderen zonder deal beter is dan een migratiedeal te sluiten dan verschillen wij van mening. Beetje raar verder om Hitler er bij te betrekken.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Bij Hitler stond ook alles op papier en toen Chamberlain weer naar het VK vertrok pleurde hij de deal in de prullenbak.
Ooh la laquote:
Dat worden vakanties in Italie met korting, goedkopere import van Fiat 500's en Max gaat Ferrari ook wat puntjes gunnen als het kampioenschap veilig isquote:Op zondag 12 maart 2023 11:49 schreef Scjvb het volgende:
Het lijkt wel of er daar iets opbloeit tussen die twee.
Sarcasme is strong in this one...quote:Op zondag 12 maart 2023 11:45 schreef NaarMensje het volgende:
Zien jullie nou wel dat je weer VVD moet stemmen? Er is gewoonweg geen alternatief.
moet niks, weest blij dat er nu keus isquote:Op zondag 12 maart 2023 11:45 schreef NaarMensje het volgende:
Zien jullie nou wel dat je weer VVD moet stemmen? Er is gewoonweg geen alternatief.
quote:Op zondag 12 maart 2023 11:45 schreef NaarMensje het volgende:
Boomer? Ik ben 32 man!quote:Op zondag 12 maart 2023 11:58 schreef GVU het volgende:
[..]
Door boomer types als jij kan ik niet in een normaal huis wonen
Ik vraag me af of mensen zich wel ten volle beseffen hoeveel vluchtelingenproblematiek we hebben afgekocht door de deal met Turkije hier in Europa. De migratieroute via Turkije naar Griekenland is grotendeels gedecimeerd, al was de grootste afname daar ook voor de deal al we zichtbaar.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Die landen staan sowieso al bekend als net betrouwbaar. Turkije kwam met nog meer eisen nadat er al een deal was en de kans is groot dat zij dat ook doen. Kom je die eisen niet na dan pleuren zij de deal in de prullenbak.
Dit dus. TS is ws VVDer/Rudolf-stemmer met z'n "dankzij Rutte" in de TT. Na alle schandalen nog op Rudolf/VVD stemmen maakt je in mijn ogen geen haar beter als de Turken die op Erdogan stemmen.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:45 schreef NaarMensje het volgende:
Ehm.....neequote:Op zondag 12 maart 2023 12:10 schreef Gringo. het volgende:
[..]
Dit dus. TS is ws VVDer/Rudolf-stemmer met z'n "dankzij Rutte" in de TT. Na alle schandalen nog op Rudolf/VVD stemmen maakt je in mijn ogen geen haar beter als de Turken die op Erdogan stemmen.
De Turken maakten daar wel misbruik van. Turkije kreeg op den duur zijn zin en zette gelijk de grenzen naar de EU open.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen zich wel ten volle beseffen hoeveel vluchtelingenproblematiek we hebben afgekocht door de deal met Turkije hier in Europa. De migratieroute via Turkije naar Griekenland is grotendeels gedecimeerd, al was de grootste afname daar ook voor de deal al we zichtbaar.
Ook dat valt allemaal wel mee hoor, kijk maar naar de cijfers.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:14 schreef HSG het volgende:
[..]
De Turken maakten daar wel misbruik van. Turkije kreeg op den duur zijn zin en zette gelijk de grenzen naar de EU open.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |